|
Wie is de slechtste dj? (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Tomaz |
| quote: | Originally posted by Roger
en Miss Nine is ook behoorlijk slecht:nervous:
(haar platenkeuze is dan nog wel te doen..) |
Miss Nine hoeft niet goed te kunnen draaien :rolleyes:
Ik kan niet echt een slechte dj noemen. Iedereen heeft wel eens een slechte dag. Iedereen! En daar kun je iemand niet op afrekenen. |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by Tomaz
Miss Nine hoeft niet goed te kunnen draaien :rolleyes:
|
nee oke ze lacht wel lief:D |
|
|
| mahwang |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Wees niet bang Darkraver draaien we niet; daar hebben we de Hard One nou juist voor opgesteld, zodat ik tegen zo'n hardstyle-aanvrager op de zaterdag kan zeggen dat ie dan maar naar de Hard One moet komen.
Ik ben trouwens Bastiaan, ik loop ook vaak de foto's te maken voor de site van de 1; spreek me maar een keer aan.
P.S. in Mei komt dj Patrick Kicken langs in de 1 ;) :p |
en wanneer komt matthew dekay :p |
|
|
| Fkwebeman |
AL DIE SOAPIES..!!!!
laatst nog Egbert Jan Weber gehoord.. AAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
wat was ik blij dat Don Diablo hem een half uur voor het eigenlijke einde van Egberrrts set achter de draaitafels vandaan schopte en zelf begon. |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
AL DIE SOAPIES..!!!!
laatst nog Egbert Jan Weber gehoord.. AAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
wat was ik blij dat Don Diablo hem een half uur voor het eigenlijke einde van Egberrrts set achter de draaitafels vandaan schopte en zelf begon. |
Iemand Dennis vd Geest wel eens horen draaien? |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by Disney
Iemand Dennis vd Geest wel eens horen draaien? |
*zucht* lees de thread dan! :p |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by tango
*zucht* lees de thread dan! :p |
 |
|
|
| MeCo |
| DJ DIVA :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| moogwai |
| Natuurlijk heeft elke Dj wel eens een slechte dag. Maar ik kan me nog goed een Mario Piu herinneren op Trance Energy. Voor 15.000 man draaien en dan zo slecht kunnen mixen... brr :eek: |
|
|
| Lynxx |
| quote: | Originally posted by Disney
Iemand Dennis vd Geest wel eens horen draaien? |
Nee, heb hem wel al heel vaak zien gooien!!! RESPECT... (jaloers)
Slechte dj's??? Geen idee hoe ze heten, maar heb af en toe een paar locale "helden" bezig gezien... Ai ai ai |
|
|
| Cosmic |
Chris Liebing!
Ik baseer met enkel op Sensation Black 2002, maar dat was echt 3x niks...
Voor de rest is het meeste wel genoemd al |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Chris Liebing!
Ik baseer met enkel op Sensation Black 2002, maar dat was echt 3x niks...
|
:o |
|
|
|
|