return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
BeTA ID Contest 02 (pg. 8)
View this Thread in Original format
TOR
ah ja, had die eraf gehaald omdat ik plaats nodig had voor iets anders..

maar blijkbaar komt het in orde :)
Moondust
quote:
Je mag morgen een pm verwachten, komt in orde


THANKS!

eventueel nog een idee voor een volgende is een retro editie? zo heb je toch en thema en heb je toch een zeer ruime keuze!?
TOR
^ #01 draaide rond vroegere hits uit de Belgische clubscène

maar bij de volgende steek ik ook wel wat klassiekers ;)
Moondust
hoeveel punten krijg ik hier voor:

02.JONES & STEPHENSON - THE THIRD REBIRTH
05.HONEY C - STOP (THE DISEASE)
07.INSIDER & STEPHENSON - INDA
08.ZOLEX - OPEN THE ICE (YVES DERUYTER4S PROGRESSIVE MIX)
09.DREAM YOUR DREAM - SOUSKHIN
10.FINAL ANALYZIS - EL PUNTO FINAL
11.YVES DERUYTER TO THE RYTHM
15.SPACE MODULE - DREAMWORLD
16.KEN IK MAAR KAN NIET OP NAAM KOMEN (+0,5 PUNTEN) :)
19.PUSH 3 - CYBERNATIC EMPIRE
20.X-CHANGE - THE INDIANS
21.3XXX - TYRANNY VX
22.BELGICA WAVE PARTY - THE WAVE
30.DJ HITCH-HIKER & JAQUES DUMONT - JOURNEY OF LOVE (SPACE RUBBER MIX)
34.GROOVE PARK - HIT THE BANG
38.LIMITED GROWTH - NO FATE
46.LOONEY TUNE - ?ZOEMBAJE???? :) WEET DET HET VAN LOONEY TUNE IS DIENE WOONT IN WETTEREN. VOOR DE GEINTERESEERDEN LOONEY TUNE IS DE ZOON VAN ZANGER "WIM DE CRAENE" KRIJG IK NU EXTRA PUNT?
50.KEN IK OOK MAAR KAN ER OOK NIET DIRECT OPKOMEN STAAT DENK IK OP NEN XTC-CD MAAR 'K VIND HEM NIET DIRECT TERUG

jaja mijn geschiedenis ken ik wel, maar voor de rest.... :eyespop:
Bertn
tel je punten anders zelf? de oplossing staat op pagina 6 van deze thread;)
Moondust
als ik mij niet mistelt heb kom ik aan 33 punten
blijkbaar geen winnaar maar ik moet mij nu ook weer niet schamen met dit resultaat :)

deze zomer beloof ik om ook een kwis te maken, maar momenteel redelijk druk op school ( stage,verslagen,eindwerk,website,cd-rom,...) en ik die dacht eens ge stage hebt is de rest van het jaar congé :(
Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by Moondust
hoeveel punten krijg ik hier voor:

02.JONES & STEPHENSON - THE THIRD REBIRTH
05.HONEY C - STOP (THE DISEASE)
07.INSIDER & STEPHENSON - INDA
08.ZOLEX - OPEN THE ICE (YVES DERUYTER4S PROGRESSIVE MIX)
09.DREAM YOUR DREAM - SOUSKHIN
10.FINAL ANALYZIS - EL PUNTO FINAL
11.YVES DERUYTER TO THE RYTHM
15.SPACE MODULE - DREAMWORLD
16.KEN IK MAAR KAN NIET OP NAAM KOMEN (+0,5 PUNTEN) :)
19.PUSH 3 - CYBERNATIC EMPIRE
20.X-CHANGE - THE INDIANS
21.3XXX - TYRANNY VX
22.BELGICA WAVE PARTY - THE WAVE
30.DJ HITCH-HIKER & JAQUES DUMONT - JOURNEY OF LOVE (SPACE RUBBER MIX)
34.GROOVE PARK - HIT THE BANG
38.LIMITED GROWTH - NO FATE
46.LOONEY TUNE - ?ZOEMBAJE???? :) WEET DET HET VAN LOONEY TUNE IS DIENE WOONT IN WETTEREN. VOOR DE GEINTERESEERDEN LOONEY TUNE IS DE ZOON VAN ZANGER "WIM DE CRAENE" KRIJG IK NU EXTRA PUNT?
50.KEN IK OOK MAAR KAN ER OOK NIET DIRECT OPKOMEN STAAT DENK IK OP NEN XTC-CD MAAR 'K VIND HEM NIET DIRECT TERUG

jaja mijn geschiedenis ken ik wel, maar voor de rest.... :eyespop:

Amai, best wel sterk; kijk er al naar uit om me met je te meten in #3.
Als je de 1e (classics edition) nog wilt, wil ik die gerust ook doorzenden :)
Moondust
ja stuur maar op!!!!
het kan trouwens goed zijn dat ik een ID in elkaar steek nog een hele poos vooooor de zomer :toocool:
Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by Moondust
ja stuur maar op!!!!
het kan trouwens goed zijn dat ik een ID in elkaar steek nog een hele poos vooooor de zomer :toocool:

Eerst een contest winnen, hé, maat ;)
Goooood luck!
Moondust
ja 't spijt mij maar ik heb mij niet kunnen houden. :stongue:
ik dacht als nieuw lid moet ik mij toch bewijzen en een meerwaarde proberen te betekenen, bij deze heb ik een id contest reeds klaar liggen.
maar ik zie hier dat het normaal traditie is dat de winnaar van de vorige één in elkaar steekt. en wil die traditie niet verbreken, jullie beslissen maar of ik zoals iedereen maar gewoon moet winnen of dat ik hem mag posten bij wijze van introductie/doop/ or whatever you call it

dus laat maar iets weten

Moondust
dienen eerste id ook net gemaakt man man man da ging wel al een stuk minder vlot 'k heb maar 22 punten :sadgreen:
Buoyant
quote:
Originally posted by Moondust
ja 't spijt mij maar ik heb mij niet kunnen houden. :stongue:
ik dacht als nieuw lid moet ik mij toch bewijzen en een meerwaarde proberen te betekenen



als je gewoon vriendelijk blijft, kom je hier ook al een heel eind :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Privacy Statement