|
טיאסטו במוזיאון השעווה
|
View this Thread in Original format
| Rising |
http://e.walla.co.il/?w=/202/671306
| quote: | טייסטו מקבל בובה
עוד ניצחון כזה ואבדנו: המוזיאון באמסטרדם החליט להיות גזעי, והחל לבנות את דמותו של הדי.ג'יי בדונג
מוזיאון השעווה מדאם טוסו באמסטרדם עושה ריספקט לרזידנט של חוות היען, די ג'יי טייסטו. לפני מספר ימים נעשה צעד קטן וראשון לקראת בובת שעווה של טייסטו, צעד גדול לסצינת הטראנס העולמית. טייסטו הבוב יתפקד כפסל אינטראקטיבי שיעניק למבקרים במוזיאון את החוויה שבלהיות די ג'יי; הוא יוצב מאחורי משטח מסתובב, והמוני העם יוכלו למקסס יחד עם האיש עצמו, כמעט. תאריך חשיפתו של הפסל יוכרז בקרוב. |
כל הכבוד לו.. ושוב טיאסטו כובש עוד חלקה בעולם!
:eyes: |
|
|
| Glenn-Holmes |
מוזיאון השעווה מדאם טוסו באמסטרדם עושה ריספקט לרזידנט של חוות היען, די ג'יי טייסטו.
רזידנט של חוות היען?
איך אני "אוהב" שהישראלים מנסים למצוא תמיד קשר ישראלי
וכן מדהים עד כמה שזה ישמע
מעניין אם טראנס בעקבות זאת יהפוך לדבר תרבותי שאנשים הולכים לשבת ולשמוע כמו קונצרטים עוד כמה שנים...
רגע..טיאסטו עשה קונצרט כזה כבר
הבן אדם לא עוצר
עוד שנה שתהיה כנראה שלו |
|
|
| DJ Alex E. |
מה הלאה?בארבי בדמות טייסטו???
עוד מעט הוא גם יתחיל להוציא יומני טייסטו ולפרסם את שוקו קרלו
everytime,before i hit the decks,i take a little break to drink my all time favorite shoko Carlo....
בקרוב בערוץ 2 :rolleyes: |
|
|
| Shahar |
אנלא מבין למה אתם לא מפרגנים
הוא התקדם ב 2004 עוד צעד קדימה באולימפיאדה
ועכשיו בובה במוזיאון השעווה
(מישו יכול להשיג תמונה שלה?)
זה יפה צריך לפרגן..
לא כל אחד זוכה לזה |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
קודם הקונצרט בדיסנילנד, עכשיו זה...
אין גבול למסחור חחח
לא שזה דבר רע כמובן, ככל שתרבות הטראנס הטראנס תחשף יותר לציבור הרחב כך יטב.
:D |
|
|
| Shahar |
| תכלס היום כבר אי אפשר לדעת פתאום עוד חודש תראו את הלפרין מדגמן אופנת קיץ בקסטרו |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by Shahar
תכלס היום כבר אי אפשר לדעת פתאום עוד חודש תראו את הלפרין מדגמן אופנת קיץ בקסטרו |
דווקא זה אחד הדברים הפחות סבירים שיקרו, הבן אדם נראה כאילו מישהי דרכה לו על הפנים עם נעלי עקב בילדותו. |
|
|
| Huge-A |
באותו מוזאון תוכלו למצוא פינה שלנו גם :
 |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
דווקא זה אחד הדברים הפחות סבירים שיקרו, הבן אדם נראה כאילו מישהי דרכה לו על הפנים עם נעלי עקב בילדותו. |
טוב אז נגיד ארמין
:D |
|
|
| princess cc |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
כל פעם אתם מפתיעים אותי מחדש עם החוש הומור שלכם!!!!!!:haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
|
|