|
רעש בגעש!
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
ר-ע-ש ב-ג-ע-ש
10.12.01
רשע בגעש המסיבה הכי סבבה בקרוב
אין לי כאן את הזמנה אז שחכתי את כל הפרטים לא נורא לעכשיו |
|
|
| DJ_BoN |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ר-ע-ש ב-ג-ע-ש
10.12.01
רשע בגעש המסיבה הכי סבבה בקרוב
אין לי כאן את הזמנה אז שחכתי את כל הפרטים לא נורא לעכשיו |
אחי אני זוכר ראיתי את ההזמנה בבית ספר שלי יהיה מגעיל בטירוף...
אין דיג'יים טובים... |
|
|
| DJ_BoN |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
זה יהיה ענק |
אולי אתה רגיל למסיבות כאלה מסריחות....אני גר בתל אביב....
סורי, לא לטעם שלי
יהיו שם הדיג'יים הישראלים ה"מובילים" שכולנו כבר כתבנו עד כמה אנחנו שונאים אותם |
|
|
| DJ-Energy |
חחחחח
עוד מסיבה מסחרית עם "דייגיים" מהארץ..
:rolleyes:
מי יהיה שם בטח צופי ידפוק לכם סט ,"פצצה" אני מתאר לעצמי כולם קופצים ל
darude - sandstorm |
|
|
| s0undw4v3 |
כן.... ול
Delerium - Silence (DJ Choopi ASS mix) |
|
|
| Dj-2TaLL |
חחחחחחח
באמת יהיה חרא...
בון צודק...
אבל מה לעשות...
אתה תראה כולם יבואו (הכולם שלי זה כמו הכולם ה"בורים" של כולכם)
ירקדו לסנד סטורם ויגידו שהיה בן זונה...
:) |
|
|
| DJ_BoN |
אני זוכר ברגע שראיתי את ההזמנה ישר ידעתי שזה חראאאאאאאאא....
ברגע שראיתי "אמיר חממי, עידן גוטמן"
זהו...
כאילו...גוטמן חביב אהבתי את בי א קלאבר...
אבל בכל זאת
לא מסיבה לטעמי |
|
|
| MoSH_MaN |
| יש גם מסיבה מתחרה בהאנגר |
|
|
| DJ_BoN |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
יש גם מסיבה מתחרה בהאנגר |
אני לא אוהב את ההאנגר... מיכלית ענקית עם עמדת דיג'יי...
אבל נראה מי יהיה שם.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
יש גם מסיבה מתחרה בהאנגר |
המסיבות בהאנגר זה מסיבות טובות
יש שם מלא מקום ובדרך כלל מביאים דיג'אים טובים
בעיקר מביאים אותם בחגים
חוץ מזה יכול להיות שאני משיג חינם למסיבה
צריך לברר כמה דברים |
|
|
| DJ_BoN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
המסיבות בהאנגר זה מסיבות טובות
יש שם מלא מקום ובדרך כלל מביאים דיג'אים טובים
בעיקר מביאים אותם בחגים
חוץ מזה יכול להיות שאני משיג חינם למסיבה
צריך לברר כמה דברים |
מי מפיק את זה ומי הדיג'יים?
אהההההההה חנוכההההה אופס אני במילא לא יכול
טס לאוסטריה לסקי :D :D |
|
|
|
|