|
Wie is de slechtste dj? (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Muppy |
| berthezz maakt ook een goede kans trouwens:rolleyes: |
|
|
| Little Theseus |
Ok Muppy, ik heb je onderschat, maar je moet toegeven dat 1 x sensation niet echt een representatief beeld geeft van een dj.
bArthezz zuigt kont ;)
2 Mahwang, ben je zomaar onopgemerkt de allereerste tranceaddict die in The One is geweest!?!!
Vertel op! Hoe hard vond je het zuigen!? Waarom?? |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Ok Muppy, ik heb je onderschat, maar je moet toegeven dat 1 x sensation niet echt een representatief beeld geeft van een dj.
bArthezz zuigt kont ;)
2 Mahwang, ben je zomaar onopgemerkt de allereerste tranceaddict die in The One is geweest!?!!
Vertel op! Hoe hard vond je het zuigen!? Waarom?? |
haha klopt idd, maar dat heb ik ook toegegeven...over zijn vroegere prestaties kan ik nie oordelen! |
|
|
| Creamfields23 |
Ik vind het eigenlijk wel een NSB actie, maar in de categorie slechte dj('s) scoren bij mij G&D het hoogst. Flink kutten met die überpitch, best vaak trainwrecks en nummers ontiegelijk lang door laten lopen of met te hoog volume inmixen.
P.S. Hier staat wel tegenover dat ze als producers bij mij hoge ogen gooien. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Creamfields23
Ik vind het eigenlijk wel een NSB actie, |
Hielden zij ook een enquete over de slechtste dj? :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Ik snap nooit waarom veel mensen zo moeilijk doen over die clips op tv. Alsof ze een geniale en cultureel verantwoorde clip bij al die hitjes kunnen en gaan verzinnen :conf: Clips zijn bedoeld om mensen ertoe te bewegen de single of het album te kopen. Niets meer en niets minder. Tieten verkopen dus laat je die lekker op en neer springen in een clip. Simpel toch?
Dus als bijvoorbeeld meneer Prydz 20 lekkere wijven en een gozert in z'n clip laat fitnessen dan doet hij dat toch lekker. Doet in mijn ogen geen afbreuk aan het nummer en het is soms ook nog eens aardig om naar te kijken :D |
Maybe true, but:
| quote: | Originally posted by Muppy
al eens gedacht aan hoe het de maatschappij beinvloed? de kids die nu bij mij in de brugklas zitten, denken min of meer dat dat normaal is, en dat iedereen zich zo moet gaan kleden/gedragen. nou sorry hoor, maar ik vind dat echt niet kunnen gewoon!
ik ben daar misschien wat behoudend in, maarja... |
Ben ik het helemaal mee eens (ook voor het eerst dat ik het met je eens ben ;)). D'r had laatst een hoogleraar geklaagd idd over dit soort dingen. Dat er verkeerde beelden voor de jeugd werden geschetst, dat er oa door dit soort dingen juist meer eetstoornissen etc ontstaan.Kijk Djeebie, jij bent nog wel in staat om normaal na te denken etc, maar wat denk je van kids van 12-15? Sex is nu al zo normaal voor kids van 12, maar toen ik 12 was,moest ik daar nog ECHT niet aan denken! |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
DJ Peran = Peran van Dijk ;)
|
Paul van Dyk = Matthias Paul |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Maybe true, but:
Ben ik het helemaal mee eens (ook voor het eerst dat ik het met je eens ben ;)). D'r had laatst een hoogleraar geklaagd idd over dit soort dingen. Dat er verkeerde beelden voor de jeugd werden geschetst, dat er oa door dit soort dingen juist meer eetstoornissen etc ontstaan.Kijk Djeebie, jij bent nog wel in staat om normaal na te denken etc, maar wat denk je van kids van 12-15? Sex is nu al zo normaal voor kids van 12, maar toen ik 12 was,moest ik daar nog ECHT niet aan denken! |
als je kijkt hoeveel kids het tegenwoordig op hun 13e al doen...das echt niet normaal! ik was daar toen echt nog niet mee bezig! |
|
|
| Esrem |
| Om ff verder te gaan over de sex op jongen leeftijd, check de krant van gister. Sinds 1995 schijnt er geen verandering te zijn in de gemiddelde leeftijd waarop kinderen voor t eerst sex hebben, maar jonge kinderen doen t wel vaker dacht ik....(Geen zin om t helemaal precies op te zoeken, mogen jullie zelf doen, maar was wel verbaasd dat de gemiddelde leeftijd waarop kinderen het voor t eerst doen 15 is!) |
|
|
| mahwang |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
2 Mahwang, ben je zomaar onopgemerkt de allereerste tranceaddict die in The One is geweest!?!!
Vertel op! Hoe hard vond je het zuigen!? Waarom?? |
ik kom er wel vaker hoor :) als ik weet welke van de dj's je bent zal ik je even aanspreken binnenkort.
wat er mis is met de muziek? van een 'aint no party like a alcoholic party' wordt geen enkele bezoeker echt blij (hoop ik).
en gezien je ondertitel zal ik de 'baboon' komend weekend ook maar vermijden ;) |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by mahwang
ik kom er wel vaker hoor :) als ik weet welke van de dj's je bent zal ik je even aanspreken binnenkort.
wat er mis is met de muziek? van een 'aint no party like a alcoholic party' wordt geen enkele bezoeker echt blij (hoop ik).
en gezien je ondertitel zal ik de 'baboon' komend weekend ook maar vermijden ;) |
OMFG:haha: |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by mahwang
ik kom er wel vaker hoor :) als ik weet welke van de dj's je bent zal ik je even aanspreken binnenkort.
wat er mis is met de muziek? van een 'aint no party like a alcoholic party' wordt geen enkele bezoeker echt blij (hoop ik).
en gezien je ondertitel zal ik de 'baboon' komend weekend ook maar vermijden ;) |
Wees niet bang Darkraver draaien we niet; daar hebben we de Hard One nou juist voor opgesteld, zodat ik tegen zo'n hardstyle-aanvrager op de zaterdag kan zeggen dat ie dan maar naar de Hard One moet komen.
Ik ben trouwens Bastiaan, ik loop ook vaak de foto's te maken voor de site van de 1; spreek me maar een keer aan.
P.S. in Mei komt dj Patrick Kicken langs in de 1 ;) :p |
|
|
|
|