return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
Mp3 מי שמבין בנגני
View this Thread in Original format
Shahar
אני מחפש נגן אמפי3
שאפשר לשים בו בין גיגה ל 20 גיגה
איזה סוגים טובים יש בארץ?
אנלא מבין בזה כלום אז תסבירו
כמה כל דגם יכול להכניס כמה עולה ואיך הוא

בכולם הווליום בערך אותו דבר?
markfeldman
כנס ל-

www.zap.co.il

תמצא כל מה שאתה רוצה...
Flotser
אני מחכה שמישהו שאני מכיר יסע לארה"ב כדי שאני אוכל לקנות את

http://www.cowonamerica.com/product...io/5/index.html

במחיר נורמלי
Shahar
quote:
Originally posted by Flotser
אני מחכה שמישהו שאני מכיר יסע לארה"ב כדי שאני אוכל לקנות את

http://www.cowonamerica.com/product...io/5/index.html

במחיר נורמלי


כמה הוא עולה בארץ?
DjChook
תקשיב לי
רק
iPod

ועדיף
Mini iPod ! :)
sh33p
תקשיב לי
רק לא
iPod
וגם לא מיני אייפוד

אם אתה רוצה נגן רציני
iRiver אז
iAudio או

סקירות:
iriver h120: http://www.hwzone.co.il/reviews.php?file=h120
iaudio m3l:http://www.hwzone.co.il/reviews.php?file=iaudio_m3l

ל2 חברים קרובים שלי יש נגני אמפי3
לאחד מהם יש את האייריבר שפה בסקירה ולשני יש מיני אייפוד עם 4 ג'יגה
ואני יכול להגיד לך שיש הבדל של יום ולילה בין האייריבר לאייפוד
שחר תקרא טוב טוב תביקורת על האייריבר ואז על האייאודיו
ותראה מה אומרים על האייפוד שם לעומת האייריבר


חנות של אייריבר ישראל
http://www.iriver.arcadia.co.il/
m0sh
יש לי
iHP-120
Shahar
sh33p
אני צריך משום קטן שנכנס בכיס ואפשר להכניס איתו תאוזניות
אנלא רוצה להסתובב עם משו בגודל של מינידיסק

quote:
Originally posted by m0sh
יש לי
iHP-120


יש אותו בארץ?
תביא מחיר
sh33p
quote:
Originally posted by Shahar
sh33p
אני צריך משום קטן שנכנס בכיס ואפשר להכניס איתו תאוזניות
אנלא רוצה להסתובב עם משו בגודל של מינידיסק


רצית משהו בין ג'גה ל20
אז הבאתי מכשירים בהתאם
אם אתה רוצה מכשיר שנכנס לכל חור אז תקנה דיסקאוןקי עם אוזניות עם נפח 512

תאמין לי שגם את ה
ihp120
אפשר להכניס לכיס חופשי
Shahar
quote:
Originally posted by sh33p
רצית משהו בין ג'גה ל20
אז הבאתי מכשירים בהתאם
אם אתה רוצה מכשיר שנכנס לכל חור אז תקנה דיסקאוןקי עם אוזניות עם נפח 512

תאמין לי שגם את ה
ihp120
אפשר להכניס לכיס חופשי


תביא תמונה של ה
IHP הזה
אני צריך משו קטן
אין משו קטן בגודל של גיגה?
ועזוב מה אתרים כותבים וואלה אנלא מאלה שמקשיבים לאנשים
כל היום אנשים חופרים לי בנשמה אם הייתי מקשיב לחרטות של כל אחד הייתי היום מזמן מקבל 21

sh33p

שחר החלטה שלך... אתה רוצה תקשיב לאתרים, אתה לא רוצה אז אל תקשיב
אני למדתי לחרוש על האינרטרט ולהוציא כל פיסת מידע על הדבר שאני הולך לקנות
עד עכשיו לא הצטערתי על הדברים שקניתי...
בכל זאת זה לא סתם אתרים... אנשים יודעים מה הם מדברים שם...
Shahar
quote:
Originally posted by sh33p

שחר החלטה שלך... אתה רוצה תקשיב לאתרים, אתה לא רוצה אז אל תקשיב
אני למדתי לחרוש על האינרטרט ולהוציא כל פיסת מידע על הדבר שאני הולך לקנות
עד עכשיו לא הצטערתי על הדברים שקניתי...
בכל זאת זה לא סתם אתרים... אנשים יודעים מה הם מדברים שם...


בוא אני יגיד לך אורגינל אני מחפש משו בגודל של השלט של הדבר שהראית בתמונה
כזה אליפסה שנכנס בכיס ומגלגלים עליו תאוזניות
יש כזה בגודל גיגה?

ומה הולך עם הבטריות
נגמרות מהר?
לקחתי דיסקמן אמפי3 לצבא ותוך שעה וחצי נגמרו הבטריות
אני רוצה משו שמחזיק
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement