|
[26-03-2005] Famous (Markus Schulz, Perry O Neill e.a.) - Panama, Amsterdam (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Esrem |
| Ik ben van plan te gaan, als t goed is met wat anderen, maar daar heb ik nix meer van gehoord. Denk eigenlijk dat ik me alleen hier ook wel kan vermaken :D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Volgende Famous op Zaterdag 30 April draaien oa. Stonebridge en Neil Nuf. ;) |
Wie zijn dat dan??? Stonebridge staat ook op DV zag ik...
Dit fees tis tegelijk met Paaspop, dat leek me ook wel leuk, eerste festivalletje meepakken als het mooi weer is natuurlijk. :cool: Anders is dit zeker een goede optie :D |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by Esrem
Ik ben van plan te gaan, als t goed is met wat anderen, maar daar heb ik nix meer van gehoord. Denk eigenlijk dat ik me alleen hier ook wel kan vermaken :D |
nou dan ga ik toch gewoon met je mee:p |
|
|
| moogwai |
| Misschien ook present! Lijkt me een leuk feestje met Markus en Perry! |
|
|
| Esrem |
| quote: | Originally posted by Roger
nou dan ga ik toch gewoon met je mee:p |
Jaja, jij wil zeker weer gebruik maken van t feit dat ik dichtbij woon ;) |
|
|
| Roger |
nou dat is wel handig ja:p
nee maar het is zo zielig als je alleen moet gaan.. en dan ben ik ook niet zo zielig meer:p |
|
|
| Daveje |
| quote: | Originally posted by tijs08
Wie zijn dat dan??? Stonebridge staat ook op DV zag ik...
Dit fees tis tegelijk met Paaspop, dat leek me ook wel leuk, eerste festivalletje meepakken als het mooi weer is natuurlijk. :cool: Anders is dit zeker een goede optie :D |
stonebridge is een hele bekende house producer en dj uit zweden, hebt onder andere de bekende remix van robin s - show me love gemaakt enzo. Check anders stonebridge - put 'em high, lekker vrolijk zomers nr. :) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Daveje
stonebridge is een hele bekende house producer en dj uit zweden, hebt onder andere de bekende remix van robin s - show me love gemaakt enzo. Check anders stonebridge - put 'em high, lekker vrolijk zomers nr. :) |
thanks voor de info... ja die put m high kende ik al, wist niet dat hij van Stonebridge was... bout nummer! Daar hoef ik dus niet heen. |
|
|
| Marc.....S |
| quote: | Originally posted by moogwai
Misschien ook present! Lijkt me een leuk feestje met Markus en Perry! |
Het is alleen jammer dat ze allebei dezelfde tijd staan te draaien. |
|
|
| Tomaz |
| quote: | Originally posted by Esrem
Jaja, jij wil zeker weer gebruik maken van t feit dat ik dichtbij woon ;) |
Hey, dat doe ik al he! |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by Tomaz
Hey, dat doe ik al he! |
haha oke oke dan wil ik er geen gebruik van maken:p |
|
|
| Roger |
oke het is om 4 uur afgelopen :confused:
kan ik dan niet heel even gebruik maken van het feit dat je dichtbij woont eshter :D
en nee tim ik ga niet weer een taxi naar utrecht nemen:p
edit: ow waarom staat op de site van de panama dat alleen markus en mischa komen:conf: |
|
|
|
|