|
Wie is de slechtste dj?
|
View this Thread in Original format
| Little Theseus |
Nu mixmag een lijst heeft gemaakt met slechtste dance-producties allertijden leek het mij leuk om in antwoord hierop lekker gal te spuien op bekende dj's die je echt kut vind.
Dus: wie vind je echt rukky? Beargumenteer wel :o
Ik zal de spits maar afbijten: Pavo!!
Niet omdat ie slecht kan mixen of slechte platenkeus heeft in zijn genre, maar omdat hij de enige dj tot nu toe is geweest die m'n plaat halverwege afkapte om z'n eigen set te doen. Dat deden onder andere Darkraver, the Prophet, Jean, Promo, Bass-D, E-Craig, G-Spott, Jose, Tom Harding allemaal niet, en Pavo kapte gewoon Hennes & Cold - The Second trip ver voor de climax af!!! :whip:
Zo en laat nu de haatposts maar komen!! |
|
|
| Roger |
GIELEN
hoef ik verder niet te onderbouwen denk ik:whip: :whip: :whip: |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by Roger
GIELEN
hoef ik verder niet te onderbouwen denk ik:whip: :whip: :whip: |
Dat is ook de eerste naam die bij mij in mijn hoofd op komt...
;) |
|
|
| SnuggLe |
Johan Gielen niet...hij maakt er nog een show/feest van.
DJ Jean... wegens slechte mixkwaliteiten, zijn 16jarige 'sletjes' etc etc: hij is in zijn pubertijd blijven hangen. |
|
|
| Daveje |
| euhm gigi d'agostino??? dj sammy??/ dergelijke figuren die zich 'dj' noemen enzo..:) |
|
|
| Matthijs |
| Zijn er een paar die ik echt slecht vind: DJ Jean, Johan Gielen, Airwave en Rank1 (Piet Bervoets dus). Die laatste twee hebben dan in ieder geval nog wat lekkere producties op hun naam staan, maar dat kan je van Gielen en in mindere mate Jean ook niet zeggen. |
|
|
| Daveje |
| mwah.. gielen had in ze airscape tijd nog wel tenminste goeie producties.. jean is wel totaal hopeloos wat dat aangaat:nervous: |
|
|
| Ding Chavez |
| Die producties onder de naam jean zijn niet eens van hem. |
|
|
| Daveje |
| precies, grotendeels door de klubbheads (mischien andere sugestie voor slechte dj's..)alhoewel ik moet toegeven dat ik die laatste sinGLE (;)) wel leuk vond van hem.. maar goed das ook door g-spott geproduceerd:nervous: .. |
|
|
| DjRV |
| ik vind Tomcraft vrij baggerlijk |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by DjRV
ik vind Tomcraft vrij baggerlijk |
Daar ben ik t eigenlijk wel mee eens. 2 x gezien, mixen was niet top, platen keuze was kut en hij had de platen te laag gepitched waardoor het helemaal kut klonk.
En zoals SnuggLe al zei, Gielen maakt er wel altijd een show van. Ben ook is naar een Gielen Solo geweest en dat was echt een vet feestje! :wtf: :D |
|
|
| marciemarcs |
| JEAN! :whip: :whip: :whip: |
|
|
|
|