|
חזרתי מאמ"ת
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
כן כן חברים חזרתי מאבטחת מתקנים (אבט"ש = אבטחת ישובים בפי חלק מהאנשים)
הייתי שבוע בנעורה, שזה בסיס חימוש של מילואים ליד עפולה
ת'אמת בסיס מגעיל, כולם שם קבניסטים, ואני זין אם ראיתי אשכנזי אחד
אבל חפיף, טחנתי קצת 4-8 לפנים, ועכשיו אחרי שבוע אני סוף סוף בבית :)
ניסיתי לכתוב פה לפני שאני נוסע אבל קרס לי הפורום משום מה ואז כבר שכחתי :)
בכל מקרה, מקווה שלא עשיתם יותר מדי שוק
:thepirate |
|
|
| Shahar |
אחחחחחח הגובניקים האלה כל הזמן מתלוננים
חן הפסדת שבוע שכולו מוש |
|
|
| m0sh |
אבטששששששששששששששש
חלשששששששששששששששש
גם לי נראה לי ניסו לשים לי אבטש אבל זובי
פטורים ! |
|
|
| Shahar |
| תן לי פרופיל 64 עם אבטש על הזין שלי העיקר קלב |
|
|
| sabi10 |
אז למה לא אמרת....
אני ממושב רמת צבי, שתי דקות מנעורה:eek: |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by sabi10
אז למה לא אמרת....
אני ממושב רמת צבי, שתי דקות מנעורה:eek: |
גם ככה לא תבוא אליו מה זה משנה אהה :D |
|
|
| Shahar |
סאבי איך אתה תמיד צץ בלי קשר
שבועיים לא היית פה פתאום אתה צץ |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by Shahar
סאבי איך אתה תמיד צץ בלי קשר
שבועיים לא היית פה פתאום אתה צץ |
זה כי הוא עבד על עצמו ואמר אני יכנס בסוף לא נכנס.. :toothless |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Huge-A
זה כי הוא עבד על עצמו ואמר אני יכנס בסוף לא נכנס.. :toothless |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח רק שיגאל לא יתחיל עכשיו עם השבוע קטילות במקום מוש סאבי.. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | כן כן חברים חזרתי מאבטחת מתקנים (אבט"ש = אבטחת ישובים בפי חלק מהאנשים)
הייתי שבוע בנעורה, שזה בסיס חימוש של מילואים ליד עפולה
ת'אמת בסיס מגעיל, כולם שם קבניסטים, ואני זין אם ראיתי אשכנזי אחד
אבל חפיף, טחנתי קצת 4-8 לפנים, ועכשיו אחרי שבוע אני סוף סוף בבית
ניסיתי לכתוב פה לפני שאני נוסע אבל קרס לי הפורום משום מה ואז כבר שכחתי
בכל מקרה, מקווה שלא עשיתם יותר מדי שוק
|
תטחן תטחן !
אתה עולה גרושים לצבא, להביא מילואימניק במקומך לשם עולה הון תועפות ! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
תטחן תטחן !
אתה עולה גרושים לצבא, להביא מילואימניק במקומך לשם עולה הון תועפות ! |
רק אל תשלח אותו לעוד אבטש שבוע הבא :D |
|
|
| DjChook |
ד"א מארק, אני עולה פול כסף לצבא.
ההכשרה הבסיסית שלי עלתה ליחידה 30000 שקל, תוסיף לזה קורסים בעוד איזה 10000, ותכלס אני שווה דיי הרבה, מה גם שאני לא עובד, היחידה מפסידה כסף.
לעומת זאת לשלוח עובדי רס"ר / נהגים / פקידות, זה זול :)
וסאבי, GIVE ME A BREAK |
|
|
|
|