return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
Armin Van Buuren - Birth Of An Angel
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
לפני שקופצים עלי יש סיבה שאני פותח טרד על הקטע הזה שאני ממליץ עליו בחום

הסיבה היא דיון בשאלה שעלתה לא פעם בפורום
והיא מדוע ארמין טיאסטו ופרי לא חוזרים להפקות המופלאות שלהם מ-99

אז יש לי תשובה אחת
מיכאל הפנה אותנו בטרד אחר לפורומים הכלליים שם קטלו מכל וכל תקטע של ארמין

הקטע הזה של ארמין הוא מצויין ונשמע כאילו נלקח היישר משנת 99 2000 המצוינות וכעת הוא יזכה לחשיפה
סביר להניח שזה לא המצב אבל כך זה נשמע
קטע מלודי עם באס מלטף
משנהגנו לקרוא לו קטע דרימי אפילו בעבר
מעניין אותי מה אנשים כא חושבים על הקטע הזה
ויותר חשוב מזה להתייחס לשאלת הדיון
האם באמת כבר אין מקום לקטעים יפים שכאלה
אולי זה כבר לא עושה רושם על אנשים
האם באמת המקום שאליו הגיע הטראנס היום עם סאונדים מסיביים יותר
ומלודיות עם סינטים רחבים יותר ו"מלוכלכים יותר" לעתים זה המקום שגורם לכם את ההנאה המירבית כיום מאפליפטינג טראנס?

אני ציפיתי מקטע כל כך טוב שיכה גלים
אבל מסתבר שבפורומים הכלליים חושבים אחרת ממני וזה משגרם לי לפתוח את הטרד הזה
Rising
חייב לשמוע אותו כדי להגיב..
בכל מקרה יש לנו עולם מפגר.. וחצי מהאנשים פה בפורומים הכללים רק מחפשים על מה לבקר.. על מה ללכלך.. ועל מה לפתוח את הפה..
כמו למשל שטיאסטו כל הזמן מתקדם עוד שלב ועוד שלב בקריירה המופלאה שלו .. למה שיגידו מילה טובה? חייבים לתת הערות וכולנו יודעים בתוכנו שרוב ההערות הן פשוט טיפשיות.. יש אנשים שפשוט החליטו שהם שונאים אותו ולכן לא יקבלו תהצלחה שלו בברכה - מאוד מטומטם לדעתי.

מלא אנשים כל הזמן מקטרים שהאפליפטינג ומלודי טראנס מת.. ולא יחזור להיות מה שהיה ב-99 וכו'.. ושדבר כזה קורה? תמיד יבואו אותם מטומטמים שיפתחו ת'פה שלהם ויגידו למה ארמין עושה קטע של 99.. אנחנו ב-2005..

הטיפשות חוגגת וכמה חבל - אבל זה רק מראה שלמטבע תמיד יש שני צדדים וזה הכל עניין של איזון..
כל דבר בחיים גורר עימו תגובות חיוביות ותגובות שליליות.

יש לי הרגשה שאני הולך לאהוב תקטע אז מראש אני אומר לך..
שילכו להזדיין הם והדעות שלהם :)
Shahar
לדעתי לא היה ולא יהיה כמו טייסטו של פעם
הרמיקס שלו לסיילנס פשוט ממיס כל אחד ששומע

קארט בלנץ' עוד טראס מלודי חזק של פעם....

הרמיקס של פרי לאדגיו

ליגאיה ועוד

בתכלס היום יש עוד יוצרים שהולכים על הקו הזה..
לדעתי לא צריך להחליט או זה או "סינטים מלוכלכים" אפשר פשוט גם וגם
תמיד יהיו יוצרים שייצרו ככה ויוצרים שייצרו ככה....
הנה אמרת שפרי חוזר לסגנון הקודם שלו (הלוואי

אולי רוצים להחזיר את הסגנון הזה...
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
לדעתי לא היה ולא יהיה כמו טייסטו של פעם
הרמיקס שלו לסיילנס פשוט ממיס כל אחד ששומע

קארט בלנץ' עוד טראס מלודי חזק של פעם....

הרמיקס של פרי לאדגיו

ליגאיה ועוד

בתכלס היום יש עוד יוצרים שהולכים על הקו הזה..
לדעתי לא צריך להחליט או זה או "סינטים מלוכלכים" אפשר פשוט גם וגם
תמיד יהיו יוצרים שייצרו ככה ויוצרים שייצרו ככה....
הנה אמרת שפרי חוזר לסגנון הקודם שלו (הלוואי

אולי רוצים להחזיר את הסגנון הזה...


לא יודע אחי...
הכי הרבה תקוות אני תולה בארמין
אבל נראה...

נחכה ונראה כמו שאומרים
arik
קטע מעולה נקודה.
ואני יגיד לך מה אני חושב על אלה שחושבים אחרת

הם רוצים לשחק אותה חכמים ומבינים
הם בטח אומרים שזה לא משהו כי זה לא פרוגרסיב טראנס מסובך שמתאים יותר לסיגנון של 2005
אבל אני אומר שהקטע הזה באמת מזכיר את 99
וכבוד לארמין!!!!!!!1
Star
quote:
Originally posted by Rising
חייב לשמוע אותו כדי להגיב..
בכל מקרה יש לנו עולם מפגר.. וחצי מהאנשים פה בפורומים הכללים רק מחפשים על מה לבקר.. על מה ללכלך.. ועל מה לפתוח את הפה..
כמו למשל שטיאסטו כל הזמן מתקדם עוד שלב ועוד שלב בקריירה המופלאה שלו .. למה שיגידו מילה טובה? חייבים לתת הערות וכולנו יודעים בתוכנו שרוב ההערות הן פשוט טיפשיות.. יש אנשים שפשוט החליטו שהם שונאים אותו ולכן לא יקבלו תהצלחה שלו בברכה - מאוד מטומטם לדעתי.

