return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
BeTA ID Contest 02 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Rich
hi Mr Belgian bonzai... its Rich from DTF :)representing the UK!

i have no chance of winning though... this TOR guy is going crazy! 50 points :haha: impossible to beat!

was good fun though - some wicked RIFFS in there!!

dont know if this is against the rules.. but why dont u make the samples 45kbps Ogg or 32kbps AAC? would be much smaller plus better quality! just an idea...
Nabistai
Hehe zeker vette klassiekers en megabekende liekes ertussen. Ik kan ni op nr 10 en 11 komen! Kdoe wel ni mee wegens 'op voorhand verloren' :D
Belgian Bonzai
1. TOR: 50 ptn
2. FredNova: 35 ptn
3. djcresto: 19 ptn
4. Jasperovitsj: 12 ptn
5. UK: 9 pts

En hij doet nog mee ook, de max, allee, als het de drempel kan verlagen... Hij heeft er wel ene die nog niemand heeft :)
Nice going, Rich, that was pretty good...


...for a foreigner :)




quote:
Originally posted by Rich
dont know if this is against the rules.. but why dont u make the samples 45kbps Ogg or 32kbps AAC? would be much smaller plus better quality! just an idea...

Good idea as far as I can tell.

Nabistai, zend gewoon in wat je hebt, ik beloof da'k nie ga lachen :toothless :)
FredNova
kzal zien of ik mij dit weekend eens moe wil maken :p

oorlog aan Tor! ;)
TOR
quote:
Originally posted by Rich
this TOR guy is going crazy! 50 points :haha: impossible to beat!


me = teh bonzai wh0re :toothless

but seriously, 50 points is definitely not enough. i wouldn't be surprised if Dj Zevan takes the lead with 70 points one of these days. Icone is also someone to watch out for. i should be able to ID some more tracks, but it's going to be tough to win, mark my words.
mellow_head
Kga mij ook es moeie:)
mellow_head
ROFL, Bonzai is NI zo mijn ding he!!:nervous:

Khoor die muziek zoiezo al ni graag:conf:

I sucked at this one:D
Belgian Bonzai
1. TOR: 50 ptn
2. FredNova: 35 ptn
3. djcresto: 19 ptn
4. Jasperovitsj: 12 ptn
5. UK: 9 pts
6. mellow_head: 4 ptn

Toch maar even het bewijs geleverd dat hij er 2 kent, thumbs up! En wss nog een paar puntjes in de pipeline. Kunt zeker nog een plaatsje opschuiven, good luck!
En een goeie ingesteldheid, gewoon meedoen
:)
Nice, m_h!
mellow_head
Thx dude.
Belgian Bonzai
1. TOR: 50 ptn
2. FredNova: 35 ptn
3. djcresto: 19 ptn
4. Jasperovitsj: 12 ptn
5. FUSyke: 11 ptn
6. UK: 9 pts
7. mellow_head: 4 ptn

Er zijn een paar van die echt ouwe krakers die het verrassend goed doen, ben ik eigenlijk een beetje blij om. Foutloos, FUSyke; niet meteen de makkelijkste die je daar gevonden hebt (op eentje na), vind ik, da's wel sterk :cool: . Er is weinig nodig om nog een plaatsje op te schuiven, 't is te proberen, succes ermee :)

FUSyke
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Er zijn een paar van die echt ouwe krakers die het verrassend goed doen, ben ik eigenlijk een beetje blij om. Foutloos, FUSyke; niet meteen de makkelijkste die je daar gevonden hebt (op eentje na), vind ik, da's wel sterk :cool: . Er is weinig nodig om nog een plaatsje op te schuiven, 't is te proberen, succes ermee :)


Er zijn nog een paar die me bekend in de oren klinken maar die titels hé:nervous: Nog wat opzoek werk doen:)
Belgian Bonzai
*recieves PM from Soliplex*
*opens PM*
*falls off chair*

1. Soliplex: 77 ptn
2. TOR: 50 ptn
3. FredNova: 35 ptn
4. djcresto: 19 ptn
5. Jasperovitsj: 12 ptn
6. FUSyke: 11 ptn
7. UK: 9 pts
8. mellow_head: 4 ptn



:crazy: :eyespop: :eyes:
Pure klasse, het mag gezegd.

Mss een schuilnaam van de Bonzai-crew :conf: :haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement