return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
ILTA-Agency @ Haoman 17 Jerusalem (11.03.2005)
View this Thread in Original format
THE_BLUE_DRAGON


השבוע ביום שישי הקרוב אנחנו
ILTA-AGENCY
מתארחים במועדון האומן 17 בירושליים בליין ימי שישי לחוגרים.
(19+)

יהיה כייף!!!
:crazy:

ונשמח מאוד לראותכם שם!!!
:gsmile:

לרשימות ניתן ליצור קשר איתי או עם אלי.
נתראה בשישי!!!
;)
Shahar
יום שישי!?
מישהו פה יבוא לאפטר ישר אחרי המסיבה??
Scorchio
אגב חחחח
Erosive
זה אני חחח כן כן שוב החלפתי שם הפעם זה קבוע
:)
DJ-Kreing^^
הייתי בא בכיף, אם אני בטוח שלא יעשו לי בעיות בכניסה

האם זה שאני ברשימה מבטיח שלא יתחילו לבדוק חוגר וכל השיט הזה?
THE_BLUE_DRAGON
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
הייתי בא בכיף, אם אני בטוח שלא יעשו לי בעיות בכניסה

האם זה שאני ברשימה מבטיח שלא יתחילו לבדוק חוגר וכל השיט הזה?


וואלה הכניסה היא כמו שכתבתי לגילאי 19 ומעלה.
אם יש לך 19 אתה לא חייב חוגר.

quote:
Originally posted by Shahar
יום שישי!?
מישהו פה יבוא לאפטר ישר אחרי המסיבה??


כמובן שכן...!!!
:disbelief
taltul
quote:
Originally posted by Scorchio
אגב חחחח
Erosive
זה אני חחח כן כן שוב החלפתי שם הפעם זה קבוע
:)

אתה מתכוון למכרסם או לסוחפני? :D

יאללה מה נסגר תחליט כבר :)
taltul
quote:
Originally posted by guetag
מה ערן ברנע ההומו הזה?!!!!?!?!?!

בטח יעלו אותכם ב 4 בבוקר :whip: :whip: :whip: :whip:

EDIT:


סליחה לא שמתי לב שאתם בחדר הקטן באומן...

בכל מקרה מעצבן אותי שההומו הזה מתקלט באומן

מי רצית שינגן במסיבת שחרור של איזה בחור אלמוני...? :)
Rising
quote:
Originally posted by taltul
מי רצית שינגן במסיבת שחרור של איזה בחור אלמוני...? :)


מה קשור?

כל שבוע זה ליין חוגרים וגם טון טיבי היה בשישי
גם פלאש היו בשישי
וגם מארקו וי יהיה בשישי

קיצר ערן ברנע הזה תקוע כמו קוץ בתחת..
כל אחד עדיף ממנו.
Shahar
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
כמובן שכן...!!!
:disbelief


איך תיכול
אתה תתחיל להיות עייף...

העיקר שיהיו מסיבות טובות!!
taltul
quote:
Originally posted by Rising
מה קשור?

כל שבוע זה ליין חוגרים וגם טון טיבי היה בשישי
גם פלאש היו בשישי
וגם מארקו וי יהיה בשישי

קיצר ערן ברנע הזה תקוע כמו קוץ בתחת..
כל אחד עדיף ממנו.

חחח...ידעתייייייייי שמישהו הולך להגיד את זה...

אחי אני יודע מה קורה באומן זה לא סוד...

זה היה מעין נסיון עקיצה בסגנון אילן... :)

וערן ברנע באמת קוץ בתחת :D

THE_BLUE_DRAGON
quote:
Originally posted by Shahar
איך תיכול
אתה תתחיל להיות עייף...

העיקר שיהיו מסיבות טובות!!


חחח...תאמין לי שזה יהיה משחק ילדים בשבילי!
עברתי דברים קשים מזה חחחחחחח...;)

אל תדאג אתה תראה שאתה תשרוד!
מקסימום תישן על ספה שעה אחת ותקום רענן לעוד יום שלם.
ובמידה וזה לא עוזר תמיד לא יזיק לקנות רד-בול בחוץ ולהכנס לקצב...:crazy:

שיגיע הקיץ כבר שיגיע!
:rolleyes:
Shahar
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
חחח...תאמין לי שזה יהיה משחק ילדים בשבילי!
עברתי דברים קשים מזה חחחחחחח...;)

אל תדאג אתה תראה שאתה תשרוד!
מקסימום תישן על ספה שעה אחת ותקום רענן לעוד יום שלם.
ובמידה וזה לא עוזר תמיד לא יזיק לקנות רד-בול בחוץ ולהכנס לקצב...:crazy:

שיגיע הקיץ כבר שיגיע!
:rolleyes:


איזה לא לדאוג!? אין בכלל איך לבוא לאומן ימסטול איפה אתה חיי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement