|
Koptelefoon (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Real |
EINDELIJK een nieuwe headset gekocht. :D
Het is de nieuwe SynQ HPS-2 geworden, die ligt vanaf deze week in de winkels.
http://www.beglec.com/products.php?product=508&lang=NL
Ik heb hem heel even getest in de winkel, en het lijkt me echt een prachtige headset. :) Hij heeft me 59euro gekost.
Even testen! :) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by eieregooie
headset lol |
Verklaar u nader ei ! |
|
|
| Xilver |
Dit is een headset:
Ik betwijfel het of ge daarmee gaat draaien :D |
|
|
| New Wave |
| Misschien wil hij wel direct kunnen MC-en tijdens het draaien. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Xilver
Dit is een headset:
Ik betwijfel het of ge daarmee gaat draaien :D |
Oh?
Ik haal dat allemaal door elkaar hoor. :)
EDIT: de SynQ HPS-2 is heerlijk. :toothless |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by eieregooie
dat ja :p |
Muggezifter. :p |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Real
Muggezifter. :p |
muggeNzifter :toothless |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Lady_LizzY
muggeNzifter :toothless |
*mep* |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Real
*mep* |
 |
|
|
|
|