return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
BeTA ID Contest 02 (pg. 4)
View this Thread in Original format
TOR
:eyes: :eyes:

maar euh.. who the hell is Soliplex? is dit niet een contest door BeTA's voor BeTA's?
mellow_head
*smells like cheating* *ban this mofo*
Belgian Bonzai
http://www.tranceaddict.com/forums/...fo&userid=26733
Woont in Be en is TA; beetje raar, maar ik ben niet van plan de deelname te weigeren, verre van. Tenzij er massaal protest komt; dan wordt een poll geopend. Hoe dan ook, zijn entry is echt impressive en daar is werk in gekropen.
Aan jullie om erover te gaan, hé mensen :toothless
Good luck!
FredNova
oei, ik dacht net verder te zoeken, maar heb nu nog weinig zin :p
misschien mike onder zen nickname heeh (jkust kidding he!)

misschien dat ik later nog enkel tracks zoek, maar voor vandaag is mijn goesting door (allee, om te ID'n he :toothless )
TOR
ah ok, my bad. heb hem hier nog nooit zien posten.. daarom dacht ik dat het een buitenlander was of zo.

tjah, 77 punten. dat haal ik niet..
Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by FredNova
oei, ik dacht net verder te zoeken, maar heb nu nog weinig zin :p
misschien mike onder zen nickname heeh (jkust kidding he!)

misschien dat ik later nog enkel tracks zoek, maar voor vandaag is mijn goesting door (allee, om te ID'n he :toothless )

We rekenen op je, FredNova! :)
Bertn
kheb ook eens een poging gedaan! ik wist er maar zéér weinig van, dus ik hou mijn hart vast:toothless
Haroddin
Troost u jong, ik ken er geen een van, een stuk of 3 heb ik ooit al gehoord... :(
Belgian Bonzai
1. Soliplex: 77 ptn
2. TOR: 50 ptn
3. FredNova: 35 ptn
4. djcresto: 19 ptn
5. Jasperovitsj: 12 ptn
6. Bertn: 11 ptn
6. FUSyke: 11 ptn
8. UK: 9 pts
9. mellow_head: 4 ptn

Daar blijft het niet bij voor Bertn, trust me. FUSyke, Jasper, be very afraid :stongue: :)

quote:
Originally posted by Haroddin
Troost u jong, ik ken er geen een van, een stuk of 3 heb ik ooit al gehoord... :(

Gaan, Haroddin, gaan!
Bertn
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
1. Soliplex: 77 ptn
2. TOR: 50 ptn
3. FredNova: 35 ptn
4. djcresto: 19 ptn
5. Jasperovitsj: 12 ptn
6. Bertn: 11 ptn
6. FUSyke: 11 ptn
8. UK: 9 pts
9. mellow_head: 4 ptn

Daar blijft het niet bij voor Bertn, trust me. FUSyke, Jasper, be very afraid :stongue: :)

Gaan, Haroddin, gaan!

tiens, ik dacht dak meer ptn ging hebben!!:( nu uitzoeken welke ik juist verkeerd had..

Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by Bertn
tiens, ik dacht dak meer ptn ging hebben!!:( nu uitzoeken welke ik juist verkeerd had..

Niet nodig, ben bezig wie ik nog geen verbetering heb gezonden, die komt eraan; tweede foute gokken worden wel niet verbeterd.
Haroddin
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Gaan, Haroddin, gaan!

Grapjas :happy2: :crazy: :happy2:

Nee serieus, ik kan nergens titel of uitvoerder opplakken, dus tzal voor de volgende zijn...
Als de contest afgelopen is, worden de oplossingen dan online gezet? Zitten wel paar nummers tussen da'k wel es volledig wil horen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Privacy Statement