return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
פטיפונים Vs. קומפקטים
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
טוב הטרד הזה נפתח כדיון על לאן הולכת הסצינה מבחינת הציוד בו די גיים מובילים ישתמשו בשנים הקרובות

אני פותח אותו אחרי שראיתי גם את מרקוס וגם את פלמינג משתמשים אך ורק בקומפקטים
אצל פלמינג הופתעתי מפני שהוא די גיי מוכר עוד מהימים שקומפקט היה רק חלום רטוב

זה לא פוגם בהנאה שלי מהדי גיי אני מוכרח לציין
השאלה שהייתי שמח אם חברי הפורום היקר פה יתייחסו אליה ויפתחו את הדיון עליה היא האם הפטיפונים הולכים לקראת היעלמות מהשימוש בהם?
האם קומפקטים זה אכן העתיד שיצליח להביא לקריסת הויינילים?
מה אתם חושבים על תקלוט עם פטיפונים/קומפקטים?
Shahar
לא יודע כמה מהר הפטיפונים יעלמו ואף אחד פה לא יוכל להגיד לך "שמע עד ה 8.6.2007 זה כבר לא יהיה" נראה לי יותר נוח לבוא עם דיסקים כי על דיסק אתה יכול לצרוב 10 קטעים שאתה רוצה לנגן(צריבה בצורה חוקית) במקום לבוא עם 10 תקליטים נפרדים... לדעתי יישתמשו בקומפקטים ובמקביל חלק בפיינל סקראץ'...
Flotser
אולי זה לא מדוייק לשנים הקרובות,
אבל בעתיד הלא כל כך רחוק, אני מאמין שאנשים יעברו למקסס עם מחשב נייד וזהו
Dj-Lico
לדעתי השימוש בפטיפונים לא יעלם לטובת מחשב או קומפקטים
אין תחליף לסאונד ולהרגשה של פטיפון
פיינל סקראץ זה רעיון מעולה
אבל הסאונד לא כמו תקליט!
DJ-Kreing^^
טוב קודם כל פלאמינג ידוע בתור אחד שאוהב לנגן פרומואים וחומרים חדשים שלא תמיד עברו
first pressing
ככה שיש לו אותם על דיסקים.

אני לא חושב שהויינלים יעלמו כל כך מהר, הם מסמלים את האנדרגראונד של המוזיקה האלקטרונית...זה מה שעומד בעצם במרכז הסצינה, השיחרורים והפרומואים ואני לא חושב שהדיסקים הצרובים יצליחו לדחוק את זה לצד.

quote:
Originally posted by Flotser
אולי זה לא מדוייק לשנים הקרובות,
אבל בעתיד הלא כל כך רחוק, אני מאמין שאנשים יעברו למקסס עם מחשב נייד וזהו


גם אני חושב ככה, אולי אפילו מחשב בשילוב עם פטיפונים או קומפקטים.
סאשה הוא בנתיים הדיג'אי שמוביל את המהפכה הזו, מי שעוקב יודע בטח שהוא עבר לאחרונה להשתמש באבלטון לייב, שזה כרטיס מיוחד למחשב שמאפשר עבודה בלייב על המיקס על ידי הוספת לופים שונים ואפקטים.
Shahar
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
גם אני חושב ככה, אולי אפילו מחשב בשילוב עם פטיפונים או קומפקטים.
סאשה הוא בנתיים הדיג'אי שמוביל את המהפכה הזו, מי שעוקב יודע בטח שהוא עבר לאחרונה להשתמש באבלטון לייב, שזה כרטיס מיוחד למחשב שמאפשר עבודה בלייב על המיקס על ידי הוספת לופים שונים ואפקטים.


זה לא שום כרטיס
זאת תוכנה...ויש לי אותה
אני אישית לא יודע מה ההתלהבות ממנה
זה יותר מתאים להכנת מגמיקסים כמו שארמין עשה באסוט 182
וד"א באוסף הקרוב של ארמין הוא ישתמש באבלטון לייב למיקסוס..
skelz
פטיפונים יחיו לנצח
שום דבר לא משתווה להם..
:)

אפילו טייסטו.. מעדיף פטיפונים
למרות שויניל זה פורמט אנלוגי
איכות הסאונד שלו גבוהה יותר בהרבה
ולפי דעתי הוא עדיף על דיסקים..
זה סטנדרט של הסצנה..
ושום "פטיפון דיגיטלי" לא יכול לקחת את מקומו מבחינתי
אפילו לא פיינל סקראץ
:)

מי שמנגן כרגע דיסקים.. בארץ לפחות
עושה את זה בגלל חוסר אמצעים להשקיע בתקליטים
כי תאכלס.. התקליטים יקרים
וכבר כמה תקליטן מרוויח פה למסיבה?
לא משתלם לו..
:/
(זו דעתי בנושא.. בתור תקליטן.. השאיפה שלי היא באמת.. טייבלס)
Shahar
quote:
Originally posted by skelz
מי שמנגן כרגע דיסקים.. בארץ לפחות
עושה את זה בגלל חוסר אמצעים להשקיע בתקליטים
כי תאכלס.. התקליטים יקרים
וכבר כמה תקליטן מרוויח פה למסיבה?
לא משתלם לו..
:/
(זו דעתי בנושא.. בתור תקליטן.. השאיפה שלי היא באמת.. טייבלס)


זה שטויות
דיג'יים שמנגנים חומר חוקי הם בד"א דיג'יים מפורסמים כמו הלפרין, זנגילביץ', זידן, טוכנר...ויש להם כסף לתקליטים והם בטח גם מקבלים פרומואים
THE_BLUE_DRAGON
פעם האדם הקדמון היה מציט אש עם שני אבנים!
לאחר מכן יצאו הגפרורים ואז המציוט.

פעם היו מנגנים על אבנים עם מקלות.
לאחר מכן יצאו הויינלים ואז הדיסקים.

אז כמו שיש כאלו שעדיין משתמשים בגפרורים ונהנים מזה!
ככה יהיו כאלו שעדיין משתמשים בויינלים ונהנים מזה.

אבל הרוב משתמש במציט ככה שהדיסק שולט!
(עד האמצעה הבאה!)

בקיצר ויינלים זה כיף אבל אומנם פרמיטיבי!
זה כמו שלי יש פלאפון ישן והיום יש כבר את הדור השלישי!

הכל קשור לטכנולוגיה.
skelz
quote:
Originally posted by Shahar
זה שטויות
דיג'יים שמנגנים חומר חוקי הם בד"א דיג'יים מפורסמים כמו הלפרין, זנגילביץ', זידן, טוכנר...ויש להם כסף לתקליטים והם בטח גם מקבלים פרומואים


אתה הקשבת לעצמך שרשמת את התגובה?
נתת דוגמא לאנשים שמנגנים תקליטים
כי יש להם כסף לממן את זה.. והם גם מקבלים פרומואים
+1

Scorchio
טוב קודם כל זה שטויות שאפשר לצרוב 10 קטעים על דיסק כי תקליטנים כמו ארמין ומרקוס ופלמינג לא יושבים וצורבים דיסקים הם מקבלים קטע אחד על דיסק
מרקוס הגיע עם שלוש תיקים מפוצצים בדיסקים שכל אחד מהם מכיל איזה 400...
תעשה חישוב קטן הוא בא לטי אל וי
עם איזה 1000 דיסקים בערך

עכשיו אילן:

quote:
זה לא פוגם בהנאה מהדיג'יי


לא מסכים לגמרי כי למרות שהיום יש קומפקטים כמו ה
CDJ-1000
שמדמים פטיפון
ההרגשה והצלילים שיוצאים הם עדיין לא 100 אחוז מכיוון שפטיפון מפיק צליל שונה בכל פעם שהמחט עוברת עליו
מבחינת סקראץ' כמובן הרי הוא אנלוגי
בעוד שבקומפקט הצליל הוא דיגיטלי כלומר מגיע מזיכרון כלשהוא - תבנית

לדעתי עבודה עם פטיפונים היא יותר מקצועית למרות שאי אפשר להתחרות בטכנולוגיה

כמו שאמרו כאן מי שמוביל את המהפכה הוא סאשה שעבר להיות
All Digital
עוד עם לפטופ בלבד
אני חושב שזה חבל מכיוון שהוא אחד התקליטנים שיצרו את הסצינה ואחראי לכמה מהדיסקים הכי טובים בהיסטוריה
אבל מי אני שאטיף לבנאדם הזה שעשה כל כך הרבה למען המוזיקה הזו

לדעתי המצב יישאר פחות או יותר אותו דבר
יהיו כאלה שמעדיפים דיסקים ויהיו כאלה שמעדיפים וייניל
כי למרות הכל זה הבסיס
Shahar
quote:
Originally posted by skelz
אתה הקשבת לעצמך שרשמת את התגובה?
נתת דוגמא לאנשים שמנגנים תקליטים
כי יש להם כסף לממן את זה.. והם גם מקבלים פרומואים
+1


דיג'יי חוקי יוכל לקנות גם תקליטים נקודה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement