|
BeTA ID Contest 02 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Rich |
hi Mr Belgian bonzai... its Rich from DTF :)representing the UK!
i have no chance of winning though... this TOR guy is going crazy! 50 points :haha: impossible to beat!
was good fun though - some wicked RIFFS in there!!
dont know if this is against the rules.. but why dont u make the samples 45kbps Ogg or 32kbps AAC? would be much smaller plus better quality! just an idea... |
|
|
| Nabistai |
| Hehe zeker vette klassiekers en megabekende liekes ertussen. Ik kan ni op nr 10 en 11 komen! Kdoe wel ni mee wegens 'op voorhand verloren' :D |
|
|
| Belgian Bonzai |
1. TOR: 50 ptn
2. FredNova: 35 ptn
3. djcresto: 19 ptn
4. Jasperovitsj: 12 ptn
5. UK: 9 pts
En hij doet nog mee ook, de max, allee, als het de drempel kan verlagen... Hij heeft er wel ene die nog niemand heeft :)
Nice going, Rich, that was pretty good...
...for a foreigner :)
| quote: | Originally posted by Rich
dont know if this is against the rules.. but why dont u make the samples 45kbps Ogg or 32kbps AAC? would be much smaller plus better quality! just an idea... |
Good idea as far as I can tell.
Nabistai, zend gewoon in wat je hebt, ik beloof da'k nie ga lachen :toothless :) |
|
|
| FredNova |
kzal zien of ik mij dit weekend eens moe wil maken :p
oorlog aan Tor! ;) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Rich
this TOR guy is going crazy! 50 points :haha: impossible to beat!
|
me = teh bonzai wh0re :toothless
but seriously, 50 points is definitely not enough. i wouldn't be surprised if Dj Zevan takes the lead with 70 points one of these days. Icone is also someone to watch out for. i should be able to ID some more tracks, but it's going to be tough to win, mark my words. |
|
|
| mellow_head |
| Kga mij ook es moeie:) |
|
|
| mellow_head |
ROFL, Bonzai is NI zo mijn ding he!!:nervous:
Khoor die muziek zoiezo al ni graag:conf:
I sucked at this one:D |
|
|
| Belgian Bonzai |
1. TOR: 50 ptn
2. FredNova: 35 ptn
3. djcresto: 19 ptn
4. Jasperovitsj: 12 ptn
5. UK: 9 pts
6. mellow_head: 4 ptn
Toch maar even het bewijs geleverd dat hij er 2 kent, thumbs up! En wss nog een paar puntjes in de pipeline. Kunt zeker nog een plaatsje opschuiven, good luck!
En een goeie ingesteldheid, gewoon meedoen
:)
Nice, m_h! |
|
|
| Belgian Bonzai |
1. TOR: 50 ptn
2. FredNova: 35 ptn
3. djcresto: 19 ptn
4. Jasperovitsj: 12 ptn
5. FUSyke: 11 ptn
6. UK: 9 pts
7. mellow_head: 4 ptn
Er zijn een paar van die echt ouwe krakers die het verrassend goed doen, ben ik eigenlijk een beetje blij om. Foutloos, FUSyke; niet meteen de makkelijkste die je daar gevonden hebt (op eentje na), vind ik, da's wel sterk :cool: . Er is weinig nodig om nog een plaatsje op te schuiven, 't is te proberen, succes ermee :) |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Er zijn een paar van die echt ouwe krakers die het verrassend goed doen, ben ik eigenlijk een beetje blij om. Foutloos, FUSyke; niet meteen de makkelijkste die je daar gevonden hebt (op eentje na), vind ik, da's wel sterk :cool: . Er is weinig nodig om nog een plaatsje op te schuiven, 't is te proberen, succes ermee :) |
Er zijn nog een paar die me bekend in de oren klinken maar die titels hé:nervous: Nog wat opzoek werk doen:) |
|
|
| Belgian Bonzai |
*recieves PM from Soliplex*
*opens PM*
*falls off chair*
1. Soliplex: 77 ptn
2. TOR: 50 ptn
3. FredNova: 35 ptn
4. djcresto: 19 ptn
5. Jasperovitsj: 12 ptn
6. FUSyke: 11 ptn
7. UK: 9 pts
8. mellow_head: 4 ptn
:crazy: :eyespop: :eyes:
Pure klasse, het mag gezegd.
Mss een schuilnaam van de Bonzai-crew :conf: :haha: |
|
|
|
|