|
[26-03-2005] Famous (Markus Schulz, Perry O Neill e.a.) - Panama, Amsterdam (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| Ja, t was gezellig en fijne plaatjes enzo :D |
|
|
| Roger |
heb me goed vermaakt hiero:)
perry en markus draaide beide hemels!
en toen marnix joris voorn draaide:eyes: :crazy: :eyes: |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Roger
heb me goed vermaakt hiero:)
perry en markus draaide beide hemels!
en toen marnix joris voorn draaide:eyes: :crazy: :eyes: |
Marnix draaide Joris Voorn?
Armin draaide Tiesto?
Perry draaide Markus? |
|
|
| HardKiller |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Marnix draaide Joris Voorn?
Armin draaide Tiesto?
Perry draaide Markus? |
Joris Voorn - Incident :) |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Marnix draaide Joris Voorn?
Armin draaide Tiesto?
Perry draaide Markus? |
.... |
|
|
| dj pdv |
Ik heb geen Armin en Tiesto gezien hoor zaterdag:conf:
hehe. |
|
|
| Arnoud |
| zo heb me ook goed vermaakt hiero. Perry en Markus |
|
|
| Roger |
| wel ontzettend kut toen markus taurus moest afkappen:whip: |
|
|
| Esrem |
| Markus was er niet helemaal bij ofzo, 10 voor 4 stoppen en taurus afkappen. Voor mij daalt hij in zn waarde... |
|
|
| Partyhardy! |
| Taurus vind ik echt geen goede plaat. Snap niet dat Dekay daar iets mee te maken heeft... terecht dus dat hij hem afkapte! :p |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by Esrem
Markus was er niet helemaal bij ofzo, 10 voor 4 stoppen en taurus afkappen. Voor mij daalt hij in zn waarde... |
het was wel 10 voor 5 lieve schat;):p en volgens mij moest hij ermee stoppen |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Taurus vind ik echt geen goede plaat. |
+1, ik vind het zelfs een verschrikkelijk slechte plaat, totaal fantasieloos. |
|
|
|
|