|
Beta Party 3 - voorbereiding (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| mellow_head |
| dank u mellow_head:D |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
, kwas het eigenlijk allemaal wat uit het oog verloren met die examens :nervous:
Sebiet is mailen om de zaal vast te leggen, en vanaf dat in orde is zitten terug perfect op schema :) |
Woooooh :) |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Lekker gemeende interesse natuurlijk, net zoals al zijn andere posts hier op TA getuigen van een oprechte interesse in trance en het BETA-forum...
Als iemand echt interesse heeft in het feestje ga ik hem of haar absoluut niet afzeiken, of heb ik dat ooit al gedaan soms? Na al z'n posts hier op TA en het gedoe rond de vorige party maak je mij gewoon niet meer wijs dat hij nu opeens een oprechte interesse en drang naar medewerking zou voelen! 90% van z'n posts is bull om ons op stang te jagen, zelfs na z'n 2de kans. En hij heeft het in deze zelfde thread notabene al eens uitgehangen op net dezelfde manier, dus dan geloof ik echt niet dat hij nu opeens wel geëngageerd zou willen zijn...
|
hehehe over wie ging het toen eigenlijk??? |
|
|
| Jasperovitsj |
| X-Tune of course :) |
|
|
| X-Tune |
 |
|
|
| Jasperovitsj |
| Das al een maand geleden ofzo, ondertussen is uw gedrag al veel verbeterd, dus hier niks meer van aantrekken ;) |
|
|
| Meltoz |
| Als ik uit deze thread kan afleiden, gaat het precies niet meer de 30ste juli door of zie'k't verkeerd...? Volgens de poll hebben de meetse voor de 30ste gestemd, ni? Ik wil gerust dit jaar mee helpen in de organisatie, nu da'k is zou kunnen :D Kan er iemand ff duidelijkheid brengen over de datum aub...? Dank U :) |
|
|
| Pheatus |
kan me trouwens niet herinneren of ik hier al iets gepost heb, maar ik wil gerust weer meehelpen! Als DJ of LJ, doesn't matter.
trouwens, hoe zit het met het strikken van een grote naam? :p |
|
|
| Jasperovitsj |
Wel, ik heb ondertussen niet meer met Ronald gesproken, en dat was de contactpersoon voor de zaal. Kga nu gewoon de Zoo zelf mailen en zijn naam laten vallen, en vragen of 30 juli (de datum die door de meerderheid is gekozen) nog vrij is. Als dat zo is leg ik de zaal vast en kunnen we verder organiseren. Dat zal dan vooral gaan over sponsoring zoeken, website/promotie maken en een line-up samenstellen. Als het zover is dan wordt alle hulp op prijs gesteld en horen jullie er ook van! :)
En een grote naam zal waarschijnlijk ook in orde komen! Er is al grote interesse van 2 bekende Beta's, het zal alleen nog wat van de datum afhangen welke het uiteindelijk wordt. ;)
In ieder geval, I'll keep you updated! :) |
|
|
| Real |
Moest het nodig zijn, ik stel mij ook beschikbaar als DJ.
Maar der zal al wel volk genoeg zijn neem ik aan :) |
|
|
| Vadro |
| Regi laat weten dat hij spijtig genoeg niet aanwezig kan zijn. :sadgreen: |
|
|
|
|