return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Wat is je favoriete standje? (pg. 7)
View this Thread in Original format
Mindphaser
quote:
Originally posted by SnuggLe
I smell some frustration :p
Maareh...dus die foto's in de Chilloutthread van mensen die op het strand bezig waren, die waren dus van jou? :D


Was effe vergeten dat mijn meisje ongesteld is vanaf woensdag.. :(
Heb die foto's in de chill nog niet gezien... hoop niet dat ik erop sta neej :D

Ben trouwens erug benieuwd wie hier allemaal gebruik maakt van speelgoed.. ennum wat voorn speelgoed! :disbelief
Heb laatst bv zo'n mega grote Tarzan gekocht.. tering! tis zelfs leuker dan lego!!! :)
Misschien krijg ik nou weer een reactie dat ik oversext ben omdat ik dat koop... naja dat ben ik ook :D
Iemand anders nog aanradertjes?
(In de trend van: "favoriete tune --> edit --> speelgoed van het moment.. :tongue2)
New Wave
quote:
Originally posted by Mindphaser
Ben trouwens erug benieuwd wie hier allemaal gebruik maakt van speelgoed.. ennum wat voorn speelgoed! :disbelief


Ik zag bij Snuggle een buttplug in zijn kamer liggen.
:nervous:
Mindphaser
quote:
Originally posted by New Wave
Ik zag bij Snuggle een buttplug in zijn kamer liggen.
:nervous:


Whehe.. ik zag hem laatst al zo moeilijk lopen.. denk waar het die dan last van, maar is duidelijk :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave
Ik zag bij Snuggle een buttplug in zijn kamer liggen.
:nervous:


Ja die had Tin nog laten liggen van ons avondje 'thee drinken'. Sorry Tim, volgende keer mag je meedoen en mag je de BH van Anke weer aan :p

Of moet ik die foto hier weer posten? :p
jp
quote:
Originally posted by Mindphaser
Was effe vergeten dat mijn meisje ongesteld is vanaf woensdag..


Een echte kapitein vaart ook op de Rode Zee
Matthijs
quote:
Originally posted by Mindphaser
Heb laatst bv zo'n mega grote Tarzan gekocht.. tering! tis zelfs leuker dan lego!!! :)


Pas daar maar mee op, straks wil je vriendin ook niks anders meer dan die Tarzan!!! Dan zit je mooi met de gebakken peren! :p
Mindphaser
quote:
Originally posted by Matthijs
Pas daar maar mee op, straks wil je vriendin ook niks anders meer dan die Tarzan!!! Dan zit je mooi met de gebakken peren! :p


Mja.. khad hem laatst een keer meegenomen naar huis om te kijken hoe snel ze me zou bellen waar dat ding ligt.. naja was dus diezelfde avond :rolleyes:
Smirnoff
RRRRRRRammen !! Keihard en ongeremd :rolleyes:
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ja die had Tin nog laten liggen van ons avondje 'thee drinken'. Sorry Tim, volgende keer mag je meedoen en mag je de BH van Anke weer aan :p

Of moet ik die foto hier weer posten? :p


Doe maar niet :D
jp
Het is Robin en z'n nieuwe vriendin :wtf:


Tim81
WTF!!!!!

No Pics and STFU !!!!
Tim81
quote:
Originally posted by Hitman
Mensen met een postcount van meer dan 3 per dag, zijn vrijgezel:haha:


Daar blijf ik dan ook trouw onder ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Privacy Statement