|
טייסטו היה כאן אתמול בארץ ואף אחד לא ידע מזה
|
View this Thread in Original format
| YO-I |
חחח... איזה קטע, טייסטו היה אתמול בערב בישראל בתצוגת האופנה של קסטרו ואף אחד לא ידע מזה, חוץ ממני, טוב זה בגלל שאני מנהל חנות של קסטרו
למי שמתבאס, אל תידאגו, הוא לא ניגן שם או משהו כזה, הוא הגיע כאורח יחד עם בת הזוג המדהימה שלו, כנראה שבקרוב טייסטו יחליף את דודי בלסר כדוגמן הבית
סתאאאם
בכל אופן, חבל שהוא לא אירגן איזו מסיבת חברים מצומצמת, היה יכול להיות נחמד
:rolleyes: |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
גם כן בטח סתם יחסי ציבור...
 |
|
|
| Shahar |
טובבבב עכשיו באמת אני יסכים עם כל מי שיקטול את זה
באמת אין סיבה שהוא יגיע לתצוגה של קסטרו!! מה נסגרררר מה הוא קשור לשם?? תחומים שונים
יגאל בטח הולך להביא אותה בעקיצה אז אני כבר אומר
+1 |
|
|
| skelz |
היי שחר איזה מגניב
שיער ערווה צמח לעכבר באווטאר שך על הראש
:)
בדוק יחסי ציבור
נחמד מצידו לקפוץ לבקר :D
רק חבל שלא הודיע לאף אחד |
|
|
| Ooza |
| quote: | Originally posted by Shahar
טובבבב עכשיו באמת אני יסכים עם כל מי שיקטול את זה
באמת אין סיבה שהוא יגיע לתצוגה של קסטרו!! מה נסגרררר מה הוא קשור לשם?? תחומים שונים
יגאל בטח הולך להביא אותה בעקיצה אז אני כבר אומר
+1 |
חוץ מדייגי הוא גם סלאב , יש חיים אחרי העבודה! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Ooza
חוץ מדייגי הוא גם סלאב , יש חיים אחרי העבודה! |
מה קשר?
יש סלאב ויש סלאב
הוא לא קשור לקסטרו הוא אפילו לא יודע מה זה קסטרו כי אין את זה במדינה שלו
אל תתחיל לחפש לי סיבות באדמה למה הביאו אותו
אנשים עושים מעצמם צחוק באמא
טוב שלא הביאו את סילבסטר סטלון גם |
|
|
| skelz |
| quote: | Originally posted by Ooza
חוץ מדייגי הוא גם סלאב , יש חיים אחרי העבודה! |
מילה |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Shahar
מה קשר?
יש סלאב ויש סלאב
הוא לא קשור לקסטרו הוא אפילו לא יודע מה זה קסטרו כי אין את זה במדינה שלו
אל תתחיל לחפש לי סיבות באדמה למה הביאו אותו
אנשים עושים מעצמם צחוק באמא
טוב שלא הביאו את סילבסטר סטלון גם |
נו באממממת... בתור אחד שכביכול אמור להבין בנושא של שיווק אתה לא צריך להתפלא פה שהוא בא...
מה אתה חושב שלא היו שם שחקני כדורגל או מנחי תכניות טלויזיה??? ברור שכן... טוב המנחים בטוח... וגם הם לא קשורים לזה ישירות אבל הם סלאבס ולכן מביאים אותם...
מה לא ברור??? |
|
|
| Shahar |
שמע אם חיים רביבו היה שם זה עוד סבבה הוא מישראל הוא יודע מה זה קסטרו הוא אולי לובש קסטרו
אבל מה טייסטו עושה שם דיי לאן הגענו אלוהים ישמור:whip: :happy2: |
|
|
| Flotser |
שחר מאיפה לעזאזל אתה יודע שהוא לא מכיר את קסטרו?????
!?!?!?!!?!?!?
!?!!?!??!!?!?????????????????
!?!!??!!
!!
!?!?!!
!?!!??!?!!
סליחה |
|
|
| FederalBI |
שחר, תפסיק לדבר שטויות.
טייטסו בן אדם חופשי הוא לא שואל אף אחד ממכם לאן להגיע.
זכותו להגיע לתצוגת אופנה אם הוא רוצה ואם זה מכניס לא סף אז מה טוב. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Flotser
שחר מאיפה לעזאזל אתה יודע שהוא לא מכיר את קסטרו?????
!?!?!?!!?!?!?
!?!!?!??!!?!?????????????????
!?!!??!!
!!
!?!?!!
!?!!??!?!!
סליחה |
הסניפים היחידים שיש לקסטרו הם בגרמניה
!!
ואפילו שהוא מסתובב הרבה בעולם הסיכוי שהוא מכיר את זה קטן אז תעשה טובה
!
| quote: | Originally posted by FederalBI
שחר, תפסיק לדבר שטויות.
טייטסו בן אדם חופשי הוא לא שואל אף אחד ממכם לאן להגיע.
זכותו להגיע לתצוגת אופנה אם הוא רוצה ואם זה מכניס לא סף אז מה טוב. |
מה תמזיין תמוח מה זה קשור לתגובה שלי בכלל!?
הוא לא ידע על התצוגה מה מזמינים אותו מה זה המסחרה הזאת
ררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר
יגאל תעשה טובה תגיב סוףסוף תגובה קוטלת שאני יהיה שותף לה:whip: :whip: :whip: |
|
|
|
|