|
Mp3 מי שמבין בנגני
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
אני מחפש נגן אמפי3
שאפשר לשים בו בין גיגה ל 20 גיגה
איזה סוגים טובים יש בארץ?
אנלא מבין בזה כלום אז תסבירו
כמה כל דגם יכול להכניס כמה עולה ואיך הוא
בכולם הווליום בערך אותו דבר? |
|
|
| Shahar |
כמה הוא עולה בארץ? |
|
|
| DjChook |
תקשיב לי
רק
iPod
ועדיף
Mini iPod ! :) |
|
|
| sh33p |
תקשיב לי
רק לא
iPod
וגם לא מיני אייפוד
אם אתה רוצה נגן רציני
iRiver אז
iAudio או
סקירות:
iriver h120: http://www.hwzone.co.il/reviews.php?file=h120
iaudio m3l:http://www.hwzone.co.il/reviews.php?file=iaudio_m3l
ל2 חברים קרובים שלי יש נגני אמפי3
לאחד מהם יש את האייריבר שפה בסקירה ולשני יש מיני אייפוד עם 4 ג'יגה
ואני יכול להגיד לך שיש הבדל של יום ולילה בין האייריבר לאייפוד
שחר תקרא טוב טוב תביקורת על האייריבר ואז על האייאודיו
ותראה מה אומרים על האייפוד שם לעומת האייריבר
חנות של אייריבר ישראל
http://www.iriver.arcadia.co.il/ |
|
|
| Shahar |
sh33p
אני צריך משום קטן שנכנס בכיס ואפשר להכניס איתו תאוזניות
אנלא רוצה להסתובב עם משו בגודל של מינידיסק
| quote: | Originally posted by m0sh
יש לי
iHP-120 |
יש אותו בארץ?
תביא מחיר |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by Shahar
sh33p
אני צריך משום קטן שנכנס בכיס ואפשר להכניס איתו תאוזניות
אנלא רוצה להסתובב עם משו בגודל של מינידיסק |
רצית משהו בין ג'גה ל20
אז הבאתי מכשירים בהתאם
אם אתה רוצה מכשיר שנכנס לכל חור אז תקנה דיסקאוןקי עם אוזניות עם נפח 512
תאמין לי שגם את ה
ihp120
אפשר להכניס לכיס חופשי |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by sh33p
רצית משהו בין ג'גה ל20
אז הבאתי מכשירים בהתאם
אם אתה רוצה מכשיר שנכנס לכל חור אז תקנה דיסקאוןקי עם אוזניות עם נפח 512
תאמין לי שגם את ה
ihp120
אפשר להכניס לכיס חופשי |
תביא תמונה של ה
IHP הזה
אני צריך משו קטן
אין משו קטן בגודל של גיגה?
ועזוב מה אתרים כותבים וואלה אנלא מאלה שמקשיבים לאנשים
כל היום אנשים חופרים לי בנשמה אם הייתי מקשיב לחרטות של כל אחד הייתי היום מזמן מקבל 21 |
|
|
| sh33p |

שחר החלטה שלך... אתה רוצה תקשיב לאתרים, אתה לא רוצה אז אל תקשיב
אני למדתי לחרוש על האינרטרט ולהוציא כל פיסת מידע על הדבר שאני הולך לקנות
עד עכשיו לא הצטערתי על הדברים שקניתי...
בכל זאת זה לא סתם אתרים... אנשים יודעים מה הם מדברים שם... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by sh33p

שחר החלטה שלך... אתה רוצה תקשיב לאתרים, אתה לא רוצה אז אל תקשיב
אני למדתי לחרוש על האינרטרט ולהוציא כל פיסת מידע על הדבר שאני הולך לקנות
עד עכשיו לא הצטערתי על הדברים שקניתי...
בכל זאת זה לא סתם אתרים... אנשים יודעים מה הם מדברים שם... |
בוא אני יגיד לך אורגינל אני מחפש משו בגודל של השלט של הדבר שהראית בתמונה
כזה אליפסה שנכנס בכיס ומגלגלים עליו תאוזניות
יש כזה בגודל גיגה?
ומה הולך עם הבטריות
נגמרות מהר?
לקחתי דיסקמן אמפי3 לצבא ותוך שעה וחצי נגמרו הבטריות
אני רוצה משו שמחזיק |
|
|
|
|