|
Beta Party 3 - voorbereiding (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Laat het niet het streefdoel van deze thread worden om die mannekes weer onder elkaar te krijgen AUB :p |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Zal ik ook komen? |
ik kom ni, dus ik stel voor da ge gaat. Of ge u gaat amuseren is een andere zaak:D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Waarom niet? |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by mellow_head
ik kom ni, dus ik stel voor da ge gaat. Of ge u gaat amuseren is een andere zaak:D |
Zolang ze mij niet verkrachten. :D |
|
|
| mellow_head |
| ^op wie bedoelde? |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Zolang ze mij niet verkrachten. :D |
Geen nood, er zijn geen geïnteresseerden :p ;) |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Lady_LizzY
Geen nood, er zijn geen geïnteresseerden :p ;) |
Ik ga me uitdagend kleden en zwaai met mijn poepje. :p |
|
|
| mellow_head |
| X-Tune, wtf hebt gij een Hollandse vlag? |
|
|
| Jasperovitsj |
*zucht*
Ga is nen andere thread verneuken AUB, echt...
Het gaat hier over iets serieus en belangrijk, olle gezever hoeft écht ni in deze thread :rolleyes: |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by mellow_head
X-Tune, wtf hebt gij een Hollandse vlag? |
joeng, doe verdorie is ff normaal en zit ni te bitchen op elke uitspraak van x-tune. Het is nu ook niet allemààl verkeerd wat hij zegt.
Toch een paar kindjes op dit forum zenne..:o |
|
|
|
|