|
ILTA-Agency @ Haoman 17 Jerusalem (11.03.2005) (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
בהצלחה  |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by SPL
באים באים אל תדאג באים בשביל שגיא |
עמית יא סטלן מת :) |
|
|
| Vortex_SA |
| אה ומי שבא מחר, אני לא ינגן את החומר הכי חדש שיש... את כל החודש האחרון אין לי... (סגרתי 2 שבתות...) קיצצצצצצרררר יהיה כיף :) |
|
|
| markfeldman |
יש לי שאלה.
איך החבר'ה מאיזור המרכז מגיעים ? |
|
|
| princess cc |
תהנו! והמון המון בהצלחה מחר!
תראו לירושלמים האלה מה זה אילטה!!!!!!!!!!!!!
גם אם אם לא נהיה שם אנחנו איתכם! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
תהנו! והמון המון בהצלחה מחר!
תראו לירושלמים האלה מה זה אילטה!!!!!!!!!!!!!
גם אם אם לא נהיה שם אנחנו איתכם! |
נו אם את כבר מבריזה מחר לפחות תבואי מחרתיים לאפטר |
|
|
| SPL |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אה ומי שבא מחר, אני לא ינגן את החומר הכי חדש שיש... את כל החודש האחרון אין לי... (סגרתי 2 שבתות...) קיצצצצצצרררר יהיה כיף :) |
אוו התעוררת לחיים !! איך אתה נוסע היום?
ואם אתה רוצה יש לי חומר טוב.. |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Shahar
נו אם את כבר מבריזה מחר לפחות תבואי מחרתיים לאפטר |
הבעל עושה קצת בעיות....
הוא עובד במוצ"ש:sadgreen: |
|
|
| SPL |
| טוב עדכון אני אולי מביא עוד 2 בחורות |
|
|
| SPL |
| טוב עדכון אני אולי מביא עוד 2 בחורות |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by SPL
טוב עדכון אני אולי מביא עוד 2 בחורות |
הופה!!!
;)
יאללה נתראה בהאומן!!!
:crazy:
ובאפטר מחר כמובן!
:rolleyes: |
|
|
| SPL |
| טוב קבל ביטול הן לא באות, אין לי כח לאסוף אותן מבת ים |
|
|
|
|