return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Wat is je favoriete standje? (pg. 5)
View this Thread in Original format
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Of je gaat als meisje ff wat "head" geven en dan zitten er restjes van een andere vrouw op :D

of stront...:D:D:D
!_PeTrUs_!
quote:
Of je gaat als meisje ff wat "head" geven en dan zitten er restjes van een andere vrouw op :D

Dan is tenminste 1 ding zeker: Hij heeft niet lang droog gestaan!!!
aphex
quote:

Het spijt me hoor, maar mijn vriendin valt niet uitelkaar, ik zie het al voor me, haal je hem eruit, hangt er een stuk baarmoederwand of een halve eierstok aan je leuter... eet smakelijk :rolleyes:

[Edit]
Moeha ik kan nie typen
[/Edit]
serialkillah
quote:
Of je gaat als meisje ff wat "head" geven en dan zitten er restjes van een andere vrouw op

of kopkaas:)
Little Theseus
restjes? Kopkaas? En dat allemaal opeten????
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
serialkillah
quote:
restjes? Kopkaas? En dat allemaal opeten????

Daar zal best een of andere hobbygroep voor bestaand:)
Miss Proximus
quote:
Originally posted by aphex

Het spijt me hoor, maar mijn vriendin valt niet uitelkaar, ik zie het al voor me, haal je hem eruit, hangt er een stuk baarmoederwand of een halve eierstok aan je leuter... eet smakelijk :rolleyes:

[Edit]
Moeha ik kan nie typen
[/Edit]

jij hebt ook geen vriendin maar een opblaaspop...die worden niet vanzelf nat als je haar neukt:rolleyes: BOEH
Dj Alpha
quote:
Originally posted by serialkillah

Daar zal best een of andere hobbygroep voor bestaand:)

een sekte bedoel je :D:D:D
jp
Sex is een beetje een taboe onder de NLTA's
SnuggLe
Hahahaha, wat een thread dit van lang geleden.
Henkie Henk die alles op zijn kop zette, SUPER!

DIE GOEIE OUWUH TIJD!

Was die er nu ook nog maar.

En voor Miss P.:

quote:
Ik heet niet voor niets Miss Proximus (anaal...uuuu....Latijn :D voor Toekomst)....dusse Snuggle...berijdt...uuu...bereidt :D je er maar op voor. Wat niet is zal nog komen :D whatever :D

ennu....nee, ik kan niet lezen, anders zou ik ook niet gedacht hebben dat PRofeetrus verLiefd was.....jaaaa.......hij was verTiefd :D dom blond dom

Kusje Lekker ding! :p

New Wave
Het rimstandje vinden jullie allemaal toch lekker?
SnuggLe
Altijd :p

Maar wat een lachenthread dit. Jammer dat dit nu niet meer kan, omdat niemand hier sex heeft! :crazy: :eyespop: :haha: :haha:

:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Privacy Statement