|
Trance addicts på msn?
|
View this Thread in Original format
| Dragon Kick |
Tänkte bara att det skulle vara skoj om folk ville skriva upp sina msn, kul att småprata lite om Trance allmännt.....finns inte så många här nämligen;) (där jag bor) att prata med om Trance, alla har ju helt annorlunda musikstilar.
Don't be shy people!:) |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by Dragon Kick
Tänkte bara att det skulle vara skoj om folk ville skriva upp sina msn, kul att småprata lite om Trance allmännt.....finns inte så många här nämligen;) (där jag bor) att prata med om Trance, alla har ju helt annorlunda musikstilar.
Don't be shy people!:) |
Inte många som gillar trance i Stockholm? :wtf: |
|
|
| Dragon Kick |
Ahh, min räddare i nöden;)
Danke meine freund!:D |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Inte många som gillar trance i Stockholm? :wtf: |
Här finns det väl folk som lyssnar på trance. Gäller bara att leta bland rätt folk :D |
|
|
| bAbYtHug |
I still only got one swedish TA on my list...would be nice 2 see some more on thurr...:)
here's my [email protected]
:clown: |
|
|
| bAbYtHug |
| quote: | Originally posted by benni
do you own a gun? |
yeh maybe I do:disbelief ;) :wtf: |
|
|
| dbl |
kan la lika gärna lägga till mig här med
[email protected]
va snäll och säg vem ni e bara om ni lägger till mig :) |
|
|
|
|