|
[26-03-2005] Famous (Markus Schulz, Perry O Neill e.a.) - Panama, Amsterdam (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| marciemarcs |
Aanstaande zaterdag wordt de klok een uur vooruit gezet volgens mij. Wat heeft dot voor consequenties?
is het feest een uur eerder afgelopen of gaan ze door tot 5 uur? |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by marciemarcs
Aanstaande zaterdag wordt de klok een uur vooruit gezet volgens mij. Wat heeft dot voor consequenties?
is het feest een uur eerder afgelopen of gaan ze door tot 5 uur? |
pff is inderdaad een goede vraag:rolleyes: als het feest een uur eerder afgelopen zou zijn hebben we dus eigelijk maar 4 uurtjes:whip: |
|
|
| michie |
dan duurt het wel heel erg kort....
Maar ik ga zoiezo aangezien ik het beloofd heb aan vrienden en ik denk ik moet rijden :rolleyes: |
|
|
| MaGiK54 |
Merk duidelijk dat hier wat mensen posten die nog niet zo lang in de horeca meelopen......als de klok vooruit wordt gezet, dan heeft dat geen concequenties voor het sluiten van de tent, dus als een tent normaal om 4 uur sluit dan sluit die tent tijdens de overgang winter- naar zomertijd om 4 uur "wintertijd", dus 5 uur "zomertijd".
Wanneer we weer naar wintertijd gaan, dus een uurtje terug, dan maakt de horeca vaak misbruik van deze tijdswijziging en gaat dan over het algemeen een uurtje langer door in de zomertijd. |
|
|
| Esrem |
| quote: | Originally posted by Roger
oke het is om 4 uur afgelopen :confused:
kan ik dan niet heel even gebruik maken van het feit dat je dichtbij woont eshter :D
en nee tim ik ga niet weer een taxi naar utrecht nemen:p
edit: ow waarom staat op de site van de panama dat alleen markus en mischa komen:conf: |
Nou is niet zo praktisch aangezien ik die volgende dag naar mn ouders ga, gezellig doen met pasen en dan redelijk op tijd op ga en haast heb meestal. |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by Esrem
Nou is niet zo praktisch aangezien ik die volgende dag naar mn ouders ga, gezellig doen met pasen en dan redelijk op tijd op ga en haast heb meestal. |
hahah jouw haast is echt niet bij te houden nee:p:D
Ik zie trouwens dat de eerste trein om 6:17 komt dus ik hoef niet zo lang te wachten. Was bang dat vanwege pasen er minder treinen zouden rijden.. En ik haat het als ik 3 uur op een station moet ronddwalen:rolleyes: |
|
|
| marciemarcs |
| Rogier, je hoeft iig niet alleen te wachten want ik moet dezelfde trein hebben |
|
|
| Tim81 |
Nog iemand interesse in gastenlijst? Ik ga zelf namelijk toch niet denk ik...
PM maar ff |
|
|
| michie |
ik heb er zin in vanavond!!!
gaan er nog meer?
en tim81 bedankt nog ik hoop dat het gaat lukken. |
|
|
| HardKiller |
| Ik heb er ook zeker zin in :D |
|