|
In welke provincie woon je? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| Vlaams Brabant biatches !!!!!! :toocool: |
|
|
| The_G0dfather |
Yep :D
==> West-Vlaanderen !
(de provincie met meer varkens(zwiens eiglijk) dan mensen :rolleyes: tjah, 't is nu eenmaal zo) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Vlaams Brabant biathes !!!!!! :toocool: |
Dat zijn toch de besten... :cool:
trouwens, Da's ons wapenschild... Ik vind die B ook maar niks
 |
|
|
| Dark Apostle |
Antwerpen
btw ik ben verbaast de de Vlaams-Brabanders de leiding hebben in de percentages, kzou gezworen hebben dat we waren overrompeld door de Limburg..miss vallen die gewoon harder op :D |
|
|
| Real |
In de stille kempen, op de purp'ren hei,
Staat een eenzaam huisje, met een kerk erbij.
En een zomeravond, in gedroom alleen,
Kwam ik ongeweten langs dit huisje heen.
Hoe schoon nog de wereld, de zomerse hei,
Dat is hier op aarde de hemel voor mij!
Hoe schoon nog de wereld, de zomerse hei,
Dat is hier op aarde de hemel voor mij!
In het eenzaam huisje, zat een meisje ach !
Lijk ik nergens anders ooit een meisje zag !
Door het venster keek ze mij verlegen aan,
Schoof 't gordijntje toe en is maar opgestaan
Maar wat heeft de liefde, ook hier niet verricht !
Want nu schuift 't gordijntje nooit nog voor me dicht !
Door het open venster, dat men vroeger sloot,
Lach ik op ons kindje op zijn moeders' schoot.
provincie Antwerpen dus, maar we grenzen wel aan Limburg hier :) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Die gasten hebben een komisch dialect waar ge geen fluit van verstaat :p |
als West-Vlaming voel je je toch redelijk geïsoleerd. wij verstaan doorgaans andere dialecten, maar niemand verstaat ons.:wtf: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Gladius
|
Antwaerepe presengt!! |
|
|
| eieregooie |
RARR! |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by djcresto
ovl |
OVuLatie :p
kon er niet meer aan weerstaan :D |
|
|
| FUSyke |
| Oost-Vlaanderen!!!:D |
|
|
|
|