return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Beta Party 3 - voorbereiding (pg. 5)
View this Thread in Original format
Xilver
Nu nimeer joenge
Jasperovitsj
Laat het niet het streefdoel van deze thread worden om die mannekes weer onder elkaar te krijgen AUB :p
X-Tune
Zal ik ook komen?
mellow_head
quote:
Originally posted by X-Tune
Zal ik ook komen?



ik kom ni, dus ik stel voor da ge gaat. Of ge u gaat amuseren is een andere zaak:D
Jasperovitsj
Waarom niet?
X-Tune
quote:
Originally posted by mellow_head
ik kom ni, dus ik stel voor da ge gaat. Of ge u gaat amuseren is een andere zaak:D


Zolang ze mij niet verkrachten. :D
mellow_head
^op wie bedoelde?
Lady_LizzY
quote:
Originally posted by X-Tune
Zolang ze mij niet verkrachten. :D


Geen nood, er zijn geen geïnteresseerden :p ;)
X-Tune
quote:
Originally posted by Lady_LizzY
Geen nood, er zijn geen geïnteresseerden :p ;)



Ik ga me uitdagend kleden en zwaai met mijn poepje. :p
mellow_head
X-Tune, wtf hebt gij een Hollandse vlag?

Jasperovitsj
*zucht*


Ga is nen andere thread verneuken AUB, echt...
Het gaat hier over iets serieus en belangrijk, olle gezever hoeft écht ni in deze thread :rolleyes:
Bertn
quote:
Originally posted by mellow_head
X-Tune, wtf hebt gij een Hollandse vlag?


joeng, doe verdorie is ff normaal en zit ni te bitchen op elke uitspraak van x-tune. Het is nu ook niet allemààl verkeerd wat hij zegt.

Toch een paar kindjes op dit forum zenne..:o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement