|
In welke provincie woon je? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Limburg :)
|
OLEEEEEEEE |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
btw ik ben verbaasd de de Vlaams-Brabanders de leiding hebben in de percentages, kzou gezworen hebben dat we waren overrompeld door de Limburg..miss vallen die gewoon harder op :D |
you were saying? |
|
|
| Bunz |
Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt
Over 't malsche korenveld 't lied des leeuwriks klinkt
Waar de hoorn des herders schalt langs der beekjes boord
Daar is mijn Vaderland, Limburgs dierbaar oord! :p
(hoewel ik eigenlijk van oost-vlaanderen afkomstig ben) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Limburg :)
|
jihaaaaaaaaaaaaaa :D |
|
|
| djcresto |
| leuk om te zien dat hier vandaag op één dag zeker 40 mensen langs zijn gekomen. Dat wordt bakske vol op de beta party!!! |
|
|
| lievez |
daarmee dat niveau hier zo laagt ligt
limburg aan de top :disbelief :D |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by TOR
als West-Vlaming voel je je toch redelijk geïsoleerd. wij verstaan doorgaans andere dialecten, maar niemand verstaat ons.:wtf: |
Inderdaad :mad: |
|
|
| Kaatje |
| Wat kan ik zeggen, Limburgers hè, we zijn toch ergens goed in :crazy: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by TOR
als West-Vlaming voel je je toch redelijk geïsoleerd. wij verstaan doorgaans andere dialecten, maar niemand verstaat ons.:wtf: |
ja, en met de limburgers wordt altijd het meeste gelachen, terwijl iedereen ons tenminste verstaat. niet dat ik dialect praat, maar ik bedoel maar ;) |
|
|
| The_G0dfather |
Ik vind het net zo zalig dat je met nen maat overal kan komen en dat ze er bijna niets zullen van verstaan. :D
Dit jaar in Gent vertsaan ze er wel wat meer van maar vorig jaar in antwerpen was het echt wel ... tjah sublime |
|
|
| Bait |
| Ik zal u wel verstaan, ik heb familie in de vlaanders, dus ik ben al wat getrained:conf: |
|
|
|
|