return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
TA T-Shirt
View this Thread in Original format
Miss Proximus
Hallo kinderen :D (grapjuuuuu)


Ik heb besloten maar initiatief te nemen en ff wat zeefdrukkerijen te mailen. Ik wil nl erg graag een TA t-shirt. Zodra ik bericht heb laat ik f meer weten, het enige wat ik van jullie wil weten is:

A) Of je interesse hebt
B) Of je iets wilt ontwerpen voor op t t-shirt
C) Wat je er maximaal voor wilt betalen
D) Wat je het liefst voor kleur wilt
E) Welke maat je het liefst hebt

Ik maak ff een poll (zoals je ziet) voor wel/geen belangstelling, en wil je dan a.u.b zelf ff een antwoord op de vragen posten?

Hartelijk bedankt....ennu....hoe we dat met cash doen: als t allemaal haalbaar is dan open ik wel een TA-rekening ofzo en dan kunnen we altijd weer s wat anders gaan drukken: tasje ofzo, of jasje of roze bloesje :D

We zien wel,

X Prox
AFTERNATIVE
Ik wil er zeker wel interesee , maar dan moeten het niet van die goedkope t-shirtjes zijn net als in de TA-Shop hiero , daar ga ik dus echt niet mee rondlopen
serialkillah
A) ik heb interesse
B) ik wilt best wat ontwerpen, maar dat is niet m'n sterkste kant
C) tot 80 piek ofoz
D) zwart of wit
E) XL

:)
New Wave
Ejh zouden we dit 5 maanden geleden ook al niet doen :p

Het zal wel maatje "one size fits all" zijn offuh niet Josta?
Ik vind zwart wel fet, ennuh ontwerpen, la da maar aan andere over, ik bezorgs ze wel met me nieuwe PTT winterjas :p ........
TimeportE
JAAAA, gein idee.. wat misschien wel vet is om er van die cijfers op de achterkant te zetten.. ziet er altijd wel vet uit.. trouwens zwart of donker blauw is volgens mij het mooist.. :):) uuuh prijsklasse.. uuh zou het niet weten, maar wat ik hoorde is dat het bedrukken van zon shirt niet echt duur is..... ik zat zelf ook al aan het idee te denken: getal op de rug en daarboven, TA 4 LIFE .. en voor wilde ik dan innercity neerzetten maar het is er eigenlijk nooit van gekomen..
dj_highforce
A) Ik heb zkr interesse
B) Ik wil best iets ontwerpen, maar dat lukt me niet alleen.
C) f100,- das toch wel maximum
D) Niet zwart graag.. beetje een felle kleur.. geel ofzo iets waar je vrolijk van wordt...lichtblauw is ook goed.. als het maar een stoer design is..:D
E) XL
Miss Proximus
Ik vind blauw ook wel vet.....een mooie kleur blauw.

Ik heb iig ook gevraagd of je verschillende kleuren kan doen en of je zelf t-shirts kan geven. We horen t wel. Als ik op maandag nog nix heb gehoord dan bel ik ff. :)
TranceFool
A. Ja, ik heb interesse
B. Er waren toch al ontwerpen, of moeten er andere komen?
C. Tot 75 piek, als we het met zn allen doen is sowieso goedkoper
D. Niet te fel, maar iig geen wit, dan wordt de opdruk zo snel lelijk
E. Large
serialkillah
OK, we wachten af.....
!_PeTrUs_!
Lijkt me leuk... Als het maar niet zo'n '4-voor-de-prijs-van-1-op-de-braderie' goedkoop knake ding is wat naar 1x wassen een naveltruitje is geworden....

TranceFool
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Lijkt me leuk... Als het maar niet zo'n '4-voor-de-prijs-van-1-op-de-braderie' goedkoop knake ding is wat naar 1x wassen een naveltruitje is geworden....

sexy toch :p
Henkie_henk
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Lijkt me leuk... Als het maar niet zo'n '4-voor-de-prijs-van-1-op-de-braderie' goedkoop knake ding is wat naar 1x wassen een naveltruitje is geworden....


Ja dan moet je em eerst wassen voordat je em aankan!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement