return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
5 - 0 - 0 - 0
View this Thread in Original format
Shahar
אלללללהההההההה
אין לי מושג איך הגעתי ל 5000 (פחחחחח

כל מקרה זה חצי מ 10000 ושליש מ 15000 ורבע מ 20000!!

מזלטובבבבבבבבבב!

ד"א יש לי 4999 צריך לבזבז תפוסט הבא על טרד חשוב
Shahar
אני מקום שני בפוסטים אחרי רועי?
(בדוק הוא הולך להגיב)
Black Dragon
חחחח אתה אומר שאתה לא יודע איך הגעת? אתה מגיב על כל דבר :)
אפילו על ההודעה שלך הגבת חח
Shahar
quote:
Originally posted by Black Dragon
חחחח אתה אומר שאתה לא יודע איך הגעת? אתה מגיב על כל דבר :)
אפילו על ההודעה שלך הגבת חח


זה היה בצחוק שאמרתי לא יודע איך הגעתי חחחחחחחחח
הסמים דופקים אותך אליהו:D
DjChook
תרגע צעיר
Huge-A
quote:
Originally posted by DjChook
תרגע צעיר


תעיר זאת לא מילה ..
יש לו בעייה קשה של סמים זה .
שלא תיקח לי סמים בצבא אתה שומע ..:toothless
HyPeRSoNiC
פיייייי יא ספאמר!!!! :rolleyes:

מזל טוב!!!
Meltdown
מתוך 5000 ההודעות שלך, בערך 4800 מתוכם, היו הודעות סתמיות לחלוטין, תעשה בקרת איכות על ההודעות שלך
Shahar
quote:
Originally posted by Huge-A
תעיר זאת לא מילה ..
יש לו בעייה קשה של סמים זה .
שלא תיקח לי סמים בצבא אתה שומע ..:toothless


קשה קשה אחי :D
מה עם איזה משפט לקידום הדרגה שך פה?
"אם הייתי מוד כל זה לא היה קורה"

quote:
Originally posted by Meltdown
מתוך 5000 ההודעות שלך, בערך 4800 מתוכם, היו הודעות סתמיות לחלוטין, תעשה בקרת איכות על ההודעות שלך


אל תקרא אותם
princess cc
quote:
Originally posted by Shahar
אני מקום שני בפוסטים אחרי רועי?
(בדוק הוא הולך להגיב)


והנה בזבזת ת'הודעה ה-5000 שלך!:D

מזל טוב בייבי! בראסמי כל השטויות שאתה כותב
עושים לנו ת'פורום הרבה יותר משעשע...
:haha: :haha:
ניפגש ב-100000 שזה יהיה משו כמו ממממ
שבוע הבא?:haha: :haha:

Shahar
quote:
Originally posted by princess cc
והנה בזבזת ת'הודעה ה-5000 שלך!:D

מזל טוב בייבי! בראסמי כל השטויות שאתה כותב
עושים לנו ת'פורום הרבה יותר משעשע...
:haha: :haha:
ניפגש ב-100000 שזה יהיה משו כמו ממממ
שבוע הבא?:haha: :haha:


שבוע וחצי אני מאמין
:D

המזלטוב זה רק ממך או גם מסוסו?:conf:
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by Meltdown
מתוך 5000 ההודעות שלך, בערך 4800 מתוכם, היו הודעות סתמיות לחלוטין, תעשה בקרת איכות על ההודעות שלך


יש ת'אלה הכבדים שבאים לבאס לך את התחת
יאלה שב שב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement