return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
BeTA ID Contest 02 (pg. 7)
View this Thread in Original format
TOR
quote:
Originally posted by Soliplex
Enfin, twas echt een plezante wedstrijd & ik wil de eer voor de volgende wedstrijd gerust aan den Tor overlaten ze
Als ik dan toch zelf een wedstrijd zou moeten organiseren, dan zou het onderwerp "alles van Duitse makelij" zijn (nee, geen Schlagers)
maar wel stuff gaande van Westbam, Marusha tot PvD, Scot Project, ...
Maar mss zal de belangstelling dan weer magerkes zijn, dus doet ermee wat ge wilt


ik ken alvast weinig van Duitse trance, maar het is eigenlijk de traditie dat de winnaar de volgende wedstrijd samenstelt. het is niet dat ik PER SE een nieuwe ID-contest wil maken of zo.. en blijkbaar zou je het niet met tegenzin doen, dus i'd say go ahead. :)

en zoals ik al eerder zei.. een magere belangstelling kan worden opgelost door de termijn in te korten naar twee weken.
djcresto
quote:
Originally posted by TOR
ik ken alvast weinig van Duitse trance, maar het is eigenlijk de traditie dat de winnaar de volgende wedstrijd samenstelt. het is niet dat ik PER SE een nieuwe ID-contest wil maken of zo.. en blijkbaar zou je het niet met tegenzin doen, dus i'd say go ahead. :)

en zoals ik al eerder zei.. een magere belangstelling kan worden opgelost door de termijn in te korten naar twee weken.


en door de contest eenvoudiger te maken :D
TOR
^ lol, er moet toch ook enige uitdaging zijn, hé. bovendien ontdek je op die manier ook nieuwe nummers.

het is trouwens al twee keer te gemakkelijk geweest blijkbaar, want de winnaars haalden telkens bijna 80 punten. :eyes:
djcresto
quote:
Originally posted by TOR
^ lol, er moet toch ook enige uitdaging zijn, hé. bovendien ontdek je op die manier ook nieuwe nummers.

het is trouwens al twee keer te gemakkelijk geweest blijkbaar, want de winnaars haalden telkens bijna 80 punten. :eyes:


de meesten haken toch af omdat ze meestal maar enkele nummers kennen denk ik
Jasperovitsj
Ik ben niet echt voorstander van zulke "thema-contests" eigenlijk, daarom vond ik die eerste van Tor zo leuk eigenlijk, er zat zo veel van verschillende stijlen in. Als je het beperkt tot 1 stijl of thema schep je ten eerste al een bepaald kader waarbinnen je de oplossingen kan zoeken, wat het ergens al makkelijker maakt (niet noodzakelijk makkelijk, gewoon makkelijker ;)) om oplossingen te "zoeken". Plus, op die manier sluit je ook een hoop mensen uit die in dat thema totaal niet thuis zijn. Terwijl ze bij een meer open wedstrijd toch nog kans krijgen omwat te ID'en...

Mijn mening gezegd zijnde besluit ik met te zeggen dat het mij gelijk is wie de volgende contest organiseert, en dat ik er al naar uitkijk! :)
TOR
beide contests zijn tot nu toe vrij gevarieerd geweest, ook al was er een thema. beide dingen sluiten elkaar niet uit. "alles van Duitse makelij" betekent dan ook niet dat er enkel hard trance en tracid te id'en zal zijn. zolang het thema en het kader dat je schept ruim blijven, is er op dat vlak geen probleem.
Icone
Doeme, totaal uit het oog verloren en vergeten mee te doen... :)
Bertn
allez, soliplex, post uw contest maar:p


als er trouwens mensen zijn die zin hebben in een meer techno-achtige contest apart van de trance ID contests (om eens te zien wat ze van dat genre afweten): dan wil ik die gerust eens in mekaar flansen:)
Wildfir3
quote:
Originally posted by Soliplex
Efkes iets laten horen.. tis natuurlijk wel fijn om te winnen. Ik had er nog een paar gevonden, maar ik dacht wel dat die 77 zou volstaan om het te halen :)
+ het feit da de meesten die 77ptn al verdacht vonden. En nee, kben ni MIKE, en ook ni YDR of The Fly :D
De reacties hier waren soms wel grappig om te lezen
Er zijn er een paar waar ik mij serieus suf op gezocht heb & uiteindelijk ni gevonden... die 35 bv.; kwist dat het van de hand van Philippe Van Mullem was, maar de naam vinden hé :mad:
Die 14 (Energy Source) had ik over t laatst nog in Music Gallery beluisterd dus ik herkende het wel vaag, maar dus ook ni gevonden.
Dat die 46 van Looney Tune bleek te zijn, was ook best wel lachen... wat een kloteschijf is me dat hé zeg :D Bonzai onwaardig als ge het mij vraagt
En ik kon maar ni geloven dat die 48 een Bonzai-track was...
Enfin, twas echt een plezante wedstrijd & ik wil de eer voor de volgende wedstrijd gerust aan den Tor overlaten ze
Als ik dan toch zelf een wedstrijd zou moeten organiseren, dan zou het onderwerp "alles van Duitse makelij" zijn (nee, geen Schlagers)
maar wel stuff gaande van Westbam, Marusha tot PvD, Scot Project, ...
Maar mss zal de belangstelling dan weer magerkes zijn, dus doet ermee wat ge wilt
Kben gewoon blij dak gewonnen heb

Cheers :)


Joooooooo Stefan :D
fisjat :x
TOR
looks like it's going to be me after all

Moondust
is die .rar file nog ergens te downloaden, zou ook wel es willen proberen, beetje laat maar ja ben nog maar pas geregistreerd :cool:
Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by Moondust
is die .rar file nog ergens te downloaden, zou ook wel es willen proberen, beetje laat maar ja ben nog maar pas geregistreerd :cool:

Je mag morgen een pm verwachten, komt in orde :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Privacy Statement