return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
sensation ! ! ! 2005 ! (pg. 2)
View this Thread in Original format
m0sh
מה חינם?!
luckystrike
קיבלתי חינם ויאיפי לטראנס אנרג'י האחרון ואותו בן אדם
כנראה יביא לי גם לזה ... :)
markfeldman
quote:
קיבלתי חינם ויאיפי לטראנס אנרג'י האחרון ואותו בן אדם
כנראה יביא לי גם לזה ...


אם אתה משיג חינמים אני בא איתך !

נ.ב.

תלוי גם מה יהיה הליינאפ.
m0sh
אם יהיה חינם אז תודיע לי כי יש מצב אני יבוא
אני מתכנן לנסוע לאיביזה בכל מקרה בתחילת יולי בתקווה עד סוף ספטמבר
Viber
דוגרי שנה שעברה היה דיי חרא
היחידים שעשו צדק הם פיוידי שנתן חצי סט טוב (שגם הוא משוכפל מאותם סטים מאותו זמן) וסאנדר קליינברג ששם קלאסיקות.

2002 היה הכי טוב מבחינתי
אני עדיין שומע את האינטרו המטורף שיוהאן גילן דפק שם עם קטעים מסורדפיש
:tongue3
Segev
כמה צריך לצאת כל הסיפור ככה איזה שלושה לילות ועם בכלל יכניסו אותי לשם?
m0sh
quote:
Originally posted by Segev
כמה צריך לצאת כל הסיפור ככה איזה שלושה לילות ועם בכלל יכניסו אותי לשם?


:haha:

תגיד לי מה זה נראה לך ישראל.?!
Segev
לא יודע עדיין רק 18...

וכמה בערך תעלה כניסה?
THE_BLUE_DRAGON
45\50 יורו
18+

טוסו לשבוע האהבה בברלין או למיסטרי-לנד או לדאנס-וואלי!!!
אל תלכו לסנסיישן באמת שחבל...

אני בעצמי חלמתי להגיע לסנסיישן משנת 2000
אבל אני יכול לראות שזה כבר ממש מעפן והכל פוזה שם.
וזה לא רק אני אומר תדפדפו בפורומים של ארצות אחרות ותקראו.
אין לאף אחד אינטרס אישי שלא תלכו.
אבל פשוט חבל.

כמובן שזה פי מליון יותר מאירועים בארץ אבל אם כבר טסים לאירוע אז שיהיה כמו שצריך.
אם תסים לשבוע האהבה משיגים את:
לאב פרום אבוב, את המצעד לאב-בייס או רייב אחר שאחרי המצעד ועוד שלל אירועים באותו שבוע.
בגלל זה אני ממליץ על אותו השבוע.
§chop¥
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
45\50 יורו
18+

טוסו לשבוע האהבה בברלין או למיסטרי-לנד או לדאנס-וואלי!!!
אל תלכו לסנסיישן באמת שחבל...

אני בעצמי חלמתי להגיע לסנסיישן משנת 2000
אבל אני יכול לראות שזה כבר ממש מעפן והכל פוזה שם.
וזה לא רק אני אומר תדפדפו בפורומים של ארצות אחרות ותקראו.
אין לאף אחד אינטרס אישי שלא תלכו.
אבל פשוט חבל.
.


אתה כל כך לא צודק....
וגם בעניין שסנסיישן 2003 היה זוועה, גם אני לא ממש מסכים איתך.
המגה מיקס של אותה שנה היה אחד המושקעיפ והליינאפ היה מטורף.

תאמינו לי, הייתי גם בסנסיישן וגם במיסטרילנד ולהיות בהופעה של מרקו וי, טייסטו, פול ואן דייק, יוהן חילין ועוד מלא תותחים לא מתקרב בכלל בכלל
להופעה של הארדסטייל בארנה!!!

וגם זה לא שאלה של זה או זה....
סעוו לכמה שיותר אירועים !!!

אני מקווה להיות עם חברים בסנסיישן וויט ובלאק
(מצטער, סנסיישן לבן ושחור נשמע דפוק)

DJ Alex E.
באמפ קטן
יש ליינאפ?
ואגב איך קוראים לטארק שיש ברקע של הסרטון של הסנסיישן וויט?
sh33p
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
ואגב איך קוראים לטארק שיש ברקע של הסרטון של הסנסיישן וויט?

Jean Michel Jarre - Souvenir De Chine (Armin Van Buuren Remix)
אבל בתוכנית של אבוב אנד ביונד קראו לזה:
Armin Van Buuren - Serenity
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement