|
sensation ! ! ! 2005 !
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
בשני ביולי סנסיישן !
הבנתי שעוד אין ליין-אפ אבל תכנסו לפה:
http://sensation.id-t.com/sensation2005/trailer/
תראו את הטריילר - איזה מטורף זה נראה יא אללה !!!
פשוט מושקע בטרוף!
שני הסרטים טובים אבל לא יודע השחור נראה אפילו יותר טוב...
:)
יש מישהוא שחושב לנסוע?
דיברתי עם ההולנדי שאירגן לי כרטיסים חינם לטראנסאנרג'י לפני יומיים
ויש מצב שאולי אני ישיג כמה חינמים של ויאיפי גם לזה - אני כמעט בטוח יהיה בארופה בתקופה הזאת ואני רוצה ללכת.
יש מישהוא שחושב בכיוון? |
|
|
| Hell_Copter |
זה עוד ממש רחוק...
אבל אם תהיה לי רגילה אז אולי יש על מה לדבר.... |
|
|
| Shahar |
מישומה נראה לי שירון ילך לזה אם תציע לו
:D
מי שלא יודע כבר יש המנון לסנשיישן וויט 2005
עד עכשיו זה היה בכל הסטים שלו
ID
אבל לפני כמה ימים גילו את השם
Armin van Buuren - Sensation White 2005 Anthem
איזה קטע חייייתייי
ארמין ניגן אותו בסט ב 99 וגם בטיאלוי ובאסוט לפני הרבה זמן ובכל הטראקליסטים זה היה
ID
סוףסוף נתנו פרויקט כזה ליוצר תותח כמוהו !!
הלוואי שבדירוג השנה הוא יקח לטייסטו תמקום |
|
|
| Segev |
| ואי זה בערך שבועיים לפני הגוס שלי 99% שאני נוסע לשם טיול לפני גיוס!!! |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
SUCKSATION
חרא של אירוע חבל לבזבז את הכסף עליו!
2000 היה מצויין
2001 היה סופפפנייייי
2002 היה אחלה
2003+2004 זוועההההההההההההההה...
תבזבזו את הכסף על אירועים טובים ולא על זה.
יש דברים יותר טובים באותו שבוע ובמיוחד
LOVE WEEK BERLIN :eyes:
EDIT:
עכשיו שאני רואה את התאריכים אז הפעם הם לא מתחרים במצעד האהבה עצמו
תמיד זה נופל על השביעי לשביעי והפעם זה השני והתשיעי.
בכל מקרה זוועה בשנתיים האחרונות לא מומלץ לבזבז את הכסף.
(אם היינו באירופה זה משהו אחר אבל לבזבז איזה 5 אלף לא שווה) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
SUCKSATION
חרא של אירוע חבל לבזבז את הכסף עליו!
2000 היה מצויין
2001 היה סופפפנייייי
2002 היה אחלה
2003+2004 זוועההההההההההההההה...
תבזבזו את הכסף על אירועים טובים ולא על זה.
יש דברים יותר טובים באותו שבוע ובמיוחד
LOVE WEEK BERLIN :eyes:
|
אני לא מסכים איתך...
בשנת 2003 היה סנסיישן ווייט מצוין!!!!
עדיין יש לי את הדיסק הכפול של סנסיישן ואני מדי פעם דופק איזה האזנה אליו :D |
|
|
| coby |
| האחרון באמת היה מעפן לגמרה |
|
|
| yaman |
| מה היה הליין אפ של שנה שעברה? |
|
|
| Hell_Copter |
לא היה יותר מדי טראנס שם...
פול ואן דייק היה ובנג'מין בייטס ועוד כמה
ובבלאק אדיטיון היו די ג'יי פאבו, לונה, יוג'י ועוד כמה |
|
|
| yaman |
אני זוכר שבשנה שעברה היה גם ווידיאו
אני מקווה שגם השנה
ושלא ידפקו לנו קטע כמו בטראנס אנרג'י של השנה |
|
|
| m0sh |
יופי זה מאפן שאתם יושבים בבית ושומעים אבל אם הייתם שם לא הייתם מדברים בכלל
כל הארוע הענקי הזה פשוט מדהים
אבל מכיוון שאני כבר בארוע ענק הייתי , זה לא כל כך מושך אותי כי אני מעדיף מועודונים...כמו באיביזה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by coby
האחרון באמת היה מעפן לגמרה |
מסכים איתך וגם חלקית עם אלי
אבל אתם שוכחים שני דברים -
עוד לא הודיעו את הליין אפ !!!
זה הדבר הכי חשוב - שנה שעברה היה פחות טוב לדעתי בגלל הלייןאפ אבל ההפקה היתה מטורפת!
לכו תדעו מה יהיה הליין אפ...
והדבר השני זה שיש סיכוי שזה חינם :) |
|
|
|
|