return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
[26-03-2005] Famous (Markus Schulz, Perry O Neill e.a.) - Panama, Amsterdam (pg. 4)
View this Thread in Original format
jp
Als er nog tickets available zijn wil ik best een klein kijkje nemen
MaGiK54
Hoe is het tegenwoordig met de temperatuur in de Panama, nog steeds tropisch ???
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by MaGiK54
Hoe is het tegenwoordig met de temperatuur in de Panama, nog steeds tropisch ???

Hoe drukker, hoe warmer...
MaGiK54
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Hoe drukker, hoe warmer...

Nog steeds tropisch dus.....t-shirt an dus :D
Roger
tot zo iedereen!:)
jp
ja ja effe douchen :D
MaGiK54
Het was vermakelijk.....en gelijk maar die cd van Markus gescoord, cd 1 tot plaar 10 klonk tot dusverre lekker :)
michie
leuk feestje...perry en markus hebben beiden een heerlijk setje gedraaid. Het was behoorlijk warm in de panama idd dat was best jammer.
dj pdv
quote:
Originally posted by michie
leuk feestje...perry en markus hebben beiden een heerlijk setje gedraaid. Het was behoorlijk warm in de panama idd dat was best jammer.

Warm? viel wel mee toch in vergelijking met de tropische temperaturen op ibiza.:happy2:
Maar was idd een mooi feestje met een lekker setje van Perry en een super set van Markus.
HardKiller
Top feestje! Alleen maar fijne platen gehoord! Erg leuk dat ze Miami '05 voor maar €10,- verkochten, heb 'm toch maar even gehaald :)

En met de temperatuur vond ik het wel meevallen, zelfs in de kleine zaal was het nog goed uit te houden

ahp2002
Beetje dubbel gevoel over dit feest. Wel een paar supervette platen gehoord, maar onwijs veel irritante mensen waren er. Misschien net pech gehad met waar ik stond, maar beetje gezeik, geduw en dronken mensen.

Tijdens de, overigens uitstekende, set van Marnix begonnen een paar mensen HEEEE HOOOO te doen.. :o
HardKiller
quote:
Originally posted by ahp2002

Tijdens de, overigens uitstekende, set van Marnix begonnen een paar mensen HEEEE HOOOO te doen.. :o

Ja, gelukkig deed de rest niet mee :p

Ik vond t wel een goed publiek over het algemeen :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement