|
Koptelefoon (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
donderdagavond is music gallery avond
altijd wel fun daar |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Niet als je moet stoppen omdat het personeel moe is en naar huis wil :whip: |
Das wel ni zo fijn...
Ik heb anders wel het meeste geleerd in ons jeugdhuis tijdens de eerste 2 uren van de avond wanneer er toch nog geen volk was. Niemand om u trainwrecks te horen :toothless |
|
|
| Icone |
| quote: | Originally posted by Bertn
hazo, cool! volgende maandag is binnenspringen dan:)
nog ff meegeven dat ik donderdag draai in de Albatros. dat zullen dan wel meer de hitjes van het moment en gewone fuifmuziek zijn:D
maar tussen 10 en 11 doe ik een "prog en trance"-uur:D |
Prog en trance in den Albatros, waar gaan we da schrijven... :p
Zeg mij is één plaats in Leuven waar ze wa kwaliteitstrance draaien :) |
|
|
| Bertn |
gisteravond in de albatros!!!:D
vet setje, voor 5 man!!:eyespop: het gebeurt wschl niet veel dat james holden in de albatros wordt gedraaid:D |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Icone
Zeg mij is één plaats in Leuven waar ze wa kwaliteitstrance draaien :) |
de kolf :toothless :rolleyes:
Jaaaaaaaaaaaren geleden in de Nota Bene :tongue3 |
|
|
| pooley |
Colff !
1 op 15 is een 'goei' nummer (en commercieel) maar het volk sucked daar, tis persen, bah ! Maar we gaan altijd daar naartoe omdat daar iets qua 'boenk' gespeeld wordt.
En das het enige café waar da gebeurt peisek op d'ouw markt. |
|
|
| Bertn |
sorry, maar de colff is echt marginaaaaaaaaaaaaaal...
ik erger mij daar door aan dat marginaal slettenvolk, echt. ge komt daar binnen en 3 meiskes beginnen daar meteen met hun gat tegen u aan te schurken, das er voor mij echt over zenne:rolleyes: |
|
|
| Giesber |
| quote: | Originally posted by Bertn
ge komt daar binnen en 3 meiskes beginnen daar meteen met hun gat tegen u aan te schurken, das er voor mij echt over zenne:rolleyes: |
En waar ligt da ergens? :toothless |
|
|
| MikeVee |
| Als je gaat vraag wel eerst dat ze +16 zijn :toothless |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Giesber
En waar ligt da ergens? :toothless |
naast de al even legendarische Bierkelder...:rolleyes:
... op de oude markt in leuven.:) |
|
|
| Icone |
| quote: | Originally posted by Bertn
sorry, maar de colff is echt marginaaaaaaaaaaaaaal...
ik erger mij daar door aan dat marginaal slettenvolk, echt. ge komt daar binnen en 3 meiskes beginnen daar meteen met hun gat tegen u aan te schurken, das er voor mij echt over zenne:rolleyes: |
idd... maar het is evenwel het enige plekske waar ge nog wa kunt shaken :) |
|
|
| pooley |
| Marginaal, volledig mee akkoord. |
|
|
|
|