|
Beta Party 3 - voorbereiding (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
| Ik heb vernomen via via dat The Zoo niet doorgaat, klopt dat? |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Ik heb vernomen via via dat The Zoo niet doorgaat, klopt dat? |
Ronald heeft me laten weten dat de Zoo faïlliet is... dus ja... Hij wist niet of er een opvolger ging zijn... Als hij iets meer wist, zou hij me bellen. (Hij zei ook dat hij nog ging kijken voor eventueel andere zaaltjes ;)) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Dus mensen die nog andere zaaltjes weten in Limburg of ergens anders - zolang ze maar wat aan de voorwaarden voldoen -, posten die handel!! |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
hmm, es kijke achter de fuifzaal van de Muziek-O-Droom mss? ... ook in hasselt :)
moet ik zaterdag gaan draaie, zal de boel es inspecteren :p |
|
|
| X-Tune |
| Spijtig van de zoo, maar van andere kant: beter nu dan enkele weken voor de party. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by X-Tune
beter nu dan enkele weken voor de party. |
Indeed!
oh...
wait...
:sadgreen: |
|
|
| Zehra |
| mahja kvind het nie erg. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Zehra
mahja kvind het nie erg. |
*slap*
:p |
|
|
| InTeXoR |
wuh? is da failliet? spijtig.
MoD heeft boven idd een kleinere zaal die ongeveer even groot is als The Zoo (grote zaal onder zal wel wat overdreven zijn, krijg je ne man of 1000 in denk ik :)) |
|
|
| Jasperovitsj |
MoD?
Tell me more ;) |
|
|
| Zehra |
| hij bedoelt muzikodroom, da wa despe heeft gezegd in zn post... |
|
|
| InTeXoR |
ah ja sorry idd muziekodroom = MoD. maar ik weet eigenlijk niet of ze daar een eigen installatie hebben enzo, is eerder gewoon een zaal die afgehuurd kan worden dacht ik.
dat van the zoo is echt wel spijtig want dergelijke locaties zijn niet dik-gezaaid in en rond hasselt (of je moet al echt naar een jeugdhuis), niet zo simpel om een alternatief te vinden dus..
greetz |
|
|
|
|