return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Wat is je favoriete standje? (pg. 4)
View this Thread in Original format
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Dj Alpha
gatverdamme dr staan egt ranzige dingen zeg..
nou ik weet r ook wel een paar..

T zal je maar gebeuren dat je je wijfie anaal neemt en dat ze opeens moet schijten.. dan roer je ook in het eten :D Helemaal lachen om vervolgens in dr bek klaar te komen.. Apart smaakje :p

hehehe, gaan we zo doen?
Dan ken ik er ook wel een... zoals ik eerst op IRC die vieze vertelde:D
Je zal maar een meisje beffen, zie je ineens een puist derop:D Lekker smakelijk:D:D:D
Akira
geef mij maar een lekker bruine snor of een doggy punch vind ik ook wel erg erg gaaf ;)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Snuggle........jij bent vies

misschien moet je je wijf s in haar reet beuken NADAT ze gescheten heeft....vast minder vies....tenzij ze altijd diarree heeft??? :rolleyes: hmmmmmm

Ik ben niet vies, jij bent dom. Ik moest het jou uitleggen! :p
En ik beuk mijn vriendin nooit in haar reet. Ik doe niet aan anale sex...goed lezen Proximus...

Greetz,
SnuggLe
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by SnuggLe

Ik ben niet vies, jij bent dom. Ik moest het jou uitleggen! :p
En ik beuk mijn vriendin nooit in haar reet. Ik doe niet aan anale sex...goed lezen Proximus...

Greetz,
SnuggLe

Ow SnuggLe, nu krijg je het zo te horen...

:D
Miss Proximus
Ik heet niet voor niets Miss Proximus (anaal...uuuu....Latijn :D voor Toekomst)....dusse Snuggle...berijdt...uuu...bereidt :D je er maar op voor. Wat niet is zal nog komen :D whatever :D

ennu....nee, ik kan niet lezen, anders zou ik ook niet gedacht hebben dat PRofeetrus verLiefd was.....jaaaa.......hij was verTiefd :D dom blond dom
!_PeTrUs_!
quote:
ennu....nee, ik kan niet lezen, anders zou ik ook niet gedacht hebben dat PRofeetrus verLiefd was.....jaaaa.......hij was verTiefd :D dom blond dom

Lieverd, dat was op MSN toch. Of ben ik nu de gene die alles weer over het hoofd ziet.

Dj Alpha
Ik heb nog een hele ranzige..

Stel je voor, je hebt een vriendin en die heb je een weekje niet gezien.. Nou je gaat r beffen en tijdens het beffen komt er sperma uit dr kut zetten.. :D

Niet dat ik t ooit heb meegemaakt ofzo :p
!_PeTrUs_!
LOL Alpha....

Maar is het niet zo dat als je elkaar oraal hebt bevredigd, je dan daarna gewoon weer met elkaar an het zoenen gaat enzo.

Tis maar waar je over nadenkt....
Dj Alpha
whehehe gatverdamme.. alleen t idee al dat dat kwakkie niet van jou is :D
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Dj Alpha
whehehe gatverdamme.. alleen t idee al dat dat kwakkie niet van jou is :D

zou je t anders wél oplikken dan??:D:D:D

Miss Proximus
Of je gaat als meisje ff wat "head" geven en dan zitten er restjes van een andere vrouw op :D
Dj Alpha
quote:
Of je gaat als meisje ff wat "head" geven en dan zitten er restjes van een andere vrouw op :D

of hondenkwijl :D:D:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement