return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
מה דעתכם על לפתוח אתר (והפעם רציני!!) שלנו?
View this Thread in Original format
DJ-Energy
טוב שמעו
חשבתי על זה ואני חשוב שזה היה רעיון אדיר
נוכל לעשות טופס כניסה לאתר שלא כל אחד יוכל להכנס
ואז הוא ישלח טופס ביקוש להכנס לאתר, ולפי מה שהוא כותב נוכל לראות שהוא מתאים והוא לא סתם ליצר כמו רוב הישראלים שרוצים להוריד טראקים..

תנו פידבאק על זה יש עוד הרבה על מה לחשוב
luckystrike
זוכר שדיברתי איתך על זה
?
;)

לדעתי זה רעיון טוב בעיקרון אבל דורש עוד המון רעיונות ומחשבה
לי יש קצת ידע ב
HTML
ויש פה עוד כמה שאני יודע שיש להם
...

בכל אופן - מה אתם חושבים ?
DJ-Energy
quote:
Originally posted by luckystrike
זוכר שדיברתי איתך על זה
?
;)

לדעתי זה רעיון טוב בעיקרון אבל דורש עוד המון רעיונות ומחשבה
לי יש קצת ידע ב
HTML
ויש פה עוד כמה שאני יודע שיש להם
...

בכל אופן - מה אתם חושבים ?


גם לי יש קצת ידע
אני יודע שזה יהיה רעיון אדיר!!..

אבל זה אומר שכולם חייבים לתרום אפילו שיש אנשים כמוני עם 56
MoSH_MaN
פשוט לא אנחנו כאילו משפחה כאן בפורום הזה לפתוח אתר זה כמו לערוק!
MoSH_MaN
רעיון טוב זה בעצם לפתוח

FXP BOARD

אבל צריך טראקים חדשים ואנשים שיעלו ואפשר גןם משחקים וכ"ו ככה שלזה

יש מצב!
DJ-Energy
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
פשוט לא אנחנו כאילו משפחה כאן בפורום הזה לפתוח אתר זה כמו לערוק!


לערוק?
מה אתה מדבר!?!?
MoSH_MaN
אגב אנשים היה לי לא ממזן אתר
קראו לו

trance beat
הוא הופיע קצת בטראנס גייט אבל הוא נפל כי היה לנו אף טי פי של 80 ג'יגה ושם היה האתר כי אין מקומות לעלות שאין להם באנרים אז הוא היה
OVERLOADED
כן הוא היה יותר מידי מליין(חח סתם)

יותר מידי עומס סעמק אז הוא הלך וגם העיצוב שקיים אצלי עדיין במחשב אז בקיצ קץ התחלנו אני ועוד אחד לעשות מחדש והעיצוב החדש היה גמור ולא המשכנו אותו השם החדש
supra mp3
בקרוב הוא יחזור רק חבל שאין לנו
WEBSPACE
אז תקפצו לבקר ב
http://beam.to/trance-beat
תראו את העיצוב החדש שלדעתי פחות טוב מהישן
DJ-Energy
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אגב אנשים היה לי לא ממזן אתר
קראו לו

trance beat
הוא הופיע קצת בטראנס גייט אבל הוא נפל כי היה לנו אף טי פי של 80 ג'יגה ושם היה האתר כי אין מקומות לעלות שאין להם באנרים אז הוא היה
OVERLOADED
כן הוא היה יותר מידי מליין(חח סתם)

יותר מידי עומס סעמק אז הוא הלך וגם העיצוב שקיים אצלי עדיין במחשב אז בקיצ קץ התחלנו אני ועוד אחד לעשות מחדש והעיצוב החדש היה גמור ולא המשכנו אותו השם החדש
supra mp3
בקרוב הוא יחזור רק חבל שאין לנו
WEBSPACE
אז תקפצו לבקר ב
http://beam.to/trance-beat
תראו את העיצוב החדש שלדעתי פחות טוב מהישן


אחי
ומי בדיוק יתן לנו את כל המקום ל
FXP BOARD??
ומי יעלה את כל ה
0-day gamez/apps/trance??
Dj-2TaLL
מתאים...
אבל דבר כזה לוקח פוווול השקעה ופווווול התחייבות...
אני יכול לתרום בתחומים:
html
רדיו(אם בא לכם)
ואולי אפילו גרפיקה רצת אם אין מישהו אחר...

ללא קשר פתחתי די.אנ.אס. (שימושי לרדיו ולמי שרוצה להנחות סרברים) בשם www.trancaddict.d2g.com יענו תכתבו את זה בוינאמפ וזה יגיע לרדיו...
אפשר גם עוד דברים...
:)
לא חסר רעיונות ואני חושב שצריך לשקול את עניין המשחקים וכו' אם יהיה מקום אז סבבה, אבל זה אולי פחות מתאים...
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
פשוט לא אנחנו כאילו משפחה כאן בפורום הזה לפתוח אתר זה כמו לערוק!


הוא לא מדבר לפתוח אתר חלופי לזה
אלא אתר שיהיה שלנו - יענו יהיה בו מידע על אמנים ראיונות איתם ואולי יהיה לנו בו לוקר שלנו (סתם אני מעלה רעיונות) וזה פה עדיין יהיה הפורום שלנו
...

DJ-Energy
quote:
Originally posted by luckystrike


הוא לא מדבר לפתוח אתר חלופי לזה
אלא אתר שיהיה שלנו - יענו יהיה בו מידע על אמנים ראיונות איתם ואולי יהיה לנו בו לוקר שלנו (סתם אני מעלה רעיונות) וזה פה עדיין יהיה הפורום שלנו
...


בדיוק.....
MoSH_MaN
אני יכול לעשות כל מיני 0 dayz
אני יכול להשיג כל מיני אנשים
אבל חייבים גם אנשים מכאן שיהיה
0day trance

יש לי איזה אחד שיכול לפרסם וכ"ו זה לא יהיה כל כך קשה עם הבורד יהיה מוכן
וצריכים להכניס רק כאלה שמעלים זה נשבע בטורץ אבל כולנו ביחד יכולים לעשות את זה ולהצליח בגדול...!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement