return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
In welke provincie woon je? (pg. 4)
View this Thread in Original format
Buoyant
quote:
Originally posted by CygnusX
Limburg :)

OLEEEEEEEE
Zehra
o/ limburg :D
Nyah
quote:
Originally posted by Dark Apostle
btw ik ben verbaasd de de Vlaams-Brabanders de leiding hebben in de percentages, kzou gezworen hebben dat we waren overrompeld door de Limburg..miss vallen die gewoon harder op :D

you were saying?
Bunz
Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt
Over 't malsche korenveld 't lied des leeuwriks klinkt
Waar de hoorn des herders schalt langs der beekjes boord
Daar is mijn Vaderland, Limburgs dierbaar oord! :p

(hoewel ik eigenlijk van oost-vlaanderen afkomstig ben)
Phortastic
quote:
Originally posted by CygnusX
Limburg :)

jihaaaaaaaaaaaaaa :D
djcresto
leuk om te zien dat hier vandaag op één dag zeker 40 mensen langs zijn gekomen. Dat wordt bakske vol op de beta party!!!
lievez
daarmee dat niveau hier zo laagt ligt

limburg aan de top :disbelief :D
BZRK
quote:
Originally posted by TOR
als West-Vlaming voel je je toch redelijk geïsoleerd. wij verstaan doorgaans andere dialecten, maar niemand verstaat ons.:wtf:

Inderdaad :mad:
Kaatje
Wat kan ik zeggen, Limburgers hè, we zijn toch ergens goed in :crazy:
Phortastic
quote:
Originally posted by TOR
als West-Vlaming voel je je toch redelijk geïsoleerd. wij verstaan doorgaans andere dialecten, maar niemand verstaat ons.:wtf:

ja, en met de limburgers wordt altijd het meeste gelachen, terwijl iedereen ons tenminste verstaat. niet dat ik dialect praat, maar ik bedoel maar ;)

The_G0dfather
Ik vind het net zo zalig dat je met nen maat overal kan komen en dat ze er bijna niets zullen van verstaan. :D
Dit jaar in Gent vertsaan ze er wel wat meer van maar vorig jaar in antwerpen was het echt wel ... tjah sublime
Bait
Ik zal u wel verstaan, ik heb familie in de vlaanders, dus ik ben al wat getrained:conf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement