return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Beta Party 3 - voorbereiding (pg. 4)
View this Thread in Original format
djcresto
quote:
Originally posted by Vadro
Regi laat weten dat hij spijtig genoeg niet aanwezig kan zijn. :sadgreen:


:( :(
Giesber
Wie gaat er dan "c'mon BeTA people" roepen?
mellow_head
quote:
Originally posted by Giesber
Wie gaat er dan "c'mon BeTA people" roepen?



LMAO! 'C'mon ugly people!! Oh wait, that's me!' :D
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Real
Moest het nodig zijn, ik stel mij ook beschikbaar als DJ.

Maar der zal al wel volk genoeg zijn neem ik aan :)

Als de zaal vastligt doen we net hetzelfde als vorige keer (als iedereen daar mee akkoord is natuurlijk):

Alle DJ's die willen draaien geven zich op en zorgen voor een demo, en daaruit selecteren we. DJ's die nog niet op een BETA party hebben gedraaid krijgen dan natuurlijk voorrang op DJ's die al wel op 1 of 2 BETA parties hebben gedraaid :)
Real
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Als de zaal vastligt doen we net hetzelfde als vorige keer (als iedereen daar mee akkoord is natuurlijk):

Alle DJ's die willen draaien geven zich op en zorgen voor een demo, en daaruit selecteren we. DJ's die nog niet op een BETA party hebben gedraaid krijgen dan natuurlijk voorrang op DJ's die al wel op 1 of 2 BETA parties hebben gedraaid :)

Ah is dat met demo's gebeurd de vorige keren :)

Das idd waarschijnlijk de meest eerlijke methode :)
Jasperovitsj
Nog geen antwoord van The Zoo trouwens :(
Nyah
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Nog geen antwoord van The Zoo trouwens :(


ge moogt ronald ook altijd wel es bellen he... of ik wil dat ook wel doen ;) ronald kent die mensen en hij heeft nu toch ni zo'n zwaar examenrooster, the lucky bastard, dus hij kan dat misschien snel persoonlijk geregeld hebben :)
Jasperovitsj
Zou wel fijn zijn moest ge dat kunnen regelen Anja :)
Nyah
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Zou wel fijn zijn moest ge dat kunnen regelen Anja :)

net gebeld, hij gaat vragen voor de 30e juli en me terug bellen.
zodra ik iets weet, hoort ge t ook ;)
The_G0dfather
als 'k hier iets typ, staan er twee zo'n mannekes naast de thread onder elkaar tegelijk te zwaaien :p

Xilver
quote:
Originally posted by The_G0dfather
als 'k hier iets typ, staan er twee zo'n mannekes naast de thread onder elkaar tegelijk te zwaaien :p


Whatcha talkin' 'bout willis?
The_G0dfather
wel daar waar alle threads staan, zijn er 2 met zo'n ventje ervoor
you cant miss em, they're waving like hell
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement