|
ILTA-Agency @ Haoman 17 Jerusalem (11.03.2005) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by Shahar
איזה לא לדאוג!? אין בכלל איך לבוא לאומן ימסטול איפה אתה חיי |
נההה...תברר אולי יהיה מקום פנוי באחד מכלי הרכב!
:disbelief |
|
|
| HyPeRSoNiC |
תגידו........
אם יהיה לי 19 רק ב-30 לחודש הזה.... ואין לי חוגר.... יכניסו אותי??
בעיקרון באף מסיבת חוגרים שהלכתי אליה לא עשו לי בעיות.... אבל השאלה היא כמה הם מקפידים שם..... |
|
|
| FederalBI |
יאללה היעד הבא זה
Cream @ Ibiza
ד"א במסיבות חוגרים בדרך כלל מספיק שיהיה לך 18 ואתה תכנס.
תלוי במצב באותו היום.
חבל שזה בירושליים. |
|
|
| Shahar |
| וואלה בזמן שאתם חוגגים שם אני יטעין מצברים לקראת האפטרררררר:D |
|
|
| markfeldman |
| קשה לי להאמין שאני אסתכן שוב בנסיעה עד י-ם.... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
קשה לי להאמין שאני אסתכן שוב בנסיעה עד י-ם.... |
זה האומן17 לא מאמין שיהיה שם דברים כאלה |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | זה האומן17 לא מאמין שיהיה שם דברים כאלה |
חחחחח
לצערי הכל יכול לקרות. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
חחחחח
לצערי הכל יכול לקרות. |
נסה לברר מי נוסע ויש לו מקום
לדעתי אתה מפסיד שאתה לא בא לטילט |
|
|
| markfeldman |
| quote: | נסה לברר מי נוסע ויש לו מקום
לדעתי אתה מפסיד שאתה לא בא לטילט |
אני אוותר הפעם על שתי המסיבות. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אני אוותר הפעם על שתי המסיבות. |
לא בטוח שהמצב אצלי יהיה שונה |
|
|
| ran99 |
שלום חברי הפורום,
אני איש הקשר של האומן17 עם גיל.
מובטחת מסיבה גדולה.
הרחבה הקטנה לא כמו ב-סו, נפתחת כל שבוע אצלנו.
כך שלא צפויות בעיות.
מצפה לערב מהנה,
לשאלות נוספות - רןלנדאו - 052-8898444 |
|
|
|
|