return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
sensation ! ! ! 2005 ! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by sh33p
Jean Michel Jarre - Souvenir De Chine (Armin Van Buuren Remix)
אבל בתוכנית של אבוב אנד ביונד קראו לזה:
Armin Van Buuren - Serenity


כי ארמין יצר את ההמנון
Armin van Buuren - Sensation 2005 Anthem
היה אותו גם בסט שלו ב 99 ובאסוט 173
markfeldman
quote:
Originally posted by Shahar
כי ארמין יצר את ההמנון
Armin van Buuren - Sensation 2005 Anthem
היה אותו גם בסט שלו ב 99 ובאסוט 173


אתה מתכוון לקטע 23 בסט הארוך ?
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
אתה מתכוון לקטע 23 בסט הארוך ?


לא יודע איזה מספר הוא היה
אבל בסט ב 99 הוא היה לפני
made of sun
yaman
כול הכרטיסים נמכרו ועדיין אין ליין אפ
yaman
יש ליין אפ

סנסיישן וויט

Laidback Luke
David Guetta
Audio Bullys (Live)
Megamix
Atmin van Buuren
Marco V
Jean

לייפ אפ לא הכי מרשים

נראה לי ארמין יעשה להם שם את המופע בקיצור
markfeldman
quote:
Originally posted by yaman
יש ליין אפ

סנסיישן וויט

Laidback Luke
David Guetta
Audio Bullys (Live)
Megamix
Atmin van Buuren
Marco V
Jean

לייפ אפ לא הכי מרשים

נראה לי ארמין יעשה להם שם את המופע בקיצור


אין ספק בכלל !
yaman
נראה לי השנה זה יהיה מה זה מסריח

בדרך כלל בארוע כזה גדול צריך להיות גם ארמין גם פול גם בלנאק אנד ג'ונס

אבל איפהההה

ועוד הכי באסה רק שלא יחסמו את הרדיו כמו שקרה בטראנס אנרג'י השנה
ronsh
אין ספק שחלום של כל אחד להיות שם
אבל אני חושב שהשנה קצת לחוץ לי הצבא וכל זה
שנה הבאה אלוהים גדול
אני יארגן רגילה במיוחד בשביל זה...

בכל מקרה מי שנוסע תעשו חיים...
Huge-A
הלייןאפ בכלל לא משהו ..
הייתי רוצה לראות אחרים ..
תאמינו לי חשבתי בהתחלה לטוס (אל תראו אותי אני משוגע בגלל זה אני עובד בשטחים)
בכל מקרה נקווה לראות את זה גם השנה בלי פספוסים .. ושלא ידברנו שם כל מיני מנייאק שמפריעים :D יאללה בראש .. איביזה בקרוב תכינו דרכונים..;)
markfeldman
quote:
Originally posted by Huge-A
הלייןאפ בכלל לא משהו ..
הייתי רוצה לראות אחרים ..
תאמינו לי חשבתי בהתחלה לטוס (אל תראו אותי אני משוגע בגלל זה אני עובד בשטחים)
בכל מקרה נקווה לראות את זה גם השנה בלי פספוסים .. ושלא ידברנו שם כל מיני מנייאק שמפריעים :D יאללה בראש .. איביזה בקרוב תכינו דרכונים..;)


אדיר, באיזה תאריך אתה מתכוון לטוס לאיביזה ?

Glenn-Holmes
Blank & Jones - Live at Club Protector 07-May-05

וואלה מזמן לא שמעתי סט שלהם אז הקשבתי לסט הזה
לא רוצה אותם לא בסנסיישן וייט לא בסנסיישן בלאק ולא בחלומות הכי גרועים שלי...

לא זכרתי אותם כדי גיים כאלה עלובים...לא יודע מה קרה להם פה אבל סט אחד המזעזעים ששמעתי
markfeldman
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
Blank & Jones - Live at Club Protector 07-May-05

וואלה מזמן לא שמעתי סט שלהם אז הקשבתי לסט הזה
לא רוצה אותם לא בסנסיישן וייט לא בסנסיישן בלאק ולא בחלומות הכי גרועים שלי...

לא זכרתי אותם כדי גיים כאלה עלובים...לא יודע מה קרה להם פה אבל סט אחד המזעזעים ששמעתי


(-1) - BIG TIME !!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement