|
Hasselt en omstreken - meeting 4
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
Wie heeft er goesting in een meetingske?
Een voorstel...
- volgende week ergens, 's avonds
- eerst wat eten en drinken in de Fitlink
- bowlen in Sportopolis (of poolen in de Fitlink)
- daarna eventueel naar iemand zijn kot |
|
|
| Lady_LizzY |
Zin wel.
Maar ben zowat elke avond bezet (sporten, avondschool).
Enige vrije avond is woensdag bij mij.
maar euh, als ik de enige ben die niet kan, niet hene zien dan.
Wat maakt me niet zoveel uit, ene drinken ofzo is altijd wel leuk om de mensen wat te leren kennen... |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
volgende week is de laatste week dat ik kan ... derna der es nen lap opgeven voor de aanstormende exames
liefst niet woensdag voor mij ... maar etzelfde geld voor mij zoals bij lizzy ... als ik de enige ben die niet kan ... (u know :p)
eten, drinken, bowlen, poolen ... mij allemaal goe :p
mijn kotdeur staat altijd open;) |
|
|
| Nyah |
volgende week kan ik in principe wel iedere dag :)
dinsdag heb ik les tot 18u
donderdag heb ik les tot 18u30
dwz dat ik dan nog nr huis moet en met de auto terug moet komen, omdat ik anders ni meer nr huis geraak, tenzij johan en monika misschien met de auto komen en ik met hen naar huis kan geraken. Als ik met de bus nr huis ga en met de auto terug kom, ben ik pas binnen 2u ongeveer terug in diepenbeek. (maw dinsdag -20u en woensdag 20u30)
maandag, woensdag en vrijdag ga ik sowieso nr huis, omdat ik dan tot respectievelijk 16u, 12u en 11u les heb :)
Voor mij zou woensdag t fijnste zijn omdat ik donderdag pas namiddag les heb en ik dus ni al te vroeg in men nest moet liggen, ma dan kan despe ni he :(
Ik zal wel horen wat beslist wordt ;) |
|
|
| Giesber |
| Ik kan normaal ook iedere dag. Alleen op donderdag niet tot in de late avond (ik sleur mijn kotgenoten nog eens mee naar de versuz dan :p ) |
|
|
| Buoyant |
kben der ook weer bij,maar voor mij liever niet op een dinsdag of donderdag -> voetbal training
woensdag of maandag zijn ideaal dus |
|
|
| Kaidreas |
| Misschien dat ik wel eens afkom, voor de leut.. kben nog niet zeker, hangt ervanaf welke dag jullie kiezen, en lang zal ik toch niet kunnen blijven, ma ff enen drinken en fritje uit de muur halen, lijkt mij wel een strak plan. :cool: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
en fritje uit de muur halen, lijkt mij wel een strak plan. :cool: |
We zitten hier nog altijd niet in Holland hé :p |
|
|
| Nyah |
Wie kan woensdag 2/3/5 (liefst dit jaar nog, ja :p)?
Say... 18u00-18u30 zowat?
En wat gaan we dan doen: bowlen?? :D
Is maar een voorstel -> Voel u vrij om andere voorstellen te maken ;) |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Nyah
Say... 18u00-18u30 zowat?
En wat gaan we dan doen: bowlen?? :D
|
Is goed, ik moet toch om 19u in de Fitlink zijn om te Salsa dansen :D
Bowlen is wel oké, we kunnen niet veel anders doen, toch? buiten squashen, poolen of tooghangen ... |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Buoyant
Is goed, ik moet toch om 19u in de Fitlink zijn om te Salsa dansen :D
Bowlen is wel oké, we kunnen niet veel anders doen, toch? buiten squashen, poolen of tooghangen ... |
Salsa dansen? Cool :toothless |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Nyah
Salsa dansen? Cool :toothless |
Joa da's wel plezant ze, heb da ook nen tijd gedaan. |
|
|
|
|