|
Koptelefoon (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Belgian Bonzai |
Ik ga es moeten afkomen, geloof ik :toothless
Mag ik bij iemand blijven slapen? :D |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Ik ga es moeten afkomen, geloof ik :toothless
Mag ik bij iemand blijven slapen? :D |
zo'n sletjes, wa hebt ge daar nu aan.
ge moet niet eens moeite doen om maar iets geforceerd te krijgen;)
maar ach, dat zal ik wel zijn die te conservatief ben op dat vlak en liever voor een lange en hechte relatie ga:o |
|
|
| pooley |
| doe het voort vaderland hé ! |
|
|
| Icone |
| quote: | Originally posted by pooley
doe het voort vaderland hé ! |
Ik zou er waarschijnlijk achteraf spijt van krijgen moest ik dan ineens 'de liefde van m'n leven' tegenkomen... Allee kweet ni, om nu nog met een 16+ aan te pappen - ik peis dat ik eerder Bertn zou volgen kwa denkwijze :) |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Ik ga es moeten afkomen, geloof ik :toothless
Mag ik bij iemand blijven slapen? :D |
Ja maar ik meen het, hé. :) |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Icone
Ik zou er waarschijnlijk achteraf spijt van krijgen moest ik dan ineens 'de liefde van m'n leven' tegenkomen... Allee kweet ni, om nu nog met een 16+ aan te pappen - ik peis dat ik eerder Bertn zou volgen kwa denkwijze :) |
ik heb ook al meer dan anderhalf jaar een vaste relatie... dat zal er ook wel mee te maken hebben:D |
|
|
| Icone |
| quote: | Originally posted by Bertn
ik heb ook al meer dan anderhalf jaar een vaste relatie... dat zal er ook wel mee te maken hebben:D |
Ik al meer dan 5 jaar, en ik kan seks hebben wanneer da'k maar wil *ahem*. Daar hebde ne eenmaal geen scharrel voor nodig he ;) |
|
|
| FredNova |
| amaai en dat allemaal in een topic over koptelefoons :p |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Icone
Ik al meer dan 5 jaar, en ik kan seks hebben wanneer da'k maar wil *ahem*. |
respect |
|
|
| diddi |
| quote: | | amaai en dat allemaal in een topic over koptelefoons |
... ik wou dus zeggen : van Sennheiser ben ik niet content, van philips trouwens ook niet... Dus ga ik voor men 3e koptelefoon in 2 jaar... en het wordt... een Stanton denk ik... Heeft Bose trouwens geen koptelefoons, of Pioneer? (enkele deftige merken)
grEetz |
|
|
| Jasperovitsj |
| LOL, absoluut Sennheiser > Pioneer als het over koptelefoons gaat! :) |
|
|
| diddi |
Ma dan spreken we ook over minstens 125 €?
gReetz |
|
|
|
|