return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
חזרתי מאמ"ת
View this Thread in Original format
DjChook
כן כן חברים חזרתי מאבטחת מתקנים (אבט"ש = אבטחת ישובים בפי חלק מהאנשים)

הייתי שבוע בנעורה, שזה בסיס חימוש של מילואים ליד עפולה

ת'אמת בסיס מגעיל, כולם שם קבניסטים, ואני זין אם ראיתי אשכנזי אחד

אבל חפיף, טחנתי קצת 4-8 לפנים, ועכשיו אחרי שבוע אני סוף סוף בבית :)

ניסיתי לכתוב פה לפני שאני נוסע אבל קרס לי הפורום משום מה ואז כבר שכחתי :)

בכל מקרה, מקווה שלא עשיתם יותר מדי שוק

:thepirate
Shahar
אחחחחחח הגובניקים האלה כל הזמן מתלוננים
חן הפסדת שבוע שכולו מוש
m0sh
אבטששששששששששששששש
חלשששששששששששששששש

גם לי נראה לי ניסו לשים לי אבטש אבל זובי
פטורים !
Shahar
תן לי פרופיל 64 עם אבטש על הזין שלי העיקר קלב
sabi10
אז למה לא אמרת....

אני ממושב רמת צבי, שתי דקות מנעורה:eek:
Huge-A
quote:
Originally posted by sabi10
אז למה לא אמרת....

אני ממושב רמת צבי, שתי דקות מנעורה:eek:


גם ככה לא תבוא אליו מה זה משנה אהה :D
Shahar
סאבי איך אתה תמיד צץ בלי קשר
שבועיים לא היית פה פתאום אתה צץ
Huge-A
quote:
Originally posted by Shahar
סאבי איך אתה תמיד צץ בלי קשר
שבועיים לא היית פה פתאום אתה צץ


זה כי הוא עבד על עצמו ואמר אני יכנס בסוף לא נכנס.. :toothless
Shahar
quote:
Originally posted by Huge-A
זה כי הוא עבד על עצמו ואמר אני יכנס בסוף לא נכנס.. :toothless


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח רק שיגאל לא יתחיל עכשיו עם השבוע קטילות במקום מוש סאבי..
markfeldman
quote:
כן כן חברים חזרתי מאבטחת מתקנים (אבט"ש = אבטחת ישובים בפי חלק מהאנשים)

הייתי שבוע בנעורה, שזה בסיס חימוש של מילואים ליד עפולה

ת'אמת בסיס מגעיל, כולם שם קבניסטים, ואני זין אם ראיתי אשכנזי אחד

אבל חפיף, טחנתי קצת 4-8 לפנים, ועכשיו אחרי שבוע אני סוף סוף בבית

ניסיתי לכתוב פה לפני שאני נוסע אבל קרס לי הפורום משום מה ואז כבר שכחתי

בכל מקרה, מקווה שלא עשיתם יותר מדי שוק


תטחן תטחן !

אתה עולה גרושים לצבא, להביא מילואימניק במקומך לשם עולה הון תועפות !

Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
תטחן תטחן !

אתה עולה גרושים לצבא, להביא מילואימניק במקומך לשם עולה הון תועפות !


רק אל תשלח אותו לעוד אבטש שבוע הבא :D
DjChook
ד"א מארק, אני עולה פול כסף לצבא.
ההכשרה הבסיסית שלי עלתה ליחידה 30000 שקל, תוסיף לזה קורסים בעוד איזה 10000, ותכלס אני שווה דיי הרבה, מה גם שאני לא עובד, היחידה מפסידה כסף.

לעומת זאת לשלוח עובדי רס"ר / נהגים / פקידות, זה זול :)


וסאבי, GIVE ME A BREAK
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement