|
ILTA-Agency @ Haoman 17 Jerusalem (11.03.2005) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
לא בטוח שהמצב אצלי יהיה שונה |
תבוא לטילט יא מפונק תקום מוקדם פעם אחת
אם נהנית בפלאמינג אתה תהנה גם פה |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
לא בטוח שהמצב אצלי יהיה שונה |
ואצלי!!!! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
ואצלי!!!! |
את כבר בדוק לא תבואי אני מכיר תדיבור הזה שלך לפני מסיבה
מתחיל ב"אולי" ואחר כך את כותבת
-2
גיל אתה מאכזב!! מה עם רשימה???.. |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
- arik
- Black Dragon
- Huge-A
- HyPeRSoNiC
- ran99
- Rising
- Scorchio
- THE_BLUE_DRAGON
- Vortex_SA
מי שמגיע שיזכור לרשום את עצמו בבקשה.
שלא יגידו לא אמרנו ;) |
|
|
| Black Dragon |
מה קורה אנשיםםםםם
מי מגיע יום שישי? :) |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by guetag
אני מגיע אבל אני רוצה שתבטיחו לי שמי שינגן ישים
FIHER - CLOSER NOW
AVA MEA - IN THE END
חיייבבב לשמוע את זה סוף סוף במסיבה!!! |
עם הקדשה או בלי???
:haha: |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by guetag
AVA MEA - IN THE END
חיייבבב לשמוע את זה סוף סוף במסיבה!!! |
עליי... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by guetag
AVA MEA - IN THE END
חיייבבב לשמוע את זה סוף סוף במסיבה!!! |
שמעת בארמין!:D |
|
|
| SPL |
| אני כנראה בא עם עוד חבר |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by SPL
אני כנראה בא עם עוד חבר |
מה אתה כמו סאבי ??
אין דבר כזה כנראה !!!
יש כן או לא
תשנן חמוד זה יעזור לך בחיים ...;) |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
- arik
- Black Dragon
- guetag
- Huge-A
- HyPeRSoNiC +1
- ran99
- Rising
- Scorchio
- Silky21 +1
- SPL +1
- THE_BLUE_DRAGON
- Vortex_SA
|
|
|
| SPL |
| quote: | Originally posted by Huge-A
מה אתה כמו סאבי ??
אין דבר כזה כנראה !!!
יש כן או לא
תשנן חמוד זה יעזור לך בחיים ...;) |
באים באים אל תדאג באים בשביל שגיא |
|
|
|
|