מלא אנשים כל הזמן מקטרים שהאפליפטינג ומלודי טראנס מת.. ולא יחזור להיות מה שהיה ב-99 וכו'.. ושדבר כזה קורה? תמיד יבואו אותם מטומטמים שיפתחו ת'פה שלהם ויגידו למה ארמין עושה קטע של 99.. אנחנו ב-2005..

הטיפשות חוגגת וכמה חבל - אבל זה רק מראה שלמטבע תמיד יש שני צדדים וזה הכל עניין של איזון..
כל דבר בחיים גורר עימו תגובות חיוביות ותגובות שליליות.

יש לי הרגשה שאני הולך לאהוב תקטע אז מראש אני אומר לך..
שילכו להזדיין הם והדעות שלהם :)


W>O>R>D
taltul
הקטע = אכזבה גדולה מארמין...אני מצטרף לקטילות של הקטע שהיו באותו טרד... במיוחד לטענה שהקטע הזה כל כך צפוייייי... אין אם זה הקטע האלבום שלו אני לא אתפלא לשמוע שם עוד קטעים כה משעממים וכה צפויים...

לסיכום:

NOTHIN SPECIAL AT ALL!
yaman
ואללה טראק חזק מאוד

ואני מניאקקק אם טיאסטו היה עושה אחד כזה

ואני לא מדבר על רמיקסים
Fat Cat
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
לפני שקופצים עלי יש סיבה שאני פותח טרד על הקטע הזה שאני ממליץ עליו בחום

הסיבה היא דיון בשאלה שעלתה לא פעם בפורום
והיא מדוע ארמין טיאסטו ופרי לא חוזרים להפקות המופלאות שלהם מ-99

אז יש לי תשובה אחת
מיכאל הפנה אותנו בטרד אחר לפורומים הכלליים שם קטלו מכל וכל תקטע של ארמין

הקטע הזה של ארמין הוא מצויין ונשמע כאילו נלקח היישר משנת 99 2000 המצוינות וכעת הוא יזכה לחשיפה
סביר להניח שזה לא המצב אבל כך זה נשמע
קטע מלודי עם באס מלטף
משנהגנו לקרוא לו קטע דרימי אפילו בעבר
מעניין אותי מה אנשים כא חושבים על הקטע הזה
ויותר חשוב מזה להתייחס לשאלת הדיון
האם באמת כבר אין מקום לקטעים יפים שכאלה
אולי זה כבר לא עושה רושם על אנשים
האם באמת המקום שאליו הגיע הטראנס היום עם סאונדים מסיביים יותר
ומלודיות עם סינטים רחבים יותר ו"מלוכלכים יותר" לעתים זה המקום שגורם לכם את ההנאה המירבית כיום מאפליפטינג טראנס?

אני ציפיתי מקטע כל כך טוב שיכה גלים
אבל מסתבר שבפורומים הכלליים חושבים אחרת ממני וזה משגרם לי לפתוח את הטרד הזה



ליגאיה ועוד באס מלטף :whip: :whip:
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by taltul
הקטע = אכזבה גדולה מארמין...אני מצטרף לקטילות של הקטע שהיו באותו טרד... במיוחד לטענה שהקטע הזה כל כך צפוייייי... אין אם זה הקטע האלבום שלו אני לא אתפלא לשמוע שם עוד קטעים כה משעממים וכה צפויים...

לסיכום:

NOTHIN SPECIAL AT ALL!


דעתך הצלולה והמוערכת על ידי בדרך כלל חטפה זאפטה קשה
אין ספק שזה מסמר בארון הקבורה של אהבתך לאפליפטינג טראנס
"הקטע הזה כל כך צפוי"

אם מישהו יצליח להסביר לי תמשפט הסתמי הזה שנאמר כל כך הרבה ואומר כל כך מעט....מה ציפית? לקטע ברייקביט עם אלמנטים של גאז ומוזיקת נשמה?!?!
רבאק המשפט הזה רק מוכיח שאתה והאפליפטינג סיימתם תרומן ביניכם
אין לך כל הערכה לקטע שאני לא יגזים אם אומר שאני לא רואה הרבה קטעי אפליפטינג מתקרבים ב-2005 ליופיו
ובכוונה שמתי את הקטע ברקע בזמן שני כותב תפוסט מתוך אסוט 183
כדי שאני רק יתרעם יותר
אם המלודיה פה לא עושה לך כלום אז אין לי מה להוסיף כבר

Flotser
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
דעתך הצלולה והמוערכת על ידי בדרך כלל חטפה זאפטה קשה
אין ספק שזה מסמר בארון הקבורה של אהבתך לאפליפטינג טראנס


:stongue:
אילן ...אתה פסיכופט
:stongue:

אגב מסתבר שיש לי את
ASOT 183
אני אקשיב ואחזור אליכם

(איזה דקה זה רק שלא יהיו פאדיחות
:haha: ?
)
ronsh
הוא ניגן אותו שוב הערב..
קטע מעולה...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement