|
Wat is je favoriete standje? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| HiGH_NrG |
| Doe mij maar standje 352.. :eyes: |
|
|
| After8 |
Ik vin 69 tog wel het leukst:D
lekker elkaar helemaal gek maken:D:D |
|
|
| HiGH_NrG |
| Doe mij maar standje 352.. :eyes: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Wat versta jij onder Doggie Style dan? Anaal ofzo? Hoe kan t anders smerig zijn? Iku niet snap |
Snap je niet? Snap je niet?
Sjezus, moet ik je dat echt uitleggen?
Nah, als je veel eet, moet je naar de wc (dat ding op de badkamer, die met die bril erop). Als je naar de wc bent geweest dan zit er allemaal vieze zut aan je reet, dat bruine spul, dat heet nu 'poep'.
Nou, en dat stinkt... Dus daarom veeg je het van je reet.
En als je dan gaat neuken (op zijn plats), en dan doggy style wel te verstaan, dan KAN het nog wel eens stinken....!
:p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| SnuggLe |
| Oh ja, en DUH, doggie style is natuurlijk niet perse anaal... |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Snap je niet? Snap je niet?
Sjezus, moet ik je dat echt uitleggen?
Nah, als je veel eet, moet je naar de wc (dat ding op de badkamer, die met die bril erop). Als je naar de wc bent geweest dan zit er allemaal vieze zut aan je reet, dat bruine spul, dat heet nu 'poep'.
Nou, en dat stinkt... Dus daarom veeg je het van je reet.
En als je dan gaat neuken (op zijn plats), en dan doggy style wel te verstaan, dan KAN het nog wel eens stinken....!
:p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p
Greetz,
SnuggLe |
tis wel duidelijk hoor:D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
tis wel duidelijk hoor:D |
IDD, en ff over Standje 69. Dat kan het ook behoorlijk muf ruiken... Je zit dan zowat met je neus in de.....boter!! |
|
|
| mido |
Mijn fijnste standje.
Die is wel lastig hoor.
Ik zal het proberen uit te leggen.
Stappenplan:
1. Gij takelt de vrouw omhoog aan haar voeten en armen (gij dient wel in het bezit te zijn van een goed uitgeruste kelder)
2. Daarna takel je jezelf omhoog aan je benen doormiddel van juist geplaatste Controllers.
3. Je takelt je zodanig op dat je met je geslachtsorgaan voordat van de vrouw komt te hangen.
4. Nu wordt het wat lastiger. Het plaatsen van je testikel in de vagina van je partner. Dit moet je doen door een beetje te oefenen. Als je dit door heb dan is het niet zo moeilijk meer.
5. Als de penis in de vagina geplaatst is. Dan moet je je heen en weer zien te gaan bewegen. Ook dit is geen makkelijke taak en heeft wat oefening nodig.
6. Als u dit allemaal onder de knie heeft zult u merken wat voor genot dit met zich mee gaat brengen!
Het naar beneden takelen is niet zo veel moeite. Gewoon het touw waarmee je je omhoog getakeld heb loslaten! :p
Veel Succes allen.
Voor meer waanzinnige standjes weten jullie mij te vinden!
Gegroet broeders van de donkere kelder! |
|
|
| Miss Proximus |
Snuggle........jij bent vies
misschien moet je je wijf s in haar reet beuken NADAT ze gescheten heeft....vast minder vies....tenzij ze altijd diarree heeft??? :rolleyes: hmmmmmm |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Snuggle........jij bent vies
misschien moet je je wijf s in haar reet beuken NADAT ze gescheten heeft....vast minder vies....tenzij ze altijd diarree heeft??? :rolleyes: hmmmmmm |
Misschien juist als ze aan de diaree is.
Dan heb je geen last dat het schuurt.
Dus dient het meteen als natuurlijk glijmiddel.
Hoef je niet voor lul te staan in de sexwinkel voor een potje glijdmiddel! :D:D:D
Waar heb ik het in godsnaam over het is 8 's ochtends!:whip: whehe :p:p |
|
|
| Dj Alpha |
gatverdamme dr staan egt ranzige dingen zeg..
nou ik weet r ook wel een paar..
T zal je maar gebeuren dat je je wijfie anaal neemt en dat ze opeens moet schijten.. dan roer je ook in het eten :D Helemaal lachen om vervolgens in dr bek klaar te komen.. Apart smaakje :p |
|
|
| Dago "B" Duck |
| Ligt er aan wat ze gegeten heeft en hoe de bacteriestand in de endeldarm is!!:D |
|
|
|
|