| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Huge-A
הלייןאפ בכלל לא משהו ..
הייתי רוצה לראות אחרים ..
תאמינו לי חשבתי בהתחלה לטוס (אל תראו אותי אני משוגע בגלל זה אני עובד בשטחים)
בכל מקרה נקווה לראות את זה גם השנה בלי פספוסים .. ושלא ידברנו שם כל מיני מנייאק שמפריעים :D יאללה בראש .. איביזה בקרוב תכינו דרכונים..;) |
אדיר, באיזה תאריך אתה מתכוון לטוס לאיביזה ? |
|
|