|
[13-05-05] Danny Howells - Panama Global Underground release party
|
View this Thread in Original format
| magrec |
Over 1,5 week alweer.
Howells in de panama.
Zeker aanwezig ;) :D |
|
|
| Tim81 |
| Erg lekker! Waarschijnlijk wel van de partij... |
|
|
| Bouma-Bros |
| Dikke kans dat ik hier ook naartoe ga. :toocool: |
|
|
| SnuggLe |
Hier was toch al een thread over......??
Ik ben er 100% zeker aanwezig! |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Hier was toch al een thread over......??
Ik ben er 100% zeker aanwezig! |
kon hem niet vinden, heb uiteraard eerst search gedaan. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
kon hem niet vinden, heb uiteraard eerst search gedaan. |
Kon hem ook al niet vinden! Vaag! |
|
|
| SnuggLe |
*schop omhoog*
Zo weinig mensen die maar gaan? Valt me tegen!
Heb hier wel ontzettend zin in! Denk dat we wel redelijk wat techhouse richting minimal mogen verwachten, als hij tenminste in de lijn gaat draaien van GU027 (wat je toch mag aannemen, het zou raar zijn als hij ineens skihut gaat draaien ;))
Ook al duurt het tot 4 uur, dan maar gewoon vroeg die kant op! 23:00 tot 0:00 Stef en de sletjes, daarna 4 uur Howells!
Zin zin zin! :eek: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
*schop omhoog*
Zo weinig mensen die maar gaan? Valt me tegen!
|
Ah meneer gaat ook weer een keer naar een feestje!:o :rolleyes:
Koekje van eigen deeg kerel, kon het niet laten:
MWHOEHAA! :p |
|
|
| TranceFool |
| Jij snapt er ook niks van het relnicht, de feestjes waar Snuggle heen gaat zijn gewoon te vet!! ;) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Jij snapt er ook niks van het relnicht, de feestjes waar Snuggle heen gaat zijn gewoon te vet!! ;) |
ACH dat had ik even niet door. Dat feitelijk feitje was even langs me heen geglipt. :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
ACH dat had ik even niet door. Dat feitelijk feitje was even langs me heen geglipt. :p |
Hahahaha, goed koekje van eigen deeg, nice try, maar zo bedoelde ik het niet. Bedoelde dat ik meer mensen had gehoord die zeiden dat ze erheen gingen, maar nu blijkbaar niet gaan. Get it? ;)
Trancefool: De feesten waar ik heenga ZIJN ook echt te vet, neem nou Addiction, dat was uber! :p Zijn verder je 'anti snuggle' posts nou eens op, of blijf je zo voorspelbaar bezig? |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Hahahaha, goed koekje van eigen deeg, nice try, maar zo bedoelde ik het niet. Bedoelde dat ik meer mensen had gehoord die zeiden dat ze erheen gingen, maar nu blijkbaar niet gaan. Get it? ;)
Trancefool: De feesten waar ik heenga ZIJN ook echt te vet, neem nou Addiction, dat was uber! :p Zijn verder je 'anti snuggle' posts nou eens op, of blijf je zo voorspelbaar bezig? |
Haha, het raakt je nog steeds he? :D
Dacht dat ik de laatste maanden nog wel zo lief was geweest, maar kon het nu niet laten......grapjes tegen jou maken is gewoon het leukste wat er is hier op TA :haha: ;) |
|
|
|
|