return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 
Grattis till mig! / Vad jobbar ni med?
View this Thread in Original format
reveal
Jag har fått jobb på SonyEricsson :D:D:D

Vad jobbar ni andra med? :)
ScuL
Pluggar fortfarande men jobbar på deltid hos en försäkringsföretag.
O grattis till dig såklart hehe
Aendy
Chockt grattis Johan, jag plågar barn till blod, svett och tårar!
Jeremy H
quote:
Originally posted by reveal
Jag har fått jobb på SonyEricsson :D:D:D

Vad jobbar ni andra med? :)

Grattis! :)
Litar på att du fixar in mig om 5 år när jag är klar med utbildningen :p

Jag pluggar o letar sommarjobb för tillfället :clown:
Gate 42
Brevbärare.... :(
SWE_TRANCE
Grattis!

Jobbar som IT-manager på Nelly.se sedan ett år tillbaka.
dbl
grattis :)

själv e man mellanjobb för tillfället :p
nååågot segt :/
NooN
Blev idag fast anställd som "Montör" hos MCC Europe i Norrtälje.
mr_fisken
rörpulare atm
Laszlo
äh...jävla showoff-tråd.. :p

Grattis Riiviiil, då litar jag på att du kan kirra loss de absolut senaste och hetaste 12 megapixels kameratelefonerna till alla dina SWETA-vänner? Marco V-förfesten vore ett bra tillfälle att överraska oss .. :)

Själv pluggar jag - Medieteknologi - ska göra mitt examensarbete nästa läsår, för att sedan på obestämd tid bli arbetslös som alla andra nyexaminarade studenter :|

jofawe
Grattis!

Själv är jag Elektriker
cviper
Grattis!

Får man undra vad du gör på SE?

quote:
Originally posted by Jeremy H
Jag pluggar o letar sommarjobb för tillfället :clown:


Samma. De senaste veckorna har jag dock inte gjort nåt väldigt seriöst försök att skaffa nåt jobb; ska ta i nästa vecka efter tentorna (hoppas jag) :sadgreen:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement