|
מה דעתכם על לפתוח אתר (והפעם רציני!!) שלנו?
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
טוב שמעו
חשבתי על זה ואני חשוב שזה היה רעיון אדיר
נוכל לעשות טופס כניסה לאתר שלא כל אחד יוכל להכנס
ואז הוא ישלח טופס ביקוש להכנס לאתר, ולפי מה שהוא כותב נוכל לראות שהוא מתאים והוא לא סתם ליצר כמו רוב הישראלים שרוצים להוריד טראקים..
תנו פידבאק על זה יש עוד הרבה על מה לחשוב |
|
|
| luckystrike |
זוכר שדיברתי איתך על זה
?
;)
לדעתי זה רעיון טוב בעיקרון אבל דורש עוד המון רעיונות ומחשבה
לי יש קצת ידע ב
HTML
ויש פה עוד כמה שאני יודע שיש להם
...
בכל אופן - מה אתם חושבים ? |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by luckystrike
זוכר שדיברתי איתך על זה
?
;)
לדעתי זה רעיון טוב בעיקרון אבל דורש עוד המון רעיונות ומחשבה
לי יש קצת ידע ב
HTML
ויש פה עוד כמה שאני יודע שיש להם
...
בכל אופן - מה אתם חושבים ? |
גם לי יש קצת ידע
אני יודע שזה יהיה רעיון אדיר!!..
אבל זה אומר שכולם חייבים לתרום אפילו שיש אנשים כמוני עם 56 |
|
|
| MoSH_MaN |
| פשוט לא אנחנו כאילו משפחה כאן בפורום הזה לפתוח אתר זה כמו לערוק! |
|
|
| MoSH_MaN |
רעיון טוב זה בעצם לפתוח
FXP BOARD
אבל צריך טראקים חדשים ואנשים שיעלו ואפשר גןם משחקים וכ"ו ככה שלזה
יש מצב! |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
פשוט לא אנחנו כאילו משפחה כאן בפורום הזה לפתוח אתר זה כמו לערוק! |
לערוק?
מה אתה מדבר!?!? |
|
|
| MoSH_MaN |
אגב אנשים היה לי לא ממזן אתר
קראו לו
trance beat
הוא הופיע קצת בטראנס גייט אבל הוא נפל כי היה לנו אף טי פי של 80 ג'יגה ושם היה האתר כי אין מקומות לעלות שאין להם באנרים אז הוא היה
OVERLOADED
כן הוא היה יותר מידי מליין(חח סתם)
יותר מידי עומס סעמק אז הוא הלך וגם העיצוב שקיים אצלי עדיין במחשב אז בקיצ קץ התחלנו אני ועוד אחד לעשות מחדש והעיצוב החדש היה גמור ולא המשכנו אותו השם החדש
supra mp3
בקרוב הוא יחזור רק חבל שאין לנו
WEBSPACE
אז תקפצו לבקר ב
http://beam.to/trance-beat
תראו את העיצוב החדש שלדעתי פחות טוב מהישן |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אגב אנשים היה לי לא ממזן אתר
קראו לו
trance beat
הוא הופיע קצת בטראנס גייט אבל הוא נפל כי היה לנו אף טי פי של 80 ג'יגה ושם היה האתר כי אין מקומות לעלות שאין להם באנרים אז הוא היה
OVERLOADED
כן הוא היה יותר מידי מליין(חח סתם)
יותר מידי עומס סעמק אז הוא הלך וגם העיצוב שקיים אצלי עדיין במחשב אז בקיצ קץ התחלנו אני ועוד אחד לעשות מחדש והעיצוב החדש היה גמור ולא המשכנו אותו השם החדש
supra mp3
בקרוב הוא יחזור רק חבל שאין לנו
WEBSPACE
אז תקפצו לבקר ב
http://beam.to/trance-beat
תראו את העיצוב החדש שלדעתי פחות טוב מהישן |
אחי
ומי בדיוק יתן לנו את כל המקום ל
FXP BOARD??
ומי יעלה את כל ה
0-day gamez/apps/trance?? |
|
|
| Dj-2TaLL |
מתאים...
אבל דבר כזה לוקח פוווול השקעה ופווווול התחייבות...
אני יכול לתרום בתחומים:
html
רדיו(אם בא לכם)
ואולי אפילו גרפיקה רצת אם אין מישהו אחר...
ללא קשר פתחתי די.אנ.אס. (שימושי לרדיו ולמי שרוצה להנחות סרברים) בשם www.trancaddict.d2g.com יענו תכתבו את זה בוינאמפ וזה יגיע לרדיו...
אפשר גם עוד דברים...
:)
לא חסר רעיונות ואני חושב שצריך לשקול את עניין המשחקים וכו' אם יהיה מקום אז סבבה, אבל זה אולי פחות מתאים... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
פשוט לא אנחנו כאילו משפחה כאן בפורום הזה לפתוח אתר זה כמו לערוק! |
הוא לא מדבר לפתוח אתר חלופי לזה
אלא אתר שיהיה שלנו - יענו יהיה בו מידע על אמנים ראיונות איתם ואולי יהיה לנו בו לוקר שלנו (סתם אני מעלה רעיונות) וזה פה עדיין יהיה הפורום שלנו
... |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by luckystrike
הוא לא מדבר לפתוח אתר חלופי לזה
אלא אתר שיהיה שלנו - יענו יהיה בו מידע על אמנים ראיונות איתם ואולי יהיה לנו בו לוקר שלנו (סתם אני מעלה רעיונות) וזה פה עדיין יהיה הפורום שלנו
... |
בדיוק..... |
|
|
| MoSH_MaN |
אני יכול לעשות כל מיני 0 dayz
אני יכול להשיג כל מיני אנשים
אבל חייבים גם אנשים מכאן שיהיה
0day trance
יש לי איזה אחד שיכול לפרסם וכ"ו זה לא יהיה כל כך קשה עם הבורד יהיה מוכן
וצריכים להכניס רק כאלה שמעלים זה נשבע בטורץ אבל כולנו ביחד יכולים לעשות את זה ולהצליח בגדול...! |
|
|
|
|