return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 
Koptelefoon (pg. 5)
View this Thread in Original format
pooley
donderdagavond is music gallery avond
altijd wel fun daar
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Aurélie
Niet als je moet stoppen omdat het personeel moe is en naar huis wil :whip:

Das wel ni zo fijn...

Ik heb anders wel het meeste geleerd in ons jeugdhuis tijdens de eerste 2 uren van de avond wanneer er toch nog geen volk was. Niemand om u trainwrecks te horen :toothless
Icone
quote:
Originally posted by Bertn
hazo, cool! volgende maandag is binnenspringen dan:)



nog ff meegeven dat ik donderdag draai in de Albatros. dat zullen dan wel meer de hitjes van het moment en gewone fuifmuziek zijn:D


maar tussen 10 en 11 doe ik een "prog en trance"-uur:D


Prog en trance in den Albatros, waar gaan we da schrijven... :p

Zeg mij is één plaats in Leuven waar ze wa kwaliteitstrance draaien :)
Bertn
gisteravond in de albatros!!!:D


vet setje, voor 5 man!!:eyespop: het gebeurt wschl niet veel dat james holden in de albatros wordt gedraaid:D
MikeVee
quote:
Originally posted by Icone


Zeg mij is één plaats in Leuven waar ze wa kwaliteitstrance draaien :)


de kolf :toothless :rolleyes:

Jaaaaaaaaaaaren geleden in de Nota Bene :tongue3
pooley
Colff !

1 op 15 is een 'goei' nummer (en commercieel) maar het volk sucked daar, tis persen, bah ! Maar we gaan altijd daar naartoe omdat daar iets qua 'boenk' gespeeld wordt.
En das het enige café waar da gebeurt peisek op d'ouw markt.
Bertn
sorry, maar de colff is echt marginaaaaaaaaaaaaaal...


ik erger mij daar door aan dat marginaal slettenvolk, echt. ge komt daar binnen en 3 meiskes beginnen daar meteen met hun gat tegen u aan te schurken, das er voor mij echt over zenne:rolleyes:
Giesber
quote:
Originally posted by Bertn
ge komt daar binnen en 3 meiskes beginnen daar meteen met hun gat tegen u aan te schurken, das er voor mij echt over zenne:rolleyes:

En waar ligt da ergens? :toothless
MikeVee
Als je gaat vraag wel eerst dat ze +16 zijn :toothless
Bertn
quote:
Originally posted by Giesber
En waar ligt da ergens? :toothless



naast de al even legendarische Bierkelder...:rolleyes:


... op de oude markt in leuven.:)

Icone
quote:
Originally posted by Bertn
sorry, maar de colff is echt marginaaaaaaaaaaaaaal...


ik erger mij daar door aan dat marginaal slettenvolk, echt. ge komt daar binnen en 3 meiskes beginnen daar meteen met hun gat tegen u aan te schurken, das er voor mij echt over zenne:rolleyes:


idd... maar het is evenwel het enige plekske waar ge nog wa kunt shaken :)
pooley
Marginaal, volledig mee akkoord.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement