|
Wie is de slechtste dj? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
| quote: | Originally posted by ahp2002
Sasha
:p |
Officieel benoemd tot "grap van de dag" :o |
|
|
| Tim81 |
^^^ :p
De meeste dj's die bij mij opkomen zijn inderdaad wel genoemd...
DJ BoozyWoozy, SkiHut-dj's en al die soapies die ook denken te moeten gaan draaien hoeft voor mij ook allemaal niet! |
|
|
| jp |
Binnenland:
Tiesto: nog nooit heb ik het gevoel gehad 'die is lekker bezig'. Het is het allemaal net niet. En al die Breezah sletjes erom heen maken het er niet beter op. De prijs - kwaliteitsverhouding is helemaal zoek en daarom is hij de slechtste DJ
Denki Groove: wat een verschrikkelijke herrie. Zo saai en eentonig. Die Japanners en Duitsers kicken er enorm op en waarom is absoluut een raadsel |
|
|
| Roger |
het duurde even maar hier is toch de eerste tiesto basher:p
niet geheel onterecht natuurlijk maar hij behoord niet tot de slechtste vind ik. |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by Roger
het duurde even maar hier is toch de eerste tiesto basher:p
niet geheel onterecht natuurlijk maar hij behoord niet tot de slechtste vind ik. |
Nou, het is dus echt niet meer zo als eerst....
Ik heb nog een setje van hem @ Homelands, een Essential Mix, heeeeerlijk. Toen waren de breezahs nog heel ver te zoeken:cool: |
|
|
| jp |
Tiesto was een fantastische DJ tot begin 2000. Nu is ie een popster. Popsterren worden geleefd en hebben het te druk om genoeg tijd in de muziek te steken. Dat reflecteert in de muziek. :o
Vorig jaar met Paul van Dyk zelfde probleem: alleen maar de wereld over vliegen, promotie voor z'n album doen en interviews geven. Gevolg: geen tijd om nieuwe platen te beluisteren en z'n platenlabel te beheren. De sets leken dus allemaal op elkaar :whip: |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Tim81
SkiHut-dj's en al die soapies die ook denken te moeten gaan draaien hoeft voor mij ook allemaal niet! |
ach van skihut djs wordt gewoon iets HEEL anders verwacht, maar er zijn idd MEGASLECHTE tussen, en een paar vakbekwame technische hele goede djs. Veel skihut djs zijn vroeger house dj geweest trouwens.
Soap djs, daar geef ik je helemaal gelijk, lijkt wel of iedereen tegenwoordig wil draaien, laatst ook al zon schaatser.... |
|
|
| TranceFool |
Dennis vd Geest (die judoka ja) schijnt trouwens ook best aardig te kunnen DJ-en, organiseert af en toe een eigen feestje enzo.....zou je nou helemaal niet verwachten :D. Muziekstijl is volgens mij progressive en funky house als ik me niet vergis.
Hij is volgens mij toch wel uitzondering op de regel van ´bekende Nederlanders´ die willen DJ-en maar er geen bal van kunnen. :) |
|
|
| Muppy |
alle top-40 dj's zoals sammy, special d. en gigi d'agostino zijn al genoemd...
Tomcraft is idd waardeloos! heb hem op Trance Energy en Op DefQon gezien: echt niks!
Wie overigens ook te droevig voor woorden is, is Joost van Bellen....
:nervous: |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by Muppy
Wie overigens ook te droevig voor woorden is, is Joost van Bellen....
:nervous: |
Waarop baseer je dat? Deze grootheid heeft echt veel meer dan je denkt gedaan voor de dance scene in Nederland, en als gedeeld nachtburgemeester de laatste jaren de clubscene in Amsterdam enorm op doen opleven. Niet alleen z'n eigen draaikunsten maar ook zijn feesten onder de noemer Meubel Stukken in onder andere Club 11 zijn geweldig.
Ik durf te wedden dat je niet wist dat Joost (45 jaar oud) nachtburgemeester is, of dat hij 15 jaar geleden in de roxy draaide, dat de feesten SpeedFreex, het Oud Hollandsch Acid feest en nog veel meer van hem is? Joost van Bellen is geen prutsdj, hij is een Icoon in de Dancescene. Ware helden blijven altijd een beetje op de achtergrond, wetend dat het vercommercialiserenm, altijd maar meer en verheerlijken van bepaalde muziek (trance; -> tiesto, armin) de ondergang betekent.
Muppie, ik vroeg niet voor niets bij het openen van deze draad of je wel wilde onderbouwen waarom je een dj rukky vind. Ik ben benieuwd. |
|
|
| TranceZoner |
Hey Little Theseus, je had het over die lijst van slechtste producties van het jaar ofzo?? Kan ik die ergens inzien?? Lijkt me wel ff cool :D
@ TranceFool:
Ja die Dennis v/d Geest :d Heb hem wel eens zien draaien bij Barend en van Dorp, vorig jaar geloof ik. Maar volgens mij draait ie echt allen house en retrospul enzo, ook zei hij nog uitdrukkelijk dat ie Trance niks vond :d |
|
|
|
|