|
[13-08-2005] FFWD Heineken Dance Parade - Rotterdam (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
ik ben er ook 5 keer geweest, van 98 tm 02...
Meest memorabele momenten... Tiesto die voor een mannetje of 40 op een bij-podiumpje staat te draaien, en 2 jaar later Tiesto b2b met Ronald Molendijk :)
Dit jaar in Zurich :) |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by eieregooie
en 2 jaar later Tiesto b2b met Ronald Molendijk :)
|
Ja dat was een vette set! :D Memories... |
|
|
| xxl |
| *present* net kaartjes gehaald :) die 20 euro is niets voor een evenement als dit, alleen stofhappen zie ik niet zo zitten.. als de sfeer maar net zo *goed* is als vorige keren, is het absoluut een aanrader.. ik zie ook dat deepack komt, is het gelijk een haagsch uitje ;) |
|
|
| djdavid |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Ja dat was een vette set! :D Memories... |
uiteraard!! erg vet toen :)
ben er dit jaar niet bij... |
|
|
| Matthijs |
| hopen dat ik morgen een beetje op tijd klaar ben met werken, dan ga ik ook nog wel even kijken. FFWD is toch altijd iets speciaals. :) |
|
|
| HiGH_NrG |
ROTTERDAM - De negende editie van de Fast Forward Dance Parade in Rotterdam is in goede sfeer verlopen. Volgens de organisatie stonden zaterdag ongeveer 400.000 mensen langs de route.
De politie hield twaalf mensen aan, onder wie een parachutist die op het evenemententerrein aan het eind van de parade was geland. Ook een man die een vrouwelijke agent onzedelijk betastte, werd ingerekend.
Bron: http://www.nu.nl |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
ROTTERDAM - De negende editie van de Fast Forward Dance Parade in Rotterdam is in goede sfeer verlopen. Volgens de organisatie stonden zaterdag ongeveer 400.000 mensen langs de route.
De politie hield twaalf mensen aan, onder wie een parachutist die op het evenemententerrein aan het eind van de parade was geland. Ook een man die een vrouwelijke agent onzedelijk betastte, werd ingerekend.
Bron: http://www.nu.nl |
ik geloof niet dat ik wat gemist heb. |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by magrec
ik geloof niet dat ik wat gemist heb. |
Toch wel! Was weer een super dag! heerlijk sfeertje overall, en veel trucks gezien! Was vooral heel erg druk bij de B2S Decibel truck & Hollywood (logisch) en Dj Dazzle had een vette installatie, wat ook veel mensen trok! Ferry daarintegen had een bagger geluidssysteem wat errrg jammer was, maar toch had hij vele fans achter zich aan! :Tijs08 |
|
|
| nz-fan |
Damm the Parade was ing the hell!!! We had so much fun on the truck and the whole truck was wipping most of the time :D :D :D :D :D :D :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
Nice sunny weather on and friendly people!!
Great sets from our DJ's and a lot of fun aswell!!
I don't wanna missed this for everything!!!!
One Sentence it was awesome!! :eyes:
Thanks to the Organisers ;)
Now we're off to the ASTA!
greetings
:) |
|
|
| SnuggLe |
Was best leuk ja!
Dazzle was volgensmij wel de bom, klonk goed. Muziek was over het algemeen best vet! Veel leuke nummertjes (ook al waren het hitjes) gehoord. De Hey ging ook uit zijn dank, was ook vet! Veel oldschool/gabber achtige deuntjes ook. Heb me best vermaakt, en ook wat leuke foto's geschoten. Veel vrouwen that is. Zal wel wat toppers posten nog. |
|
|
| total woot |
| Toevallig dat ik je tot twee keer toe tegenkwam in een coffeshop! ;) :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by total woot
Toevallig dat ik je tot twee keer toe tegenkwam in een coffeshop! ;) :p |
Oh was jij dat? Ik had je niet herkend, je zag er uit als een junkie met al die gaten in je arm ;) :p |
|
|
|
|