|
sensation ! ! ! 2005 ! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
(-1) - BIG TIME !! |
מארק הבאתי הוכחה חותכת
תקשיב לסט הזה
אחרי 20 דקות התעצבנתי ולא יכולתי יותר
וזה היה אחרי שהייתי מאוד סבלני לשטויות שהם עשו בהתחלה |
|
|
| yaman |
זה היום!!!!!!!!1
בואנה מה נסגר אתכם?????????..
הארוע הבן זונה הזה עוד מעט מתחיל ואין לכם מה לאמר
בכל אופו שמישהו ייתן בבקשה את הלוח הזמנים לפי שעון ישראל |
|
|
| ronsh |
חופשי..מתי ארמין ומרקו וי עולים?
Re-Edit:
הכל פה חברים |
|
|
| flashgo |
השידור החל!!!
לינק ישיר
:clown: :D ;) |
|
|
| KrazyDJs |
אצלנו זה מתחיל ב 00:00, תקנו אותי אם אני טועה..
בכל מקרה אני מניח שאני אהיה פה להקשיב חלק מהזמן :) |
|
|
| flashgo |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אצלנו זה מתחיל ב 00:00, תקנו אותי אם אני טועה..
בכל מקרה אני מניח שאני אהיה פה להקשיב חלק מהזמן :) |
אתה לא טועה אחי :P |
|
|
| yaman |
לבנתיים חרא של סטים
אם אני לא טועה עכשיו מנגן דיויד גואטה
שלא קשור לכלום |
|
|
| yaman |
לפי איך שהבנתי את השעות
ארמין עולה ב 4:10 עד5:40
האיכות של הוויאו איכות מדהימה!
אני נשאר עד אחרי ארמין |
|
|
| Viber |
שנה שעברה היה על הפנים,אני ישים את הוידאו בהשתק.
:) |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אדיר, באיזה תאריך אתה מתכוון לטוס לאיביזה ? |
ב 8 לאוגוסט
hey ibiza here i come !!!
"your help is on the way...." !!!!!!!!!!!!!:disbelief |
|
|
| Viber |
| זה ניראה כמו מסיבת סופשבוע בבית אבות ולא כמו סנסיישן... |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by Viber
זה ניראה כמו מסיבת סופשבוע בבית אבות ולא כמו סנסיישן... |
זה בגלל הליין אפ |
|
|
|
|