| Glenn-Holmes |
לפני שקופצים עלי יש סיבה שאני פותח טרד על הקטע הזה שאני ממליץ עליו בחום
הסיבה היא דיון בשאלה שעלתה לא פעם בפורום
והיא מדוע ארמין טיאסטו ופרי לא חוזרים להפקות המופלאות שלהם מ-99
אז יש לי תשובה אחת
מיכאל הפנה אותנו בטרד אחר לפורומים הכלליים שם קטלו מכל וכל תקטע של ארמין
הקטע הזה של ארמין הוא מצויין ונשמע כאילו נלקח היישר משנת 99 2000 המצוינות וכעת הוא יזכה לחשיפה
סביר להניח שזה לא המצב אבל כך זה נשמע
קטע מלודי עם באס מלטף
משנהגנו לקרוא לו קטע דרימי אפילו בעבר
מעניין אותי מה אנשים כא חושבים על הקטע הזה
ויותר חשוב מזה להתייחס לשאלת הדיון
האם באמת כבר אין מקום לקטעים יפים שכאלה
אולי זה כבר לא עושה רושם על אנשים
האם באמת המקום שאליו הגיע הטראנס היום עם סאונדים מסיביים יותר
ומלודיות עם סינטים רחבים יותר ו"מלוכלכים יותר" לעתים זה המקום שגורם לכם את ההנאה המירבית כיום מאפליפטינג טראנס?
אני ציפיתי מקטע כל כך טוב שיכה גלים
אבל מסתבר שבפורומים הכלליים חושבים אחרת ממני וזה משגרם לי לפתוח את הטרד הזה |
|
|