|
Grattis till mig! / Vad jobbar ni med?
|
View this Thread in Original format
| reveal |
Jag har fått jobb på SonyEricsson :D:D:D
Vad jobbar ni andra med? :) |
|
|
| ScuL |
Pluggar fortfarande men jobbar på deltid hos en försäkringsföretag.
O grattis till dig såklart hehe |
|
|
| Aendy |
| Chockt grattis Johan, jag plågar barn till blod, svett och tårar! |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by reveal
Jag har fått jobb på SonyEricsson :D:D:D
Vad jobbar ni andra med? :) |
Grattis! :)
Litar på att du fixar in mig om 5 år när jag är klar med utbildningen :p
Jag pluggar o letar sommarjobb för tillfället :clown: |
|
|
| Gate 42 |
| Brevbärare.... :( |
|
|
| SWE_TRANCE |
Grattis!
Jobbar som IT-manager på Nelly.se sedan ett år tillbaka. |
|
|
| dbl |
grattis :)
själv e man mellanjobb för tillfället :p
nååågot segt :/ |
|
|
| NooN |
| Blev idag fast anställd som "Montör" hos MCC Europe i Norrtälje. |
|
|
| Laszlo |
äh...jävla showoff-tråd.. :p
Grattis Riiviiil, då litar jag på att du kan kirra loss de absolut senaste och hetaste 12 megapixels kameratelefonerna till alla dina SWETA-vänner? Marco V-förfesten vore ett bra tillfälle att överraska oss .. :)
Själv pluggar jag - Medieteknologi - ska göra mitt examensarbete nästa läsår, för att sedan på obestämd tid bli arbetslös som alla andra nyexaminarade studenter :| |
|
|
| jofawe |
Grattis!
Själv är jag Elektriker |
|
|
| cviper |
Grattis!
Får man undra vad du gör på SE?
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Jag pluggar o letar sommarjobb för tillfället :clown: |
Samma. De senaste veckorna har jag dock inte gjort nåt väldigt seriöst försök att skaffa nåt jobb; ska ta i nästa vecka efter tentorna (hoppas jag) :sadgreen: |
|
|
|
|