|
Ice Cream
|
View this Thread in Original format
| mellow_head |
| Favoriete ijsjessmaak?:p |
|
|
| Xilver |
| Chocolade + pistache tesamen joenge |
|
|
| Dj_Day-V |
Chocolade natuurlijk:clown:
Oops, wat doe ik in dit forum :wtf: |
|
|
| Nyah |
chocolade off course 
mokka en andere koffie-achtige smaken heb ik ook wel graag
maar géén banaan, of pistache :nervous: |
|
|
| Wildfir3 |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Banaan |
+1 |
|
|
| Lady_LizzY |
Heb eigenlijk alle soorten ijs graag,
maar het meest natuurlijk cho-co-lat :toothless |
|
|
| The_G0dfather |
| sorbet citroen (en cassis is ook zalig) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Banaan |
+1 |
|
|
| Kaidreas |
| voor mij eentje met 1 bol chocolade en een bol vanille en daarboven op nog gedipt in chocolade saus... mzzzzzzzz |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
voor mij eentje met 1 bol chocolade en een bol vanille en daarboven op nog gedipt in chocolade saus... mzzzzzzzz |
Och joenge gij zijt ne Calippo-zuiger |
|
|
| Kaidreas |
| ^bewijzen op tafel slet |
|
|
|
|