|
[13-08-2005] FFWD Heineken Dance Parade - Rotterdam (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Oke, mijn FFWD fotosetje:

Wat is een houseparade zonder mensen op een lantaarnpaal of stoplicht?


De hele kudde achter de B2S-truck...


Dus...

Attack of the handpoppen...


Ja de Erasmusbrug was vol ja...

....en de bushokjes ook!

Niet iedereen kon de muziek waarderen...

...maar gelukkig de meeste mensen wel!


Wet T-shirt contest!



Veel kleine kids dus : Altijd leuk.

"Ik ben Shaila en doe een paard na"


Vrouwelijk schoon 1.

Vrouwelijk schoon 2.

Genoeg politie in de straten van R'dam...

"Tsja, het is dat we moeten dansen, maar van harte doen we het niet!" ;) |
|
|
| Gonzo |
| Klasse foto's Bram :) |
|
|
| Vertigo |

das een vent man! |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Raar? Ze is aan het dansen.
En nee, geen andere, want ik heb de hele dag met een telezoom gelopen, dus niemand poseerde, allemaal uit de losse hand. |
wilde dr dus ook niet afkeuren hoor met die opmerking, alleen met deze foto kan ik geen oordeel geven:) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Roger
wilde dr dus ook niet afkeuren hoor met die opmerking, alleen met deze foto kan ik geen oordeel geven:) |
Trust me, de lekkerste van de dag :) |
|
|
| Stephan B |
| quote: | Originally posted by Roger
ik stond op de intuition stuiter truck:D echt vet naar mn zin gehad daar! en dr stond nog een leuke dame op ook |
Hahah ja man t was echt een te vette dag gewoon! :crazy: Kan er nog steeds niet over uit. Ging pas om 2 uur slapen vannnacht door de puur aangekweekte ADHD van de blikjes rooie stier en de te vette muziek van de Intuition heren. Echt een heerlijke dag was 't! :D
En ja, er stond idd een toppertje op onze truck haha ;) |
|
|
| djrenco |
| quote: | Originally posted by Roger
ik stond op de intuition stuiter truck:D echt vet naar mn zin gehad daar! en dr stond nog een leuke dame op ook |
was dat toevallig niet die dame die voor die oranje 'tv' stond? |
|
|
| djrenco |
en emm.. weet iemand hoe dit nummer heet...
Download sample
had em 4x gehoord, vind em wel vet:D |
|
|
| Jappio |
| De erasmusbrug ging weer ouderwets heen en weer zeg. Gelukkig bleef het mooi weer en hebben we weer een topdag gehad :) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by djrenco
en emm.. weet iemand hoe dit nummer heet...
Download sample
had em 4x gehoord, vind em wel vet:D |
Dat nummer heb ik van de zomer 10.000 keer gehoord in Frankrijk geloof ik, verschrikkelijk
Heb alleen geen idee wat de titel is. |
|
|
| djrenco |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Dat nummer heb ik van de zomer 10.000 keer gehoord in Frankrijk geloof ik, verschrikkelijk
Heb alleen geen idee wat de titel is. |
lol.. heb em zelf ook in spanje 3 x gehoord ofzo:P |
|
|
| frans |
| quote: | Originally posted by djrenco
lol.. heb em zelf ook in spanje 3 x gehoord ofzo:P |
Idd een erg strak nummer zookey - yves larock is de titel |
|
|
|
|